نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اظهار نظر عجیب عضو هیات رئیسه در مورد برگزاری دیدار تیم های ایرانی و عربستانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم سال ۲۰۱۶ مبنی بر برگزاری دیدار تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث را لغو کرد و از این پس تیم های دو کشور در استادیوم خود میزبان خواهند بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعلام برنامه دیدار تیم های ایرانی و عربستانی اعلام کرد؛ میزبان بعدا مشخص می شود. خبرنگاران عربستانی در توئیت های خود می نوشتند که این بار هم تیم های دو کشور باید در کشور ثالث بازی کنند اما بعد از تفاهم فدراسیون فوتبال ایران و عربستان مقرر شد ازاین پس تیم های دو کشور در استادیوم خود میزبان یکدیگر باشند.

در پی این اتفاق میرشاد ماجدی یکی از اعضای هیات رئیسه اظهار نظر عجیبی داشته است. او گفته است: «این موضوع خیلی مهم است‌. خوشحالیم دست کم امسال تیم‌های ما در کشور ثالث بازی نمی‌کنند و در کشور خودمان میزبانی می‌کنند. امیدواریم این موضوع نقطه عطفی در ارتقا و پیشرفت فوتبال کشور باشد.»

تیم های ایرانی و عربستانی پیش از سال ۲۰۱۶ در تهران و ریاض با هم بازی می کردند و این اتفاق تازه ای در فوتبال ایران نیست. از همه مهمتر تکرار دوباره این اتفاق چه ربطی به ارتقا و پیشرفت فوتبال ایران دارد؟ در سال های گذشته هم تیم های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا با هم بازی می کردند. درنهایت باید گفت این اتفاق بازگرداندن حق طبیعی فوتبال ایران بوده و همان طور که محدودیت ایجاد شده به خاطر مباحث سیاسی بوده رفع محدودیت ها هم به خاطر اتفاقات سیاسی رخ داده و فدراسیون فوتبال در این گشایش نقشی نداشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی