عزت‌اللهی: هیچ نیرویی جلودار ایرانی نیست/ دست همه مردم را می‌بوسم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم شرمنده مردم نشدیم و دست تک‌تک مردم ایران را می‌بوسم.

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یابد و به دور نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران، پس از پیروزی دو بر یک مقابل ژاپن گفت: ابتدا خسته نباشید می‌گویم. فعل خواستن را صرف کردیم و نشان دادیم که اگر ایرانی بخواهد، هیچ نیرویی جلودارش نیست. امیدوارم خوشحالشان کرده باشیم.

او ادامه داد: باز هم به بازیکنان تیم ملی و هواداران تبریک می‌گویم. دست همه مردم عزیز ایران را می‌بوسم که ما را دعا کردند و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

عزت‌اللهی درباره خستگی بازیکنان ایران نیز گفت: ما بازی قبل ۱۲۰ دقیقه دویدیم و استرس پنالتی داشتیم. ریکاوری تیم کلا یک روز و خرده‌ای بود. دست تک‌تک بچه‌ها و کادر فنی را می‌بوسم که همگی همت کردند تا بدن‌ها برگردد و توانستیم به این بازی برسیم.

عزت‌اللهی درباره بازی بعد در مرحله نیمه‌نهایی نیز گفت: برای ما مهم است از نظر ذهنی ریکاوری کنیم و در سه روز آینده آماده نیمه نهایی شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عدالت خواه IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    خسته نباشی گلم ⚘روی ماه تو می‌بوسم
  • حسین IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    "هیچ نیرویی جلودار ایرانی نیست"، علتش اینه [بدون تعارف] که درون بعضی از ایرانی ها یک رگ "حماسه" هست که بطور هوشمند بوقتش فعال میشه. امیدوارم دشمنان این کشور فکر آسیب زدن به این ملت نباشند و این رگ را فعال نکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی