کوروش کمپانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر کوروش کمپانی پس از خروج از کشور درخصوص کلاهبرداری از مردم و مطالبات شاکیان توضیحاتی ارائه کرد.

امیرحسین شریفیان، مالک فروشگاه موبایل کوروش که این روزها سروصدای زیادی به راه انداخته و مالباختگان بسیاری را به‌دنبال احیای سرمایه‌شان سرگردان کرده، پس از فرار از کشور در گفت‌وگویی با امین فردین، مجری مقیم آلمان، شمار چهره‌های تبلیغ‌کننده برای کوروش کمپانی را عددی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر شمرد. شریفیان در بخشی از این مصاحبه رقم بدهکاری این شرکت فروشنده موبایل به مردم را ۱۳۰ الی ۱۵۰میلیارد تومان اعلام کرد.

مالک موبایل‌فروشی کوروش همچنین مدعی شد که اموال این شرکت توسط مردم ربوده شده و کارمندان او تا روز ورود مردم به ساختمان شرکت در محل کارشان حضور داشته‌اند. وی اضافه کرد عامل اول بروز این مشکلات خود مردم بودند که با جنجال و تهدید روند کاری فروشگاه را مختل کردند.

امیرحسین شریفیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود هرنوع همکاری پدرش را رد کرد و مدعی شد قریب به ۸۵میلیارد سرمایه او اعم از ملک و خودروها توقیف شده‌اند. او ادعا کرد در دو حساب بانکی شخصی و خرید اینترنتی سایت حدود ۱۸میلیارد تومان پول مسدود شده است.

مالک فروشگاه کوروش در حمایت از چهره‌های معروفی که برای این شرکت تبلیغ کرده و موجب اعتماد مردم برای خرید آیفون ۲۰میلیونی شده‌اند، گفت: اتهام‌ها را سمت بازیگران و دیگر چهره‌ها گرفته‌اند و با آن‌ها تماس گرفته شده تا پول تبلیغات را برگردانند درحالی که هیچ‌کس در ماجراهایی مثل پدیده شاندیز ادعایی علیه صداوسیما و دیگر تبلیغ‌کنندگان نداشت.

امیرحسین شریفیان در ادعایی عجیب ارقام پرداختی به چهره‌های ورزشی و سینمایی برای تبلیغ کوروش کمپانی را بین ۱ الی ۲۰میلیون تومان اعلام کرد؛ موضوعی که حتی برای مجری برنامه هم قابل قبول نبود و به طعنه گفت پس حتما گوشی و آی‌پد و هدایای دیگری هم علاوه بر این پرداختی‌های نقدی وجود داشته است.

نفر اول کوروش کمپانی در پایان هم درباره این‌که چه راه حلی برای بازگشت سرمایه مالباختگان دارد، گفت: سرمایه‌ها موجود است و می‌توانند طلب شاکیان را بپردازند؛ یا هم به من امان‌نامه بدهند تا خودم برگردم و تمام بدهی‌ها را پرداخت کنم.

در همین ارتباط: عکس| تبلیغ علیرضا بیرانوند برای کوروش کمپانی که دست به دست می‌شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • احواز IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    هر شرکتی فروشگاهی به اسم کوروش باشه باید فرار داد این اسم برای غارت هست
    • !!! IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      برو پی کارت بابا!!!
    • Amir IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      با این اوصاف نظر شما این میشود که: استفاده عمدی از نام های تاریخی و هویتی ایران در پروژه های خاص از پیش تدوین شده، و جذب حداکثری سلبریتی ها در معرفی این پروژه ها برای بدنامی همزمان تاریخ و هویت ایرانی و قشر سلبریتی در دید مردم ، نظر جالبی دارید ، به هر حال این هم نظر خاص شما بوده! ، از خداوند منان طلب مغفرت خودمان و خائنان به کشور عزیز اسلامی مان را داریم!
    • محمدرضا IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      شیر مادر نان پدر حرامت
    • آشنا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      نظر مسئولان دقیقا رسیدن به همین حرف های ابلهانه هست برای صحبت کردن در مورد کلمه کوروش باید دهنتونو آب بکشید
  • ماران IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    عجب هردم ازاین باغ برای میرسدتازه ترازتازه تری میرسدچای دبش گوشی آیفون کورش چپاول
  • شیذر IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    امان نامه ؟ تورو باید زنده زنده خورد
  • سامان IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    اینم از اعتماد مردم کم هوش و کم بهره و بیچاره ما،،اون از خرید از کوروش و اینم جدید شده کوروش کمپانی،،ما هیچوقت آدم نمیشیم،،هرچی به سرمون میاد حقمونه چون هیچوقت فکر نمیکنیم که شاید دروغ باشه،،کی به این دولت میشد اعتماد کرد که بخواین به کوروش کمپانی اعتماد کنید؟؟؟ پس حقتونه ،بکشید
  • حامد IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    پزشک متخصص م با سابقه ۳۷ سال کار در دولت هنوز مستاجرم ،نه معتادم ،نه سیگاریم ، نه الکلی ، نه رفیق باز و نه .....! چطور این آقا ۸۵ میلیارد تومان دارایی و نزدیک ۲۰ میلیارد تومن نقدینگی داره؟!!!!!!!
    • احسان IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      اینکه متخصصی و مستاجری، خب تصمیم خودته. اگه امار خونه ها و ماشین ها و زمین هات رو میدادی بهتر بود.
    • علی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      37 سال سابقه کار داری ؟ یعنی با احتساب 25 سال دوران تحصیل الان باید حدودا 62 سالت باشه ؟ آخه کدوم آدم 62 ساله ای دیدی که اسمش " حامد " باشه ؟؟؟ لااقل اگه می خوای دروغ بگی این جزئیات مهم رو رعایت کن . آدم 62 ساله باید هوشنگ یا محمدعلی یا بهرام یا ... باشه . بعدش هم 37 سال سابقه داری در دولت ؟؟!!! می دونی یه چیزی هست به اسم بازنشستگی ؟؟ بعضی وقتها بعضی ها اینقدر تند تند و زیاد دروغ میگن که اون فرشته سمت چپ که می گفتن دروغهای آدم رو یادداشت می کنه جا می مونه و نمی تونه همش رو بنویسه !!!
    • پرسپولیس ، آث میلان ، ایتالیا IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      در جواب احسان : دوست عزیز ایشون که میگن پزشک متخصص هست چون اهل خلاف نیست داره نون بازوش رو میخوره درس خونده زحمت کشیده - مثل بعضی پزشکها نیست که مدرک و تخصصش رو و صندلی دانشگاهش رو با پول و رشوه خریده باشه یا رفته باشه دنبال برج سازی و مافیای دارو -نون حلال در آوردن عرضه میخواد -
  • ت IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    میخواین اسم کوروش را خراب کنین ؟نمی توننین
    • ناشناس IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      چه ربطی داره؟
    • علی IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      الان یعنی مثلا اسم " کوروش " درسته و خراب نشده اش اینه ؟؟ همین که نوادگانش ایرانی های امروز هستند ( که بالاخره بنا به فرضیه تکامل و رشد بشر قطعا از اجدادشون کاملتر و بهتر هستند ) معلومه اونها هم هیچ .... نبودند. تازه میشه نتیجه گرفت ببین اونها چی بودند که تکامل یافته و اخلاق گرا و خوب شده شون شدند ایرانی های امروز !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مجتبی تاجدار US ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    فقط و فقط خدا را شکر که یک استقلالی تو این افلیجه های مفتخوررنیست .خخخخخخح خدا وکیلی قیافه کلاهبردار رو ببینید لوووووچ قیافه بیرو هم که تابلووه چقدر چرتن دوتاشون
    • کیسه، مکتب جعل، کلاهبرداری و هوچیگیری IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      مشکل اینه که رسانه کیسه ورزش فقط هوادار کیسه کشاست و کور هستش که رضاوند و مهری رو نمیبینه و فقط دوست داره بیرانوند رو ببره حاشیه تقصیر شما هم نیست چون عقلتون تو چشتونه
  • David IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    واقعا با اسم کوروش کبیر چیکار دارید آخه.چرا دزدی و غارت و جنایت خودتون رو با اسکای بزرگ مثلاً خراب میکنید.بگو حسنعلی ممدعلی
  • علی ح IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    خدا عقل داده به آدم که استفاده کنه . وقتی با یه سرچ ساده قیمت های فروش گوشی آیفون به صورت عمده زیر ۹۰۰ دلار اون هم بعضی ابر فروشگاه آمازون و علی بابا کف قیمت را دارن این شازده چه جوری می‌خواسته با بیست ملیون که ۴۰۰ دلار هم نمیشه. بهشون ..... !! پس این طمع کاران بی عقل هستند که پول میدم و تا اینجور آدم داریم کلاه بردار اینجوری هم داریم
  • بهلول JP ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    ببین کی با چه قیافه ایی سر مردم و نماد تاریخ و تمدن کشورمون کلاه گذاشته!!!!مردم به اعتبار نام کوروش به این شیاد اعتماد کرده اند،شاید این هم راهی باشه برای ضربه به تاریخ و تمدن ما۔
  • ع ق QA ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    چقدر ملت ساده اند که بسرعت اعتماد می کنند و چقدر پلیس و قضايیه دست و پا چلفتی و غیر واقعی که حالا بعد از فرار طرف می خوان یقه تبلیغ کننده ها را بگیرند آخه تبلیغ کننده هم فریب خورده مگه شما یک طرف پیشگیری نیستید کدوم آگاهی دادید ؟!!
  • اصغر US ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    چه خبره این کشور چه تاخت و تازی می کنند در این کشور یک مشت موجود دو پا که نسبت به هیچ چیزی سیرابی ندارند.چه کس یا کسانی باید اینها را جمع کند که جامعه از وجودشان پاک شود نه بازاری.نه ورزشکار.نه دولتی.نه بازیگر به هیچی به غیر از پول فکر نمی کنند.بدبختها به این هم فکر کنید که با خود فقط یک کفن می برید چتان شده برای بدست آوردن پول که با آن می توان فقط اشیاءخرید دست به هر کاری می زنید.نترسید منابع زمین زیاد است برای بچه و نوه ونتیجه و نبیده و ندیده تان هم می ماند البته اگر حتی امشب بتوانید کنار سفره در کنار خانواده تان باشید چون هیچ کس به ما چنین قولی نداده.اره آقا کسی به تو قول نداده برای نهار امروز فرزندت در کنارت باشد خیلی‌ها در طول ۲۴ ساعت این را تجربه می کنند.
  • علی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    نه عزیزم این توجه کن آن ۶۴ میلاد فرزند یکی از مسئولین اقتصادی قیمت آن گفتند ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد نام آن شخص که برای ملت نامحرم شد ۶۴ تا ۱۰۰ میلیارد چه عددی می شود و آن را تقسیم بر ۸۵ میلیون نفر کنید هر نفری چند میلیارد می رسد ۶ ماه است دنبال ثبت نام دو حلقه لاستیک پراید هستیم هنوز موفق ثبت آن نشدیم
  • صادق سلیمانی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    زمان مختار گذشته امان نامه می خوای
  • کدخدا GB ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    فقط زرشک
  • Amyr IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    من شخصاً دیگه مستقیم و سراست یقه اینجور شخصیت ها رو نمیگیرمو گول همچین اتفاقات نمیخورم دیگه. حتماً پشت یک اختلاس ساده یک داستان و هزار حرف عمل، پنهان شده. قیافه بابا رو ببینید بقول دکتر شریعتی تو کتاب هبوط خدا وقت نداشته داده فرشته ها ادمارو خلق کنند یکسری از رو لجبازی کله ادم مهربون گذاشتن رو بدن ادم شیاد....
  • ایران بزرگ IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    کوروش هم مثل بقیه پادشاهان قدیم یک فرد ظالمی بیشتر نبوده و غرب و آمریکا از زمان انقلاب به اینطرف کوروش رو برای اهداف سیاسی و تفرقه و کثافت کاری خودشون سر زبونها انداختند ، شما اگه سواد دارید و دنبال حق هستید سرچ و تحقیق کنید قبل از انقلاب کی و کجا اسمی از کوروش میومد حتی در جشنهای پهلوی هم اسمی ازش نبود پس عاقل باشید اینقدر هم تز روشنفکری به خودتون نگیرید .
  • عابد IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    بیران چقدر گرفته بوده؟
  • م IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    سو استفاده از اسلام کم بود حالا سو استفاده از کوروش کبیر هم اضافه شد
  • بی‌نام IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    بیشتر سلبریتی های ایرانی هم جز مفت خوری ،خودنمایی و بی غیرتی و مسخره بازی کار دیگه ای ازشون برنمیاد، تازه به دوران رسیده های ناکارآمد
  • علی IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    من یه استقلالیم ولی لطفاخودمون وبذاریم جای بیرانوندآیااین کارونمیکردیم ؟لطفاقبل ازتوهین وتهمت کمی فکرکنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی