خشم بازیکنان سرخ‌پوش از مدیران باشگاه/ این چه رفتاری بود که داشتید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رفتاری که با داوید دخئا شد و جانشینی که برای او انتخاب شد بازیکنان را عصبانی کرده است.

بازیکنان منچستریونایتد همچنان از رفتاری که این باشگاه با داوید دخئا دروازه‌بان سابق تیم داشت و کنار گذاشتن نامحترمانه این بازیکن و آوردن آندره اونانا به جای او بسیار ناراحت هستند.

مسئولان یونایتد در تابستان ۲۰۲۳ با سفارش اریک تن‌هاخ سرمربی تیم به این نتیجه رسیدند که این فصل زمان مناسب برای تغییر سنگربان تیمشان است. در حالی که داوید دخئا دروازه‌بان اسپانیایی و باسابقه این تیم به پایان قرارداد خود رسیده بود باشگاه شیاطین سرخ تصمیم گرفت قرارداد سنگربانی که چهار فصل عنوان مرد سال اولدترافورد را از آن خود کرده بود کنار بگذارد و او را بازیکن آزاد اعلام کند.

دخئا ۱۲ سال در منچستریونایتد حضور داشت و در ۵۴۵ بازی برای این تیم به میدان رفت و رکورد کلین‌شیت در تاریخ باشگاه را نیز به نام خود ثبت کرد. با این وجود او به عنوان بازیکن آزاد از سوی باشگاه یونایتد اعلام شد تا آندره اونانا ملی‌پوش کامرونی فصل قبل اینتر با مبلغ ۵۸میلیون دلار جایگزین او شود.

اونانا شروعی ناامیدکننده در لیگ برتر انگلیس داشته و اشتباهات پیاپی او صدای اعتراض هواداران یونایتد را بلند کرده است که آخرین آن هم در شکست ۴-۳ این تیم مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد.

روزنامه سان نیز در گزارشی اختصاصی در همین مورد نوشته که چندین بازیکن منچستریونایتد از تصمیم باشگاه مبنی بر کنار گذاشتن دخئا به شدت عصبانی هستند.

یونایتد در این فصل بدترین شروع ممکن را در لیگ برتر داشته و از پنج بازی اول فقط ۶ امتیاز کسب کرده تا عملا شانس قهرمانی را در همین ابتدای فصل از دست داده باشد. اونانا نیز با دریافت ۱۴ گل در این ۶ بازی یکی از مقصرین اصلی ناکامی منچستریونایتد به حساب می‌آید. از سوی دیگر دخئا نیز همچنان بازیکن آزاد است و با وجود سابقه درخشان و داشتن فقط ۳۲ سال سن همچنان هیچ تیم بزرگی را مشتری خود نمی‌بیند.

برخی گزارش‌ها حتی حاکی از این بوده که دخئا ممکن است در صورتی که تیم مناسبی را مشتری خود نبیند از فوتبال خداحافظی زودهنگامی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: دروازه‌بان منچستریونایتد از کل تیم شجاع‌تر است!/ اونانا تمام تقصیرها را گردن گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی