اولیویه ژیرو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولیویه ژیرو از تعویض عجیب دیدیه دشان در نیمه اول بسیار عصبانی بود و عصبانیت خود را روی بطری آب کنار زمین خالی کرد.

پیش از شروع فینال جام جهانی شایعات زیادی در رابطه با ترکیب تیم ملی فرانسه مطرح شد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها مربوط به اولیویه ژیرو بود. بازیکنی که با توجه به غیبت کریم بنزما به بازیکن اصلی تیم دیدیه دشان تبدیل شد و اتفاقا عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت.

ژیرو تا پیش از بازی فینال چهار گل برای تیم ملی فرانسه به ثبت رسانده بود اما با این حال اخباری در رابطه با احتمال نیمکت نشینی او مقابل آرژانتین مطرح شد. با این وجود دیدیه دشان بر خلاف این شایعات او را به عنوان بازیکن اصلی به زمین فرستاد.

مثل همه تیم فرانسه اولیویه ژیرو هم در نیمه اول عملکردی خنثی و بسیار ناامید کننده داشت؛ موضوعی که تصمیم عجیب دیدیه دشان را به همراه داشت  و او در دقیقه ۴۱ دو تعویض همزمان انجام داد. یکی از این تعویض ها اولیویه ژیرو بود، جایی که مارکوس تورام جای او را در زمین گرفت.

مطابق پیش بینی اولیویه ژیرو از این تعویض بسیار عصبانی بود و این موضوع را به وضوح نشان داد. در همین راستا تصاویری از این ستاره تیم ملی فرانسه منتشر شده که نشان می‌دهد او بعد از بیرون آمدن بطری آب را برداشته و آن را محکم به زمین کوبید تا اینگونه خشم خود را از تصمیم دشان نشان داده باشد.

عکس| عصبانیت شدید ژیرو پس از تعویض زود هنگام/ نیمکت خروس‌ها به آشوب کشیده شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی