نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
۰ |
۱
تمایل ستاره همیشه مصدوم برای بازگشت به نوکمپ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منبع اسپانیایی دیگری از احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا خبر داد و اعلام کرد که او مایل است پس از پایان قراردادش با الهلال در سال ۲۰۲۵ به بلوگرانا بازگردد.

نیمار جونیور در پنج سال گذشته تقریباً به طور مداوم با بارسلونا پیوند داشت، به ویژه از زمانی که خوان لاپورتا به ریاست باشگاه بازگشت. تابستان گذشته لاپورتا و دکو تایید کردند که مذاکراتی در مورد قرارداد نیمار صورت گرفت و به نتیجه نرسید، اما این بازیکن ۳۲ ساله همچنان مشتاق است راهی برای بازگشت به پایتخت کاتالونیا پیدا کند.

اولین بار پادکست «بار کانالتس» بارسلونا فاش کرد که نیمار به طور منظم با لاپورتا در تماس است و مایل است در تابستان ۲۰۲۵ و در پایان قراردادش با الهلال عربستان به بلوگرانا بازگردد. و حالا کولمانیا، وبسایت اخبار و هواداران بارسلونا، از این ماجرا حمایت کرده و گفته که منابع نزدیک به این بازیکن این خبر را تایید کرده‌اند. فابریتزیو رومانو خبر مذاکره بر سر قرارداد با نیمار در تابستان امسال را رد کرده است. اما بار کانالتس و کولمانیا احتمال دادند که نیمار در تابستان ۲۰۲۵ به نوکمپ بازخواهد گشت.

نیمار به طور مرتب به پایتخت کاتالونیا باز می‌گردد تا پسرش داوی لوکا را که در بارسلونا زندگی می‌کند، ملاقات کند. هدف او در سال ۲۰۲۵ می‌تواند بالا بردن سطح خود و رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶ با شرایط خوب باشد. لاپورتا در گذشته نشان داده که آوردن ستاره‌های بزرگ بخشی از شیوه مدیریت اوست، اما شاید سن و سابقه مصدومیت‌های نیمار مانعی در انجام این کار باشد و احتمال دارد هر سرمربی جدیدی که به باشگاه بیاید با خرید او مخالفت کند، زیرا نیمار بازیکنی است که تیم باید برای نیازهای او ساخته شود.

بیشتر بخوانید: شرط ویژه الهلال برای نیمار/ ستاره برزیلی در آستانه بازگشت به شهر خاطره‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی