نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
۶ |
۱
پیام مهمی که از سوی قلعه‌نویی به گوش خط‌خورده‌ها رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیست تیم ملی همواره با نقدهایی از سوی رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال همراه بوده و طبیعتا لیست امیر قلعه‌نویی هم از این قاعده مستثنی نیست.

لیست امیر قلعه‌نویی این بار به بهانه بازی با ترکمنستان هم با حرف و حدیث‌هایی همراه بود. دعوت از برخی جوان‌ها و خط زدن برخی از لژیونرهای شاخص و عدم دعوت از چند بازیکن شاخص موجب نقدهایی در این زمینه شد و حتی دیدیم باشگاه استقلال نسبت به عدم دعوت از آرمین سهرابیان به اردوی تیم ملی معترض شد.

امیر قلعه‌نویی بعد از حذف تیم ملی از جام  ملت‌ها وعده جوان‌گرایی در تیم ملی را داد و به همین خاطر با دعوت از چند بازیکن جوان، چند باتجربه را خط زد.

در بازگشت از اردوی تیم ملی از ترکمنستان حمید مطهری در مصاحبه‌ای به نکته مهمی اشاره کرد. نکته‌ای که به نظر دیدگاه امیر قلعه‌نویی بود و این به نوعی ابلاغ مهم سرمربی تیم ملی به خط‌خورده‌ها است. حمید مطهری در این باره گفت: ما سعی می‌کنیم بهترین‌ها را انتخاب کنیم. شاید در این دیدگاه و نظرات‌مان اشتباه هم بکنیم اما واقعا هیچ نیتی در آن نیست.

تیم ملی خرداد ماه بار دیگر در مقدماتی جام جهانی به میدان می‌رود و باید مصاف با هنگ‌کنگ و ازبکستان را تجربه کند و به استناد این مصاحبه باید گفت باز هم لیست تیم ملی تغییر خواهد کرد. چرا که حمید مطهری گفته او و دیگر مربیان تیم ملی ۹ هفته پایانی لیگ برتر را به دقت رصد خواهند کرد.

احتمالا این مصاحبه دغدغه خاطر بازیکنانی که از لیست تیم  ملی جا مانده‌اند را از بین خواهد برد.

در همین ارتباط: تیم ملی ایران؛ انقلاب غیرمنتظره یا اقدام شجاعانه؟/ به این می گویند شیب خیلی خیلی ملایم در مسیر جوانگرایی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ن IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    بابا بندازین بیرون این قلعه نوعی رو این فقط یک تیم محلی ساخته به بازیکنان اصلی هم اجازه نمیده که بیشتر شرکت کنن ویا گل بزنن نمی دونم چه فکر می کنه پیش خودش
    • خسرو IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      بهترین مربی ایرانی خودشه
  • محمد از اهواز US ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    اینقدر فوتبال ما هردمبیل شده که باشگاه کیسه بیانیه میده و سیدحسینی رو قلعه میذاره توی ترکیب! با این کار قلعه‌نویی احتمالا دفعه بعد سوتی خط دفاع کیسه آرمین سهرابیان رو دعوت میکنه تیم ملی! تیم ملی نیست دیگه، تیم خاله بازی هست که با یه بیانیه ترکیب عوض میشه، همه چیمون به همه چیمون میاد!
    • عاقل عادل 342 IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      تا وقتی شما سرخ ها کلتون زیادی باد داشته باشه تیم ملی که هیچ کل فوتبالمونم که هیچ بلکه کشورمون پیشرفت نخواهد کرد ...
  • پرسپولیس ، آث میلان ، ایتالیا FR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    به قول بهروزخان رهبری فر : با انتخاب قلعه‌نویی به بیست سال عقب برمیگردیم- واقعا درسته با امیر دودو فقط درجا میزنیم
  • هو من US ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    هیچ وقت ، تو هیچ جامی تا اطلاع ثانویه چیزی نمی شویم ، دلیلش هم نه مربی تیم ملی بلکه لیگ ایران است. بازیکن ایرانی روزی حداکثر یک بار تمرین می کند ، کلا شاید هفته‌ای ۵ بار ، هر ۷ روز مسابقه نی دهد ولی در واقع هر ۱۰ روز مسابقه می دهد. وقتی وارد تورنمنت می شوند که باید هر ۴ روز بازی کنند ، بدت هایشان بازی ۴ و ۵ خالی می شود . حداقل ۴۰ سال است دقیقا هر بار در نیمه نهایی ، دم بازی ۴ و ۵ حذف شدیم . یا باید کیفیت لیگ را بالا ببریم یا باید ۲۴ بازیکن هم کیفیت پیدا کنیم . برای همین دلیل حتی اگر مورینیو و گواردیولا را هم بیاوریم ، باز توی همین نیمه نهایی حذف می شویم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی