نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
احتمال عجیب در مورد تیم بعدی دروازه‌بان سابق قرمزها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه بان سابق منچستریونایتد حالا با احتمالهای جالبی برای تیم آینده خود روبه‌رو شده است.

داوید دخئا دروازه‌بان سابق منچستریونایتد بیش از سه ماه است که بدون تیم مانده است. باشگاه منچستریونایتد قرارداد این دروازه‌بان با سابقه خود را در تابستان به دلیل عدم رضایت از عملکرد، تمدید نکرد تا این بازیکن بدون باشگاه از تیم جدا شود. به جای او آندره اونانا از اینتر به تیم آورده شد. این بازیکن نیجریه ای از زمان ورودش یک فصل کابوس وار را شروع کرده است. عملکرد او به قدری بد بوده است که هواداران یونایتد ترجیح می‌دهند دخئا به تیم برگردد.

دخئا در حالی که هنوز به جستجوی خود برای یک باشگاه جدید ادامه می‌دهد، هرازگاهی در شهر منچستر دیده می‌شود و باهم تیمی‌های سابقش وقت می‌گذراند. او با برونو فرناندش یک عکس دو نفره را منتشر کرد و در کنار این عکس نوشت: «دوباره با هم».

زیر این عکس هواداران یونایتد یکبار دیگر از این بازیکن خواستند که به تیمشان برگردد.

یکی از آنها اظهارگفت: به تیم برگرد. چالش‌های زیادی در پیش داریم!

دیگری اضافه کرد: برادر منچستریونایتد به تو نیاز دارد!

یکی دیگر خطاب به برونو نوشت: او را برگردان.

دخئا از زمان خروجش از یونایتد تاکنون نتوانسته باشگاه جدیدی پیدا کند و حتی در ۳۲ سالگی به بازنشستگی هم فکر کرده است.در طول ۱۲ سال حضور در یونایتد، او ۵۴۵ بازی انجام داد و ۸ جام مهم از جمله یک عنوان لیگ برتر و لیگ اروپا را به دست آورد.

در حالی که هنوز باشگاه مشخصی برای آینده دخئا معرفی نشده اما در بنگاه‌های شرط بندی گمانه زنی‌ها در مورد تیم بعدی این دروازه‌بان اسپانیایی بالا گرفته است. بیشترین احتمال در حال حاضر به یک باشگاه عربستانی داده می‌شود. بعد از آن بیشترین شرط‌بندی روی بایرن مونیخ یکی از مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان بوندس لیگا به عنوان تیم بعدی داوید صورت گرفته و سپس دو باشگاه اسپانیایی بتیس و والنسیا در رده بعدی از نظر احتمالات و گمانه زنی‌ها قرار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی