نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
شکست سنگین و غیرمنتظره ناهید کیانی/ شاهکار مردان ایرانی‌ مقابل قهرمان و نایب قهرمان المپیک
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان رقابت‌های روز نخست تکواندوی گرندپری پاریس، ناهید کیانی دارنده مدال طلای جهان در دور نخست با شکست مقابل حریفی از تونس از دور مسابقات کنار رفت.

در جریان رقابت‌های روز نخست تکواندوی گرندپری پاریس، ناهید کیانی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان در دور نخست مقابل کاریما تامی از تونس در ۲ راند و با نتایج سنگین ۹ بر صفر و ۱۶ بر ۳ شکست خورد و خیلی زود از دور مسابقات حذف شد.

کیانی پس از کسب مدال طلای تاریخی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به جمع ۵ نفر برتر رنکینگ رسیده بود با حذف از این مسابقات کارش برای کسب سهمیه مستقیم المپیک از طریق سیستم رنکینگ سخت تر شد.

مبینا نعمت زاده نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم ایران نیز با کسب ۳ پیروزی متوالی مقابل حریفانی از قزاقستان، مصر و کرواسی راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

همچنین در بخش مردان ابوالفضل زندی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران با کسب برتری مقابل هرناندز از مکزیک، پارک از کره جنوبی و جانگ دیگر نماینده کره جنوبی راهی مرحله نیمه نهایی شد و در نیمه نهایی خلیل جندوبی از تونس و نفر یک رنکینگ المپیک که نقره المپیک توکیو را دارد، دو بر یک شکست داد و به فینال‌رسید.

اما مهدی حاجی موسایی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران پس از شکست ۲ بر صفر راپسومانکیس از یونان مقابل ویتو دلایکویلا دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو و طلای جهان ۲۰۲۲ از ایتالیا به میدان رفت و در پایان ۲ بر صفر و با نتایج ۶ بر ۴ و ۱۴ بر ۳ به برتری رسید و صاحب یک پیروزی ارزشمند شد.

وی سپس جک وولی از ایرلند را در ۲ راند از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: پیشنهاد میزبانی ایران پذیرفته شد/ دفاعیه دبیرکل فدراسیون مورد تایید قرار گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    وقتی به پرچم کشورت توهین کنی حقته نمک نشناس
  • علی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    چرا عمر بچه های مردم رو در راه کسب ارزش هایی تلف می کنیم که نه تاثیری در دنیاشون داره و نه در آخرت شون . برای یک مدال بی ارزش سال های مفید عمرشون رو هزینه می کنن و در آخرش هم نه منفعت مالی قابل توجهی براشون داره و نه در سرمایه ایمان و اخلاق شون تاثیر گذاشته . آخرشم با تحمل کلی استرس و هزار یک مشکل روحی و روانی می رن زیر سقف زندگی مشترک که متاسفانه اونجا هم شکست خورده اصلی هستند . اصلا اخلاق و مهارت زندگی زناشویی رو ندارن که ندارن .
  • حیدری IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    وقتی نعمت سلامتی و لطف خدا در ورزش رو مسائل حاشیه ای و ریا قاطی کنی ، بله که اینجور بد خدا زشتت میکنه و اگر هم به المپیک برسی کاری ازت بر نمیاد و هر روز رسوا تر میشی . پس توبه کن و از حاشیه و ریا بیا بیرون و فقط ورزش کن .
  • آزاد IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    این دفعه که پوشش هم نذاشتی دور گردن مثل دفعه های قبل پوشیده نیست. خدا به حرمت همین پوشش کمکتون میکنه .چون شیعه اید همنطور که کیمیا گذاشت کنار چی شد هیچی. انقد آخ و واخ می کردین برا حجاب نتیجه کو پس.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی