۰
چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی مالک و یا مدیرعامل یک باشگاه با صراحت یک دلال را به‌عنوان مشاور خود به سایرین معرفی کرده و یا همراه خود به این‌ور آن‌ور می‌برد، همین می‌شود که سرمربی یک تیم پرطرفدار به بازیکنان مورد نظر خود توصیه کند فقط با فلان دلال برای مذاکره به باشگاه بروید.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ این روز‌ها دلال‌های فوتبال بیشتر و پررنگ‌تر از تمام سال‌های قبل در فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه‌ها و... جولان می‌دهند و کار به‌جایی رسید که برخی مدیران باشگاه‌ها مجبورند به این افراد باج هم بدهند. وقتی مالک و یا مدیرعامل یک باشگاه با صراحت یک دلال را به‌عنوان مشاور خود به سایرین معرفی کرده و یا همراه خود به این‌ور آن‌ور می‌برد، همین می‌شود که سرمربی یک تیم پرطرفدار به بازیکنان مورد نظر خود توصیه کند فقط با فلان دلال برای مذاکره به باشگاه بروید.

دو روز قبل وقتی محمدحسین مرادمند در طبقه بیست‌وسوم هتل آزادی با احمد سعادتمند ملاقات می‌کند چند دلال و چند همراه در این محل حضور پیدا می‌کنند. مدیرعامل باشگاه استقلال با تعجب سؤال می‌کند این همه آدم چه کسانی هستند و اینجا چه کار می‌کنند، یکی از دلال‌ها جواب می‌دهد آقای دکتر این‌ها نوچه‌های من هستند! سفره‌ای پهن است و خواستم به این دوستان هم خیری برسد. هر کس فکر می‌کند دلالان فوتبال در فدراسیون و سازمان لیگ حضور ندارند، می‌تواند یک یا دو روز وقت بگذارد و به مقابل ساختمان برود و ببیند در روز چند ایجنت و دلال به ساختمان این دو نهاد متولی فوتبال مراجعه می‌کنند و...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی