نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
۷ |
۱
خرید جدید پرسپولیس جانشین کدام ستاره می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به پر بودن لیست پرسپولیس، نام مرتضی پورعلی‌گنجی از فهرست این تیم کنار گذاشته خواهد شد.

بعد از مدت‌ها مذاکره، پرسپولیس بالاخره موفق شد رضایت باشگاه مس رفسنجان را برای انتقال محمد خدابنده لو دریافت کند و این بازیکن بعد از بازی هفته هفدهم تیمش، از جمع مسی‌ها جدا می شود و راهی پرسپولیس خواهد شد. خدابنده لو مدت‌ها به دنبال پرسپولیسی شدن بود ولی مخالفت باشگاه مس رفسنجان و همچنین محرم نویدکیا باعث شد تا این انتقال زودتر انجام نشود. سرانجام هم باشگاه مس راضی شد در ازای دریافت ۱۰ میلیارد تومان، ستاره جوان تیمش را به پرسپولیس بفروشد.

نکته جالب اینجاست که لیست بزرگسال پرسپولیس پر است و پرسپولیس فقط در صورت خارج کردن نام یک بازیکن، می تواند نام خدابنده لو را به لیست خودش اضافه کند و از خرید جدید خود استفاده کند. اما در این شرایط نام کدام بازیکن از لیست پرسپولیس خارج می شود؟

آنطور که شنیدیم قرار است نام مرتضی پورعلی گنجی ستاره مصدوم قرمزها که بازی‌های این فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد، خارج شود و خدابنده لو جانشین ستاره خط دفاعی پرسپولیس شود. قرار است به زودی قرارداد پورعلی گنجی به مدت دو فصل دیگر تمدید شود و نام این بازیکن به صورت موقت از لیست پرسپولیس خارج شود تا این باشگاه بتواند بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: تیم صنعتی کوتاه آمد/ رونمایی از خرید جدید و ۱۰ میلیاردی پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • رضا IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    فرق بین استقلال و پرسپولیس با خرید بازیکنان خوب برای پرسپولیس بیشتر خودشه نشون میده ،البته از اینکه از هرجا به پرسپولیس کمک پولی میشه حتی امام جمعه تهران اعتراف کرده بود به پرسپولیس کمک میکرده خوب تیم سوگولی فدراسیون و وزارت ورزش ووووووو است بیچاره استقلال مظلوم برای گرفتن بازیکن معمولی هم بین خطیر و نکونام چنگ بی پایان وجود دارد
    • عروس العین IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      به نظر توچرا همه پرسپولیس کمک می‌کنند اولا محبوبیت بی حد نسبت به کیسه.. دوما. پرسپوليس شفافیت مالی دار هرکس کمک میکنه. تماشاگران نشو درجریان میذاره ولی در کیسه ملیارد ملیارد کمش می‌کنند ولی متأسفانه ازشکم رئیس ودار دستش اضاف نمیشه. ومتاسفانه بیشترین بازیکنها راکیسه میخره ولی همیشه کاسه گدایی دستش میگره واه وناله. که هیچی نداریم درصورتی که حتی ازشله زرد هم بیشتر خرج میکنه. ومتاسفانه. انگار گدایی شده شغل اولشون
  • ناشناس IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    لنگ با پول بیت المال بیشترین هزینه رو تو لیگ داشته چرا فقط سپاهان رو جریمه کردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی