نظرسنجی

کدام دو تیم به فینال جام حذفی می‌رسند؟
رونالدو و جورجینا
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جورجینا رودریگس پس از پخش فصل دوم سریال موفق خود در نتفلیکس، «من جورجینا هستم»، دوباره در کانون توجه قرار گرفت.

جورجینا رودریگس با انتشار فصل دوم مستند نتفلیکسش به نام «من جورجینا هستم» بیشتر از قبل خبرساز شده و داستان عشق بین جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو در سراسر جهان پخش شده است.

جورجینا در این مستند از اولین لحظه روبرو شدنش با رونالدو در فروشگاه گوچی صحبت می‌کند. اما یکی از همکاران سابقش به تازگی چند ویدئو در تیک‌تاک منتشر کرده و نسخه‌ای متضاد حرف‌های جورجینا در مورد اولین ملاقاتشان را بازگو می‌کند.

این زوج چطور با هم آشنا شدند؟

آنطور که جورجینا می‌گوید، زمانی که او کارمند فروش فروشگاه گوچی در مادرید بود برای اولین بار کریستیانو رونالدو را دید. او ادعا می‌کند که هر دو در نگاه اول عاشق هم شدند. اما همکار سابقش پابلو بون ادعا می‌کند که داستان جورجینا آنقدرها هم موثق نیست.

بون در صفحه تیک‌تاکش @pablobonee نسخه خودش را ارائه می‌دهد. او گفت: «قبل از اینکه آنها همدیگر را ببینند من رونالدو را دیده بودم. من با جورجینا حدودا دو ماه قبل از اینکه سلبریتی شود در فروشگاه گوچی کار می‌کردم. او در بخش زنان بود و من در بخش مردان. قبل از اینکه او رونالدو را ببیند، من بارها و بارها رونالدو را در فروشگاه دیده بودم.»

بون ادامه می‌دهد: «همانطور که جورجینا در مستندش می‌گوید، زمانی که کریستیانو با پسرش و دوستانش در حال ورود به فروشگاه گوچی بود جورجینا در حال رفتن به سمت در بود که به یکباره این دو با هم روبرو می‌شوند، اما اینطور نبود. وقتی کریستیانو وارد فروشگاه گوچی شد همه برگشتیم تا نگاهش کنیم. او مردی فوق‌العاده بلند قد است و این نوع مشتری‌ها فقط توسط مدیران فروشگاه راهنمایی می‌شوند.»

همکار سابق جورجینا توضیح داد که: «آنها در آن لحظه با هم حرف نزدند، اما پس از چند هفته یکدیگر را در یک مهمانی دیدند و آنجا کمی بیشتر با هم آشنا شدند». بون همچنین فاش کرد که کریستیانو رونالدو یک بار فروشگاه را بست تا با رئیس گوچی و پارتنر آینده‌اش خلوت کند.

بون در ادامه افزود: «جورجینا همیشه همینطور بود، حتی اگر پول زیادی نداشت اما همیشه احساس تکبر و برتری داشت. او همیشه منتظر فرصتی بود تا مشهور و موفق شود، و به همین دلیل در شرکت‌های لوکس مختلفی کار می‌کرد. او افراد زیادی را در دنیای شبانه مادرید می‌شناخت. به جاهایی رفت و آمد می‌کرد که پول فراوانی وجود داشت. درست است که او در آپارتمانی محقر و ارزان زندگی می‌کرد اما همیشه می‌خواست بالا برود، همیشه می‌خواست پیشرفت کند، و زمانی که کریستیانو را ملاقات کرد شانس ستاره شدن درِ خانه‌اش را کوبید.»

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس LT ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    وای وای وای،عجب افشاگری شگفت انگیزی بود،دنیا را تکان داد!!!!(البته تقصیر خودم است که چنین سوژه مبتذلی را خواندم)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم به فینال جام حذفی می‌رسند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی