جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
۱ |
۰
۲ استقلالی اختلافات را کنار گذاشتند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال قبل از جدال با مس رفسنجان دیداری تدارکاتی با پیکان خواهد داشت.

تقابل دوستانه استقلال و پیکان به هر دو تیم کمک می‌کند تا پیش از آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر در شرایط مسابقه قرار بگیرند و صرفاً به برگزاری تمرینات اکتفا نکنند. البته نکته اینجاست که این بازی را می‌توان به نوعی آشتی کنان دو چهره مطرح استقلال قلمداد کرد.

وقتی استقلال و پیکان در روزهای پایانی نیم فصل اول به مصاف همدیگر رفتند، حرف‌هایی که رضا عنایتی و جواد نکونام در کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی مطرح کردند، سرشار از کنایه بود و نشان می‌داد که در آن مقطع دو طرف با یکدیگر رابطه سردی داشتند اما حالا برگزاری دیدار تدارکاتی در روزهای آغازین سال جدید عملاً نشان دهنده پاک شدن اتفاقات چند ماه قبل از ذهن هر دو نفر است. چهره‌های سرشناسی که جملگی سابقه قهرمانی با استقلال تحت عنوان بازیکن را دارند و همراه با یکدیگر در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا نیز حضور داشته‌اند.

قطعاً نکونام و عنایتی قبل از شروع بازی با همدیگر احوالپرسی کرده و شرایط کاملاً به حالت عادی باز می‌گردد. البته نمی‌توان گفت آنها با هم قهر بودند اما مصاحبه‌هایشان نشان داد که حداقل در آن مقطع اصلاً رابطه گرمی نداشتند.

بیشتر بخوانید: هاشمی‌نسب در تمرین استقلال؛ هنوز هم یاغی هستم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اردلان IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    اختلاف را کنار گذاشتن ک بازی لیگ برتر رو پیکان در مقابل استقلال واگذار کنه ببین این خط اینم نشون سوتی هاشون رو هم میبینین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی