از اول گفتم سلطانی‌فر پرسپولیسی است و فوتبال ایران را بیچاره می‌کند/ می‌دانستم آجورلو کاری برای استقلال انجام نمی‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی جباری پیشکسوت استقلال گفت: مدیران سابق استقلال، الان باید پاسخگو باشند که چرا طلب استراماچونی را پرداخت نکردند؟ 

علی جباری در گفت‌وگو با خبرورزشی اظهار داشت: زبانم مو در آورده بود از بس گفتم این سلطانی فر فوتبال ایران را بیچاره می کند، الان هم مشخص است بخش زیادی از مشکلات فوتبال ما مختص او است. همین مشکلاتی هم که استقلال دارد منشا آن شخص سلطانی فر است. او وقتی دید استقلال خوب نتیجه می گیرد کاری کرد که استراماچونی برود. یک ماه حقوق استرا را ندادند تا این بلا سر استقلال بیاید. آقای سلطانی فر یک پرسپولیسی دو آتیشه بود و نمی خواست استقلال قهرمان شود، به همین دلیل از قصد کاری کرد تا استرا برود.

وی در ادامه افزود: در سال‌های اخیر هم هر مدیری آمد تلاشی برای پرداخت طلب استراماچونی نکرد. چرا وقتی می شد با ۶ میلیارد طلب استرا را پرداخت کرد، کار را به جایی کشاندند تا امروز ۱۰۰ میلیارد به استرا بدهند؟ باید مدیران سابق استقلال هم الان پاسخگو باشند که چرا طلب استرا را پرداخت نکردند؟ 

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: حدود ۵۰۰، ۶۰۰ میلیارد فصل قبل به حساب باشگاه استقلال آمده اگر پرداخت نکردن طلب استرا در آن موقع خیانت و کم کاری نبوده، پس چه چیزی بوده؟ من تعحب می کنم که چرا آجورلو مورد مواخذه قرار نمی گیرد که چطور با وجود این مبلغ زیاد و برداشت از پول بورس، طلب استرا را نداده بوده و حتی دریافتی بازیکنان هم کم بوده است؟ به هر حال شرایط الان استقلال هم نگران کننده است و امیدوارم قبل از این که فاجعه دیگری در راه باشد، فکری کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۲
  • ع ع IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    خدا سلطانی فر را دلیل کنه الهی آمین
    • اشکان IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      این به حساب پیشکسوت با تجربه این باشگاه وقتی دوست داری به خودت دروغ بگی باور کنی چه باید کرد
    • Gaber IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      فکر کنم درویش را هم کنار گذارند تا استقلالی‌ها آرام گیرند .ول کنید بابا این دو تیم شدن دین و ایمان مردم .چنان متعصب نشون میدید فکر می‌کنی همه دنیا همین دو تا هستند .واقعا بکجا رسیدیم
    • ابرام US ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      از اول گفتم !! خب از آخر می گفتی ! حالا چون تو گفتی شد وحی منزل؟ چرندیات در سن و سال حضرتعالی زشت تر جلوه می کند . سلطا نی فر اگر هزار عیب و ایراد داشته با شد که لابد داشته است دیگر آنقدر نازل نیست که خود را منتر پرسپولیس کند . آقای جباری بنده پست وزارت ورزش را مجازاََ تقدیم جنا بعالی می کنم . خب بفرما یید چه کارهای مثبتی برای استقلال انجام می دهید و چه اعما ل منفی برای پرسپولیس . در مصاجبه های بعدی لطفا پا سخ دهید.
  • ابوالفضل IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    خدا کنه این عذابی که هواداران میکشم آهشون باعث وبانیش رو بگیره خواروذلیل بشن انشاالله
  • امیدو IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    آقا بگردید یه وزیر استقلالی پیدا کنید
    • عروس. العین IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      جناب سجادی.. دوما مدیران استقلالی که به گفته خودشون شیش آتیشه بود چرا اونموقع که طلب استرا 5 الی 6 ملیارد بوده چرا پرداخت نکردن من ازاول عمرم تاالان هرکه شده مدیر کیسه بعد ازمدتی به قول طرفداران کیسه شده پرسپولیس. اخه شما بیچاره‌ها که یه دونه مدیر کیسه کش ندارین پس چطور ادعا میکنید که 30 40 میلیون طرفدار دارین واقعا خجالت اوره که 700 میلیارد خرج یکسال کیسه بشه وبدهی مربیان پرداخت نکردن. همون 5 6 میلیارد که فتل دزدید میداد بجای بدهی استرا چقدر پیشکسوتان بی عقلی دارین. که مثل یه طرفدار بچه سال حرف میزنه. اخه چه توقعی ازبزرگان داریم. دریغ وصد افسوس که خیلی ازاینها را حتی نباید دنبال بکنیم. که الان شدن پیشکسوت
  • خلیج فارس IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    همون سلطانی فر 36 میلیارد کمک بلاعوض بهتون کرد
    • Ali IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      حتما توهم آنجا بودی !؟!؟حرف من و تو بادهواست ،اما حرف حاجی فتح اله زاده مدیرعامل محبوب که دیگه برایتان سند است !!نیست ؟؟؟آقای مدیرمحبوب به کرات گفته اند سلطانیفر بیش ازپرسپولیس به استقلال کمک کرده است ،سند آن هم آن است که تا بابا مسعودتان بود حتی یک روز حساب بانکی استقلال ویا پنجره ی نقل و انتقالاتی استقلال بسته نشد که نشد خدایا شکرت ما از خوشی دیگران خوشیم نه ناراحت ،اما ازروزی که سلطانیفر رفت یک روز خوش ندیده اید چرا؟؟؟چون بابا مسعودتان تمام بدهی هایتان را پرداخت میکرد بطوری که آب توی دلتان تکان نخورد ،منتها چون ناسپاسی کردید افرادی آمدند که سرداردلها و مدیرمحبوب میخواندیدشان و نتیجه امروز جلوی چشمتان است شکر نعمت نعمتت افزون کند کفرِنعمت ازکفت بیرون کند وچون کفرنعمت کردید نعمت ازکفتان رفت ،وباردیگر به نحوی دگر میگویم ما ازناخوشی دیگران ناخوشیم و غمین .
  • 😂😂 IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    اول فصل سجادی وزیر بالیاقت اخر فصل بی لیاقت منطق تون خیلی خوبه
  • سیامک IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    چقدر آدما میتونن ذلیل باشن آخه آدم بی انصاف مگه همون موقع کالدرون هم نرفتم
  • نازنین IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    اون همه پول رو آقای آجرلو خرج مجیدی و قائدی و حسینی و داوران کردند
  • نا صر امره ای IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    سلام خسته نباشید حرف حق را اقای علی جباری گفتن وزیر قبلی بله یک لنگی به تمام معنایی بود امدو یکی از معاونهای جای خودش گذاشت خدا ازش نگذرد خدا جوابش را بدهد 🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️🙋‍♂️
  • ایرج IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    خدا بیماران را شفا بده
  • عبدالهادی اژدری IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    خدا شفاتون بده ، اینهمه بازیکن خریدید و مربی عوض کردید که یک قهرمانی کثیف بدست بیارید الان نتیجه شده این ، بار کج به مقصد نمیرسه ، پول بیت المال را خدا میدونه مدیریت چکار کرده اونوقت مثل کبک سرتون را ....‌ یکم منطق هم خوب چیزیه کمکهایی که به این تیم شده میتونستیم چندین استادیوم خوب ساخته بشه بعد هم برید آسیا ۶ تا بخورید بسه دیگه یکم بفهمید
  • محمد IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    اینکه شما حدود 800 میلیارد پول بی زبون رو گرفتید که می شده باهاش یک استادیوم زد، اما رفتید بجای پرداخت بدهی هاتون، همه رو بازیکن خریدید(تازه اگه بگیم خودتون هیچی نخوردید) چه ربطی به شقیقه داره؟!!!
  • کذاب: IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    پیشکسوت کیسه رو ببینید. سلطانی‌فری که میگی پرسپولیسیه و استرا رو فراری داد چطور تونست کالدرون رو هم فراری بده؟! به قول اصلان: حرف باید منطق داشته باشه. شما پول استرا رو داشتید و پرداخت نکردید. دیگه به خودتون دروغ نگید.
  • محمود IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    بله جناب سلطان .کو هوادار باهوش که درک کنه ریشه تمام مشکلات و بدبختیها رو ..ولی اازایمر و فراموشی خیلی زود گریبان هوادار تاجی رو میگیره و باعث میشه که زود فاموش کنه که این پست فطرت چه کارها که با تیم ما نکرد .
  • رسول IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    توهم توطئه پایان ندارد
  • صاحب IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    اینم که همش میگه میدونستم مثل کارتون گالیور هی میگفت من میدونستم
  • ارش IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    همون که ۳بار پول استرا داد مدیرانش امثال شما حوردنش بعد بگین فلانی پرسپولیسی دواتیشه خودتون گول بزنید نه مردم
  • محمد DE ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
    سلام. متاسفانه عملکرد آقای سلطانی فر بسیار بسیار ضعیف و بازم متاسفم که همیشه امتیازات را به پرسپولیس می داد .
  • علیرضا درودی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
    سلام،۵سال با مسعود جام کثیف گرفتید،روحانی رفت با اردوغان صحبت کرد،بازیکن جعلی گرفتید پول کالدرون و برانکو،،،،،،با پاداش آسیایی دادید.همه تیمها هم فهمیدن تیم حکومتی هستید قبل از بابا مسعود ۱۰ سال جام نداشتید یادتون رفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی