نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
خداحافظی صمیمانه نیمار با مسی؛ آنطور که فکر می‌کردیم نشد.../ در مرحله جدید زندگی‌ات موفق باشی؛ دوستت دارم!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی در پایان همین فصل از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد و نیمار متنی احساسی برای خداحافظی با این اسطوره نوشت.

پاری‌سن‌ژرمن در فصل آینده دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. تعدادی از بازیکنان آنها از جمله سرخیو راموس و لئو مسی باشگاه فرانسوی را ترک خواهند کرد.

کریستوف گالتیه، سرمربی تیم، جدایی مسی را قبل از آخرین بازی در لیگ ۱ در روز شنبه تایید کرد. او در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «من افتخار مربیگری بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را داشتم. بازی مقابل کلرمون آخرین بازی لئو در پارک دو پرنس خواهد بود.»

این خبر بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت و البته نیمار هم شدیدا تحت تاثیر قرار گرفت و در شبکه اجتماعی نوشت: «برادر... آنطور که فکر می‌کردیم نشد اما همه تلاشمان را کردیم. خوشحالم که دو سال دیگر را در کنارت گذراندم. در مرحله جدید زندگی‌ات موفق و شاد باشی. دوستت دارم.»

پاری‌سن‌ژرمن اکنون با جدایی سرخیو راموس و مسی به دنبال بازیکنان متفاوتی می‌گردد. آنها به دنبال کاهش صورتحساب دستمزدهای خود هستند، و به همین دلیل آینده نیمار در پاری‌سن‌ژرمن مشخص نیست.

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مریم IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    ادم وقتی بازیکنان خارجی رومیبینه که فقط فوتبال بازی میکنند وهیچوقت جنگ ودعوا نمیکنند مربیانشون هم درکنار زمین هستن داورانشون با بی طرفی سوت میزنند تماشاگر داره بالذت تشویق مودبانه میکنه احساس خوبی پیدامیکنه دیدن این صحنه ها باعث شادی میشه نه مثل فوتبال ماشده دعوا و استرس وتوهین به تیم مقابل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی