نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
خبرورزشی‌گردی| برانکو: کنار گذاشتن من از پرسپولیس یک پروژه بود/ ۴۰۰هزار یورو به پرسپولیس تخفیف دادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق پرسپولیس ۴ سال قبل در گفت‌وگو با خبرورزشی مدعی شد کنار گذاشتن او از این تیم یک پروژه بود.

برانکو ایوانکوویچ تابستان سال ۱۳۹۸ در اوج محبوبیت از پرسپولیس جدا شد و به تیم ملی عمان پیوست. این مربی اول اردیبهشت سال ۹۹ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی صراحتا اعلام کرد به خاطر بدقولی پرسپولیس و عدم دریافت به موقع دستمزدش از این تیم جدا شد!

برانکو در این رابطه به خبرورزشی گفت: اگر بدقولی نمی‌کردند و دستمزد من را به موقع پرداخت می‌کردند در این تیم می‌ماندم. بارها گفتم ایران وطن دوم من است و پرسپولیس را فوق‌العاده دوست دارم. من اگر می‌خواستم از این تیم بروم وقتی پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شد، چنین کاری را انجام می‌دادم اما ماندم و با پنجره بسته پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساندم. من حتی ۴۰۰هزار یورو هم به پرسپولیس تخفیف دادم ولی احساس می‌کنم کنار گذاشتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس یک پروژه بود که کلید خورد و اجرا شد.

برانکو در مورد این‌که محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل آن زمان پرسپولیس گفته بود جای پرسپولیس و برانکو در کمیته انضباطی فیفا نیست و باید قضیه دوستانه حل شود نیز تصریح کرد: این حرف‌ها قشنگ است ولی از اول مشخص بود این مدیرعامل پرسپولیس به من پول نخواهد داد.

لازم به ذکر است برانکو هم مانند بسیاری از طلبکاران استقلال و پرسپولیس مجبور شد از طریق قانونی پیگیر پولش شود و شاید همین مسئله در رد کردن پیشنهاد سرمربی‌گری پرسپولیس در زمستان سال گذشته موثر بوده است. اتفاقی که البته حداقل تا به امروز برای پرسپولیس و خود برانکو بد نشده چون قرمزها با سرمربی برزیلی خودشان همچنان شانس قهرمانی دارند و بدهی مالیاتی برانکو هم توسط پرسپولیسی‌ها پرداخت شد!

خبرورزشی‌گردی| برانکو: کنار گذاشتن من از پرسپولیس یک پروژه بود/ ۴۰۰هزار یورو به پرسپولیس تخفیف دادم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیگیر فوتبال IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    برای ماجراجویی جدید شبانه چمدونتو بستی و رفتی
  • ارتش سرخ اسیا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    راستی ما میگفتیم که کیسه تیم دولتی وحکومتی هست فقط کیسه استقلال باورنداشتن بیا امروزکه قرارهست این دوتیم واگزارشه دستشون روشوده که استقلال زیروزارت ورزش خارج کرده ودرجایی پردرامدترازوزارت ورزش دادن به پتروشیمی مگه پتروشیمی دولتی نیست ؟؟ چرایه هلدینگ پردرامدترازوزارت ورزش تازه درتمام اسنادهاورسانه ها اینجوریم ازاین دو تیم نام برده شوده ( استقلال ایران)!! و(باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس)درکل اگه فردا تیم مان پرسپولیس درهرجای که گیرکردودررقابت بااستقلال درلحاظ مادی وبین والمللی کم بیاره مثه تیم های باریشه ای مثه پاس تهران وراهن تهران وسایپاه وووباید خود معاون ریس جمهور اقای مخبر واقایی رئیسی ریس جمهور وریس وزارت ورزش وجوانان جواب گوباشندحتادراینده دورونزدیک وخودشون میدونندباچهل ملیون هوادارطرف هستن وقتی اقایی مخبراستقلالی هست وباچندتماس پیشکسبت استقلال استقلال دادندبه بزرگترین هلدینگ خاورمیانه وپرسپولیس دادن به چندبانک کوچک وکم سودده ونزدیک به برشکستگی چون همه میدوننددرایران بانک هانمیتونندتیم داری کنندوخرج تیم داری نمیکنند مگه قبلا بانک ملی تیم نداشت الان تیم بانک ملی چیشودتازه الان که ت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی