نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
۰ |
۰
گواردیولا بعد از حذف سیتی: از هیچ چیز پشیمان نیستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تلاش سیتی برای کسب دومین قهرمانی متوالی به طرز دلخراشی پایان یافت و سرمربی اکنون باید تیم را برای نیمه‌نهایی جام حذفی آماده کند.

پپ گواردیولا بعد از شکست از رئال مادرید در ضربات پنالتی عنوان کرد که از چیزی پشیمان نیست. سرمربی سیتی گفت: «ترجیح می‌دادم برنده شوم، اما به رئال‌مادرید تبریک می‌گویم، آنها با همبستگی باورنکردنی بسیار عمیق دفاع کردند و ما همه کار انجام دادیم. از چیزی پشیمان نیستم. همیشه سعی می‌کنیم موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و کمتر گل بخوریم و هر کاری در توان‌مان بود انجام دادیم. در همه بخش‌ها استثنائی بازی کردیم و متاسفانه نتوانستیم برنده شویم.»

گواردیولا همچنین هیچ شکایتی از تاکتیک‌های رئال نداشت؛ تیم اسپانیایی مجبور شد در بیشتر بازی عقب بنشیند و در عمق دفاع کند، و گواردیولا در این مورد گفت: «قضاوت نمی‌کنم، برای این کار اینجا نیستم. این فوتبال است و در این رقابت‌ها این اتفاقات می‌افتند.»

باخت سیتی همچنین به امید آنها برای کسب دومین سه‌گانه پایان داد و آنها اکنون باید خود را برای بازی نیمه‌نهایی جام حذفی شنبه مقابل چلسی در ومبلی آماده کنند. گواردیولا افزود: «استراحت خواهیم کرد و روز جمعه برای انجام بازی به لندن سفر می‌کنیم. باید ببینیم مردم چه واکنشی نشان خواهند داد. مطمئناً ریکاوری با برد آسان‌تر است تا باخت، اما نیمه‌نهایی جام حذفی است و ما سعی می‌کنیم تا جایی که ممکن است خوب رقابت کنیم.»

بیشتر بخوانید: همه فکر می‌کردند ما مرده‌ایم اما رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی