توضیح نمایندگان ستاره قمارباز/ او داوطلبانه به سراغ فدراسیون فوتبال انگلیس رفت
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نمایندگان ساندرو تونالی بیانیه‌ای در مورد اتهامات فدراسیون فوتبال انگلیس علیه این ملی‌پوش ایتالیایی منتشر کردند.

ساندرو تونالی پس از انتقال ۸۰ میلیون یورویی از میلان به نیوکاسل در تابستان گذشته ۵۰ مرتبه بین تاریخ ۱۲ آگوست تا ۱۲ اکتبر روی فوتبال شرط‌بندی کرده و اتحادیه فوتبال انگلیس روز پنجشنبه او را به رفتار نادرست متهم کرد و تحقیقات را آغاز کرد. اتهامات اتحادیه فوتبال انگلیس جدا از اتهامات مطرح شده توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا در اکتبر ۲۰۲۳ است که منجر به محرومیت ۱۰ ماهه و پرداخت ۲۰۰۰۰ یورو جریمه برای تونالی شد. نیوکاسل نیز روز پنجشنبه بیانیه‌ای صادر کرد اما از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

نمایندگان تونالی (GR Sports) اعلام کردند که تونالی همانطور که قبلاً با فدراسیون فوتبال ایتالیا صحبت کرده بود، شخصا به اتحادیه فوتبال انگلیس در این مورد گزارش داد. در بیانیه GR Sports آمده است: «در رابطه با گزارش‌های مطبوعات انگلیسی و ایتالیایی باید توجه داشت که پس از اینکه ساندرو تونالی در اکتبر ۲۰۲۳ تصمیم گرفت شخصا به فدراسیون فوتبال انگلیس گزارش بدهد، تحقیقات آغاز شد. همانطور که قبلا این کار را با فدراسیون فوتبال ایتالیا انجام داده بود.»

در ادامه این بیانیه گفته شده که تونالی به اتحادیه فوتبال انگلیس توضیحاتی ارائه داده تا موضع خود را در مورد شرط‌بندی‌هایی که انجام داده بود روشن کند. «بنابراین ما در مورد چیز جدیدی صحبت نمی‌کنیم، بلکه صرفاً در مورد حقایق تکراری قبل از محرومیت ایتالیا صحبت می‌کنیم، و این بازیکن برای پایان دادن به اتفاقات منفی و دردناک زندگی خود داوطلبانه می‌خواست حتی به فدراسیون انگلیس توضیحاتی ارائه کند. ساندرو تونالی به همکاری کامل با اتحادیه فوتبال انگلیس نیز ادامه خواهد داد و هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد تا این روند در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.»

بیشتر بخوانید: اتهام جدید ملی‌پوش ایتالیایی/ قمار در لیگ جزیره

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی