امیر قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کنونی تیم ملی ۱۳ سال قبل هنگامی که هدایت سپاهان را بر عهده داشت، پیرامون یکی از اسطوره‌های استقلال حرفی عجیب و تاریخی زد.

در این‌که رابطه امیر قلعه‌نویی با ناصر حجازی فقید اصلا گرم نبود کوچک‌ترین تردیدی وجود ندارد و نمی‌توان این مسئله را کتمان کرد. قلعه‌نویی اواخر تابستان سال ۷۶ دستیار حجازی در استقلال شد و همراه با او قهرمانی در لیگ آزادگان را هم جشن گرفت اما حجازی این مربی را بهمن سال ۷۷ کنار گذاشت و از همان زمان به بعد رابطه این دو نفر سرد بود.

در چنین وضعیتی اما امیر سوم اردیبهشت سال ۹۰ مصاحبه‌ای تاریخی در خبرورزشی انجام داد و در حالی که حجازی ماه آخر زندگی خودش را سپری می‌کرد، در واکنش به حرف ناصرخان پیرامون این‌که گفته بود دیگر هیچ دل‌خوری از امیر قلعه‌نویی ندارد، به خبرورزشی گفت: ناصرخان گردن من، استقلال و فوتبال ایران حق دارد. برایش آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هرچه سریع‌تر او را سالم ببینم.

سرمربی آن زمان سپاهان چند روز پس از این مصاحبه به بیمارستان رفت و با حجازی ملاقات هم کرد تا همه تصور کنند روابط مطلوب شده است اما پس از درگذشت حجازی، او را در هیچ‌کدام از مراسم تشییع و ترحیم ناصرخان ندیدیم. قلعه‌نویی بعدها در توجیه این‌که جدا از نرفتن به مراسم چرا با خانواده حجازی تماس نگرفت و تسلیت تلفنی نگفت نیز تصریح کرد: از خانواده ناصرخان شماره تلفنی نداشتم تا به آن‌ها زنگ بزنم!

مصاحبه قلعه نویی درباره ناصر حجازی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • کمال آبی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    خبرورزشی درست نوشت قلعه نویی به هیچکدوم از مراسم ناصرخان نیومد. همه ما اون روزها را یادمونه آقای قلعه نویی
  • علیرضا IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    قلعه نوعی شاهینیه و میخاد سربتن کیسه کشا نباشه . مثل تمام شاهینی ها😂😂😂 دمش گرم .
    • دربی باز IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      امیر در راه آهن رشد کرد و در شاهین شکوفا شد اما در استقلال ژنرال شد ضمنا خودپرسپولیسیا هم شاهینی نبودن و شاهینی های اصیل پرسپولیسیا رو لنگی میدونن
    • فرامرز IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      در پاسخ دربی باز به عنوان کسی که بازی های زیادی از قلعه نویی رو در استادیوم دیدم به شما می گم قلعه‌نویی در شاهین با هم بازی های مثل کریم باوی مرتضی یکه محمود پازوکی مجتبی محرمی محمد رضا شکورزاده و... ستاره بی چون و چرایی در میانه میدان با بود زوج خوبی با محمد حسین ضیایی بود به خصوص در سال های 1364 و65 بعد از رفتن به قطر و آمدن به استقلال دیگه اون بازیکن عالی شاهین نشد نمونه عرض من اینجا ست که بیشتر بازی های ملی قلعه‌نویی بعد از سی و دو سالگی و در زمان مایلی‌کهن بود نه قبلش اما لقب ژنرال به ایشون مربوط به دوره مربیگریش بود نه بازیگریش چون علیرغم این که فوتبالیست خوبی بود مربی بهتری شد
  • سروش IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    ژنرال دوست داشتنی مرد بزرگ
  • جواد IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    قلعه‌نویی همیشه احترام پیشکوت خودش رو داشته اگه جایی هم بحثی شده اول طرف مقابل بی احترامی کرده مثل مایلی کهن
  • محمد IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    به عنوان یه پرسپولیسی همیشه برای امیر قلعه‌نویی احترام خاصی قائل هستم
  • ناصر IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    ژنرال زمان فوت ناصر خان کرونا گرفته بود و در منزل قرنطینه بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی