نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
۰ |
۱
مبارکی: تیمم را برای پیشرفت انتخاب می‌کنم...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لژیونر فوتبال ایران قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

علی مبارکی درخصوص حضور در تیم های لیگ برتر ایران اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات شایعه زیاد است و من برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران ندارم. پیشنهاد اروپایی دارم و به‌زودی قراردادم را نهایی می‌کنم. اگر بازیکن بخواهد پیشرفت کند باید سختی‌ها را به جان بخرد.

وی افزود: تمریناتم را دنبال می‌کنم تا بدنم در فرم ایده‌آل باقی بماند و با بهترین شرایط راهی فوتبال اروپا شوم. خداراشکر همه‌چیز خوب است و کارهایم نهایی شده و تنها یک امضا تا بستن قرارداد فاصله دارم.

لژیونر فوتبال ایران ضمن ابراز امیدواری برای پشت سر گذاشتن یک فصل خوب فوتبالی گفت: برنامه‌های زیادی دارم و امیدوارم خدا کمک کند تا بدون مصدومیت و به دور از حواشی کارم را در فوتبال اروپا پیش ببرم. من خیلی در این فوتبال زحمت کشیدم اما هنوز به حقم نرسیده‌ام ولی این موضوع ذره‌ای انگیزه من را کم نمی‌کند.

مبارکی ادامه داد: دنبال حضور در تیم ملی بزرگسالان هستم. در فوتبال ایران هافبک دفاعی خوب زیاد داریم اما سبک بازی من طوری است که صد درصد توانم را داخل زمین می‌گذارم و برای موفقیت تیم خودم را فدا می‌کنم. هافبک دفاعی باید در اختیار تیم باشد و من هم به خاطر همین موضوع در لیگ جمهوری آذربایجان جزو تیم منتخب بودم.

وی درباره این‌که پیشنهاد از لیگ ایران داشته یا خیر، تصریح کرد: بله پیشنهاد داشتم اما همان‌طور که گفتم اولویتم ادامه فوتبال در اروپاست. هیچ بازیکنی بدش نمی‌آید در تیم‌های پرطرفدار بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما نمی‌خواهم با یک تصمیم احساسی آینده فوتبالی خود را خراب کنم.

مبارکی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی نمی‌خواهم روی شایعات مانور دهم فقط این را می‌گویم که اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد قسمت باشد به فوتبال ترکیه می‌روم. تمام کارها انجام شده و به‌زودی این قرارداد نهایی می‌شود و پس از آن درباره ریز مسائل توضیح می‌دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی