۰
سرمربی مطرح اروپایی بعد از دبل گلزنی لژیونر ایرانی «بابا» شد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محبی به کار کردن زیر نظر والری کارپین واکنش نشان داد و همچنین سرمربی روستوف درباره دبل گلزنی ستاره ایرانی صحبت کرد.

تیم فوتبال روستوف شب گذشته در بازی خارج از خانه هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال روسیه ۴ بر یک در خانه دینامو مسکو پیروزی شد و با ۳۰ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفت. محمد محبی زننده ۲ گل روستوف بود و یک پاس گل هم داد.

محمد محبی پس از پایان این بازی درباره نوع رفتارش با والری کارپین، سرمربی روستوف که همزمان هدایت تیم ملی روسیه را نیز بر عهده دارد، به شبکه MATCH TV گفت: من به طور معمول او (کارپین) را آقا خطاب می‌کنم و گاهی هم بابا! وقتی که کار اشتباهی می‌کنید کارپین می‌تواند بر سرتان فریاد بزند تا هر بخش از بازی‌مان را بهبود بخشیم.

مهاجم روستوف در پاسخ به این پرسش که کارپین چگونه بر سرش فریاد می‌زند، اظهار کرد: به طور دقیق فریاد نمی‌زند. پس از هر تمرین ویدئویی از بازی نشان می‌دهد و شاید بگوید اینجا چه می‌کردی؟ باید جای دیگری می‌بودی.

محمد محبی همچنین درباره اینکه آیا سرمربی روستوف با او شوخی هم می‌کند، گفت: نه، کارپین همواره با احترام با من رفتار می‌کند.

همچنین والری کارپین در واکنش به دومین دبل محمد محبی در لیگ برتر فوتبال روسیه اظهار کرد: این درخشش محبی طبیعی است. زمان گذشت و نیاز بود تا این بازیکن با کشور، زبان، بازیکنان روستوف هماهنگ شود و آنها را بشناسد. برای برخی بازیکنان این زمان یک سال، شش یا سه ماه است. بنابراین چیز عجیبی نیست.

بیشتر بخوانید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی