نجات دو کودک و مادر در حادثه سیل توسط ورزشکاران استان تهران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از نجات دو کودک و مادر در حادثه سیل پردیس توسط تیم آفرود هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران خبر داد.

علی جوادی که به همراه دیگر همکاران خود در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از روز گذشته در منطقه سیل‌زده فیروزکوه حضور دارد درباره سیل اخیر تهران و آسیب به اماکن ورزشی این استان اظهار داشت: بر اساس وظیفه‌ای که داشتیم از روز گذشته ستاد مدیریت بحران را در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تشکیل دادیم و از روز پنجشنبه و آغاز بارندگی‌ها از همه ادارات ورزش و جوانان استان خواستیم تا پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده برخی از اماکن ورزشی در مناطق سیل‌زده دچار تخریب‌هایی شده و برخی نیز آسیب‌های جزیی داشته و با تامین اعتباری که انجام خواهیم داد این آسیب‌ها را برطرف می‌کنیم. برخی از اماکن نیز نیاز به تخریب صددرصدی و احداث دوباره دارد.  هدف ما این است که هرچه زودتر اماکن ورزشی را به چرخه خدمت‌رسانی برگردانیم.

جوادی با بیان اینکه اماکن ورزشی استان تهران آماده حضور سیل‌زدگان تهرانی است و ورزشکاران دوشادوش مردم آسیب دیده در حادثه سیل حضور دارند، افزود: ۱۵ دستگاه تیم آفرود هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در مناطق سیل‌زده فیروزکوه با تجهیزات کامل امدادرسانی مستقر شده‌اند تا کمک سایر امدادگران حاضر در منطقه باشند.

وی همچنین از نجات دو کودک و مادر در حادثه سیل پردیس توسط تیم آفرود هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران خبر داد و گفت: این نجات خوشبختانه شب گذشته اتفاق افتاد. با دردها و رنج‌های سیل، زیبایی‌های کمک ورزشکاران به مردم آسیب دیده در صفحات تاریخ ورزش کشور ثبت شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی