نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اتفاق جالب در کنفرانس خبری؛ حریف استقلال به غیبت تماشاگران معترض شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیرحسین پیروانی مربی تیم استقلال خوزستان از اینکه قرار است دیدار فردای این تیم در برابر استقلال تهران بدون حضور تماشاگر برگزار شود معترض شد.

برگزاری بازی تیم های پرسپولیس و استقلال در استادیوم آزادی بدون حضور تماشگر طبیعتا به سودتیم های میهمان است اما برای اولین بار مربی تیم میهمان به عدم حضور تماشاگر در استادیوم آزادی معترض شد که در نوع خود جالب بود.

امیرحسین پیروانی مربی تیم استقلال خوزستان در مورد عدم حضور تماشاگر در بازی با استقلال تهران گفت: این یک اتفاق نادر در فوتبال دنیا و یک اتفاق تکرارشونده در فوتبال ماست که خیلی عجیب است. این موضوع به مثابه غذایی است که نمک ندارد. حضور هواداران هیجان ایجاد می‌کند و کیفیت بازیکنان و بازی را بالا می‌برد. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که دیگر شاهد بازی بدون تماشاگر نباشیم. امیدوار بودیم که بازیکنان جوان ما آن حس و جو آزادی را تجربه کنند که متاسفانه نشد!

استادیوم آزادی به بهانه بازسازی در هفته های اخیر نتوانسته میزبان تماشاگران تیم های استقلال و پرسپولیس باشد در حالی که تنها بخشی از استادیوم آزادی در دست بازسازی است و در هفته های سپری شده در دیگر بخش های استادیوم تماشاگر می توانست حضور یابد و از روی سکوها تماشاگر بازی تیم محبوبش یعنی استقلال و پرسپولیس باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۳ IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    کیسه مگه تماشاگر داره؟😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی