نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عکس| مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در قفس/ مدیرعامل تسلا هم همانند مدیرعامل فیسبوک تمرینات جوجیتسو را شروع کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لکس فریدمن یک جلسه تمرینی با ایلان ماسک داشت و ویژگی‌های فیزیکی او را تحسین کرد.

پیش از چالش «مسابقه قفس» بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ، لکس فریدمن در یک جلسه تمرینی چند ساعته با ایلان ماسک شرکت کرد.

دانشمند پژوهشی در موسسه فناوری ماساچوست (MIT) ویژگی‌های فیزیکی چشمگیر ماسک را تحسین کرد و بر قدرت و مهارت او چه در مبارزه ایستاده و چه در زمین تاکید کرد. این تجربه فریدمن را شگفت‌زده کرد و آن را به عنوان یک مبارزه حماسی توصیف کرد.

تمایل ایلان ماسک و مارک زاکربرگ به هنرهای رزمی منبع الهام فریدمن است. با این حال، فریدمن معتقد است که آنها می‌توانستند خیلی بیشتر به جهان کمک کنند اگر تنها بر آموزش هنرهای رزمی تمرکز می‌کردند، و درگیر مبارزات واقعی نمی‌شدند.

پیش از این، ویدیویی از تمرین مارک زاکربرگ در هنر رزمی جوجیتسو برزیل، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده و در فضای مجازی وایرال شد. این فیلم توسط لکس فریدمن به اشتراک گذاشته شده که در جلسات آموزشی با بنیانگذار فیسبوک شرکت داشت.

هیاهو در مورد مبارزه رزمی آنها از زمانی شروع شد که ایلان ماسک در پاسخ به خبر ساخت رقیب احتمالی توییتر توسط متا به نام Threads، اظهار داشت که جهان به طور انحصاری توسط زاکربرگ کنترل می‌شود و هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. یک کاربر توییتر با بازیگوشی به ماسک در مورد تمرین جوجیتسوی زاکربرگ هشدار داد. ماسک هم در پاسخ به شوخی گفت که در صورت تمایل زاکربرگ با او در مسابقه شرکت خواهد کرد.

چهارشنبه شب، زاکربرگ در استوری اینستاگرام خود تصویری از توییت ماسک را در کنار نظر کاربر دیگری به اشتراک گذاشت که از مالک توییتر خواسته بود آموزش خود را شروع کند، و زاکربرگ نوشت: «لوکیشن را برایم بفرست.»

در همین رابطه:

عکس| مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در قفس/ مدیرعامل تسلا هم همانند مدیرعامل فیسبوک تمرینات جوجیتسو را شروع کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی