نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
این تیم درس خوبی به استقلال داد/ زحمات نکونام با یک لغزش به باد می‌رود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برخلاف اغلب پیشکسوتان استقلال، مهاجم اسبق این تیم معتقد است تعطیلات کوتاه مدت لیگ برتر به نفع آبی‌پوشان تمام می‌شود.

بهمن طهماسبی مهاجمی که اواخر دهه ۷۰ و ابتدای دهه ۸۰ در استقلال حضور داشت، حامی جواد نکونام محسوب می‌شود اما در عین حال طی گفت‌وگو با خبرورزشی پیرامون یک نکته مهم سرمربی استقلال و شاگردانش هشدار داد.

بازی استقلال مقابل شمس آذر را چطور دیدید؟
آبی پوشان بازی خوبی از خود مقابل شمس آذر قزوین به نمایش گذاشتند و توانستند از ابتدا ابتکار عمل را در دست گرفته و بازی هجومی  رو به جلوی خوبی را انجام دهند و همین اتفاق سبب آن شد موقعیت‌های خوبی برای آنان خلق شود که در پایان سهم آنان از این حملات سه گل بوده است اما اواخر بازی متاسفانه شرایط تغییر کرد و شمس آذر بود که توانست با دو گل دیرهنگام استقلال را تا آستانه توقف پیش ببرد. در مجموع کسب سه امتیاز این دیدار اتفاق خوبی برای حفظ صدرنشینی شاگردان جواد نکونام بوده است که امیدوارم تا پایان فصل تداوم داشته باشد.

دلیل در اختیار گرفتن نبض بازی از سوی شمس آذر در دقایق پایانی بازی را چه می‌دانید؟
بی تردید دلیل این اتفاق پیش بودن سه گل از حریف بوده است و در چنین شرایطی بازیکنان فکر می‌کردند کار برای آنان تمام شده است اما بازیکنانی در این سطح باید بدانند کار را باید تا سوت پایان بازی از سوی داور با کیفیت و تمرکز هرچه تمام‌تر دنبال کنند. شاید بتوان گفت شمس آذر درس خوبی به بازیکنان استقلال داد چرا که نشان داد به محض غفلت حریف می‌تواند زهر خود را به تیم بزند.

مهرداد محمدی با به ثمر رساندن دو گل یکی از بهترین‌های استقلال در این دیدار بود. عملکرد او را چطور ارزیابی می‌کنید؟
مهرداد محمدی بازیکن با کیفیتی است که در صورت آمادگی می‌تواند کمک حال تیم باشد. فکر می‌کنم جواد نکونام آنالیز خوبی داشته و با توجه به اینکه شمس آذر از بالا پرس می‌کرد توانست از فضای پشت مدافعان حریف استفاده کند و به گل برسد.

در شرایط فعلی تعطیلی دو هفته ای لیگ را به سود استقلال می‌دانید یا آنکه روند پیروزی‌های استقلال با این تعطیلی دچار مشکل خواهد شد؟
تعطیلی لیگ در کوران مسابقات معمولاً تیم‌ها را دچار مشکل می‌کنند اما با توجه آنکه این بار مدت زمان آن زیاد نیست کادر فنی استقلال می‌تواند نهایت استفاده را از این تعطیلی به سود خود ببرد.

وضعیت آینده استقلال مقابل تراکتور را چطور می‌بینید؟
با توجه به شرایطی که تراکتور تبریز دارد، دیدار آینده آنها مقابل استقلال برایشان بسیار حیثیتی است و بدون شک با تمام توان مقابل آبی‌پوشان صف آرایی خواهم کرد. با این وضعیت استقلال باید با تمرکز حداکثری به دنبال استفاده از موقعیت‌های پیش آمده باشند تا با کسب سه امتیاز آن بازی دست پر به تهران بازگشته و با حفظ صدرنشینی، با امیدواری بیشتری چشم به بازی‌های آینده داشته باشند.

 چه میزان به قهرمانی این فصل استقلال امیدوارید؟
با توجه به شرایط جدول همه چیز در دست بازیکنان استقلال است اما مشخصا کار شاگردان جواد نکونام سخت است و باید هوشمندانه در این هفته‌ها عمل کنند چرا که با یک لغزش احتمالی تمامی زحمات یک فصل آنان به باد خواهد رفت که امیدوارم چنین نشود.

حرف پایانی.
نکته آخر آهنگ بازیکنان استقلال قدر شرایطی که در آن قرار دارند را بداند و با تمام توان و تلاش خود به دنبال قهرمانی این فصل باشند تا با کسب جام در تاریخ پرافتخار این تیم ماندگار شوند.

بیشتر بخوانید: پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس/ این تصمیم باید سال‌ها قبل گرفته می‌شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    زحمات نکونام مه.زحمات داوران به باد میبره.نصف امتیازهای استقلال با پشتوانه داوری و کمیته انظباطی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی