نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
حمله شدید احمدزاده به بازیکنان تیم ملی/ شما هم بچه‌اید؛ هم آماتور هستید/ فقط دوست دارید به جام جهانی بروید/ بهترین گزینه علی دایی است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد احمدزاده سرمربی پیشین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با انتقاد شدید از بازیکنان تیم ملی آنها را «بچه‌هایی با تفکرات آماتور» نامید.

محمد احمدزاده در ارتباط با اتفاقات چند روز اخیر و ایجاد دودستگی میان بازیکنان تیم ملی گفت: این موضوع و اتفاقاتی که رخ داده را از طریق رادیو شنیدم و داشتم دق می‌کردم. برای فدراسیون فوتبال متأسف هستم که نمی‌تواند یک تیم ملی را حفظ و اداره کند و وزارت ورزش هم در خیلی مسائل ضعف دارد. واقعاً اگر مدیریت و کار را بلد نیستید بهتر است بروید تا افرادی بیایند که اوضاع را به شکل مثبتی تغییر دهند.

وی ادامه داد: برای این فوتبال متأسفم که بازیکنان تیم ملی برای انتخاب سرمربی نظر می‌دهند یا جلسه می‌گذارند. این کار در هیچ سطحی از فوتبال قابل قبول نیست و وقتی می‌شنوم که چنین چیزهایی وجود دارد خیلی خوشحال می‌شوم که دیگر در این فوتبال نیستم. بازیکن چه کاره است که بخواهد در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی نظر بدهد؟

احمدزاده خاطرنشان کرد: این بازیکنان باید چند سالِ پیش خودشان را به یاد بیاورند که چه شرایطی داشتند. جای فدراسیون فوتبال بودم به هیچ عنوان نمی‌گذاشتم این بازیکنانی که چنین شرایطی را در چند روز گذشته رقم زدند رنگ جام جهانی را ببینند، حتی اگر این اتفاق باعث شود در جام جهانی در هر بازی ۴ یا ۵ گل بخوریم. اگر چنین کاری را انجام دهیم حداقل بازیکنان دیگر جرأت ندارند چنین کارهایی را انجام بدهند تا بعداً به ریش دیگران بخندند.

سرمربی پیشین ملوان گفت: می‌خواهم خطاب به این بازیکنان بگویم که شما یک مشت بچه با تفکرات آماتور و ضعیف هستید که می‌خواهید تحت هر شرایطی به جام جهانی بروید و دنبال منافع شخصی خودتان هستید و اگر هم نتیجه نگرفتید مشکل را گردن سرمربی و دیگران بیندازید. شما خیلی کوچک هستید و به هیچ عنوان بزرگ نشده‌اید.

وی در خصوص احتمال برکناری اسکوچیچ و اینکه فدراسیون دنبال یک گزینه ایرانی است، گفت: در حال حاضر بهترین گزینه علی دایی است که بتواند این شرایط را تغییر داده و رختکن تیم ملی را کنترل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کابوي موج سوار IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    بهترين گزينه دايي نيست. بهترين گزينه کيروش و نکونام (همزمان) هستند.
    • پوریا TR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      امثال خدادا عزیزی ، کریمی ، درخشان ، احمدزاده ، مظلومی هر کدام ساالها تیم داشتند و در فوتبال بوده اید چه گلی در زمان مربیگری و مدیریتتان بر سر این قوتبال زدید! ما میدانیم انصال شماها چرا از کیروش متنفر هستید ! چون بیوادیتان را بر ملا میکنید امثال شماها حاضرید تیم ملی در جام جهانی آبروریزی کند ولی کیروش بر نگردد ! مخصوصا آن ملیجک و دلقکی که هر روز مصاحبه میکند و استوری میگذارد ! این این دلقک تقاضا میکنیم دوتا از بی احترامی های کیروش به قوتبال ایران را بگوید ؟
    • ملوان صحرا IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      استيلي از مهمه مهمتر بود که ذکر نکردي. اين بشر هرجا بوده فتنه و نابساماني به وجود آورده.
    • احمد رضا قایقران IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      بهترین گزینه فقط این 4 نفرن،که کاش باهم 4تایی تیم فنی رو تشکیل بدن،1-فرهاد مجیدی 2-یحیی گل محمدی 3 - جواد نکونام 4 - مهدی مهدوی کیا توی کادر فنی باشه
  • Hassan IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    اینکه علی دایی جز بهترین هاست شکی نیست ولی چطور تو این همه سال مربیگری نکرده بیاد سرمربی تیم ملی بشه( فوتبال روز به روز پیشرفت می کنه ) ۹۸ ها هم همش دارن حرف های بی ربط می زنن انگار مربی خارجی ارث باباشون رو خورده اونایی که میگن کی روش چکار کرد کی روش بهترین مجموعه تمرینی رو توی ایران درست کرد(پک) جلوی تیم های قوی وا نمی داد هرچی باشه برای اینکه تو جام جهانی آبرومون نره باید کی روش بیاد
  • هوادار فوتبال ایران IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    هر کسی مربی تیم ملی فوتبال شود میبایست این بازیکنان توطئه گر بی خاصیت را از بردن به جام جهانی حذف کند. طارمی و جهانبخش یادشان رفته در بچه گی کجا زندگی میکردند و برای سیر کردن شکم خود همش سرشان درزباله بود که شاید نان خشکی یا پسمانده غذای گیر آورده و بخورند حالا برای کل مردم تصمیم میرند نرفتن به جام جهانی بهتر از رفتن آن است با این پا پتی هتی تازه به دوران رسیده خاک بر سرفدراسیون فوتبال وشخص ماجدی بی کفایت
  • علی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    بازیکن سالاری...لجن زاری بنام فوتبال ایران ..فقط ملت بیچاره حرصشو میخورن
  • علی رضا sss IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    بهترین گزینه جواد نکونام است
  • سعید IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    مورالس رو سرمربی تیم ملی کنید
  • كامران IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    بايد كلا بازيكنها رو بزارن كنار تيم اميد رو با مهدوي كيا رو ببرن قطر هشت گل هم خورديم بخوريم مهم اينه پاي يه مشت بازيكن دوزاري و منفعت طلب قطع ميشه همراه با دلالهاشون
  • بختیاری IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    کیروش عالی،،...، علی دایی،خیلی خوب
  • مهراد IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    از مرام ومصلک یک ایرانی به دور است.که شخصی خارجی دریک برهه ای بسیار حساس که اگر تیم ملی حتا یک مساوی هم می اورد.نه تیم ملی به جام جهانی می رفت.نه چندتایی از بازیکنان دچار خودبینی و کمی چاشنی غرور بیشتر از عرف برمی داشتند.خدواند همه بازیکنان را منش افتادگی وگذشت.وجسور در میدان نبرد را اعطا کند.نظر این حقیر.این است که اسکوچیچ در جای خود بماند .واقای دایی و اقای خداداد عزیزی.وکریم باقری با سرمربی کمک فکری و زبانی وفنی بدهند.اگر این اقایان که نام بردم.موافقت کنند.تیم ملی از گروه خود بالا می رود.هرچه سریعتر بهتر.بازیهای تدارکاتی حتما باید دوبرابر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی