نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
کلوب| انوشیروانی: برنامه وزنه‌برداری برای المپیک فشرده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس فدراسیون وزنه برداری گفته این رشته تا المپیک برنامه فشرده‌ای دارد ولی همراهی همه جامعه وزنه برداری شرایط خوبی را برای این رشته رقم زده است.

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری در ارومیه گفت: مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری آذربایجان‌غربی با شرایط خوبی برگزار و رئیس جدید این هیات توسط اعضا انتخاب شد و در جلسه‌ای بعد از مجمع با اعضا برخی مشکلات موجود حل و مطمئن هستم در آینده اخبار و اتفاقات خوبی از وزنه برداری استان آذربایجان‌غربی رخ خواهدداد.

وی افزود: قهرمانی تیم این استان در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان نشان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آذربایجان‌غربی در وزنه برداری دارد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص شرایط این رشته ورزشی در سال منتهی به المپیک گفت: شرایط سختی داریم ، در یک سال اخیر گام‌های رو به رشد برداشته و ثمرات آن در آینده‌ای نزدیک دیده خواهدشد و امسال برنامه فشرده‌ای بخصوص در آستانه المپیک داریم و تیم‌های ملی با کمترین دغدغه در حال تلاش برای جبران عقب ماندگی و کسب نتایج دلخواه دارند.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در هند، مسابقات قهرمانی جهان انتخابی المپیک در عربستان، مسابقات بازی‌های آسیایی در هانگژو، مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا، مسابقات قهرمانی جوانان جهان در مکزیک، دو مسابقه انتخابی المپیک در ازبکستان و قطر و در نهایت جام جهانی تایلند مسابقاتی است که تا ۱۰ ماه آینده پیش رو داریم و تلاش خواهیم کرد با سهمیه کامل و با شرایط مناسب راهی رقابت‌ها شویم.

انوشیروانی اظهار کرد: هر چند کرونا باعث کندی سرعت رشد وزنه برداری بانوان کشور شد ولی این وزنه برداران با سرعت رشد خود بزودی همانند آقایان افتخارآفرینی و درخشش داشته باشند و تلاش می‌کنیم خواسته‌های آنان را برآورده کنیم.

وی در خصوص المپیک هم گفت: برای کسب افتخارآفرینی در المپیک، قول نمی دهم ولی تلاش می‌کنیم بهترین اتفاقات رقم بخورد و در این راستا همه جامعه وزنه برداران، وزارت ورزش، ارگان‌های مختلف و جامعه رسانه همراه ما در رسیدن به افتخار است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص حمایت از استان‌ها افزود: نگاه همه ما به استان‌ها یکسان است و اعتقاد داریم ظرفیت‌های بالقوه آنها را بیش از پیش فعال کنیم و در استان آذربایجان‌غربی با حمایت مدیرکل توانای ورزش و جوانان این استان، مشکلات را مرتفع و شاهد درخشش بیش از پیش این استان باشیم.

در انتخابات مجمع هیات وزنه برداری آذربایجان‌غربی،  بابک مرادزاده به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

سینا پسران افشاریان| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی