نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ژاوی به حواشی واکنش نشان داد؛ اگر از بارسلونا می‌رفتم یک یورو هم نمی‌گرفتم/ اعتمادها را دیدم و تصمیم گرفتم بمانم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ژاوی از اعتماد کامل رئیس باشگاه، هیئت مدیره و بازیکنان برخوردار است و این موضوع را دلیل اصلی ماندنش در بارسلونا می‌داند.

ژاوی در ماه ژانویه اعلام کرده بود که به دلایل زیادی از بارسلونا جدا خواهد شد؛ از فشار زیادی که این شغل برایش دارد گرفته تا نیاز به تغییرات اساسی در باشگاه. او سه ماه روی تصمیمش ماند و سه روز پس از حذف تیم از لیگ قهرمانان و شکست در ال‌کلاسیکو، نظرش را عوض کرد و ماندنی شد.

ژاوی و لاپورتا صبح امروز (پنجشنبه) در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند و ابتدا لاپورتا اعلام کرد که ماندن ژاوی خبر خوبی برای باشگاه است و ژاوی بعد از او شروع به صحبت کرد و در مورد تصمیمش توضیحاتی ارائه کرد.

سرمربی عنوان کرد: «می‌دانید که من طرفدار بزرگ بارسلونا هستم و همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام دهم. مهمترین چیز این است که به مجموعه فکر کنیم. با رئیس‌ ملاقات کردم و دیدم که از اعتماد رئیس‌، کادر ورزشی و کل هیئت مدیره برخوردار هستم. حمایت بازیکنان خیلی مهم بود. آنها باعث شدند ببینم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. هواداران هم به من نشان دادند که باید ادامه دهم، کارکنان هم همینطور. فقط به این موضوع فکر می‌کنم که چه چیزی برای باشگاه بهتر است. در ژانویه فکر می‌کردم بهتر است که بروم، اما اکنون همه چیز را متفاوت می‌بینم. فکر می‌کنم این بهترین تصمیم است.»

ژاوی احساس می‌کند که بازیکنان به روش‌های او ایمان دارند، و این را دلیل خوبی برای ماندن دانست.

«من امید زیادی دارم و کاملا متقاعد شدم. بازیکنان به روش من اعتماد دارند و همه اینها باعث شد نظرم را تغییر دهم. به خصوص اعتماد رئیس، دکو و بازیکنان. مسئله پول یا منیت نیست. من اعتماد همه را دیدم.»

ژاوی: اگر می‌رفتم یک یورو هم نمی‌گرفتم/ اعتمادها را دیدم و تصمیم گرفتم بمانم

بارسلونا صبح پنجشنبه تمرین کرد و قبل از آن ژاوی و لاپورتا تصمیم خود را برای تیم توضیح دادند. «بازیکنان از این خبر مطلع شدند و یکی از بهترین‌ تمرین‌های فصل را داشتیم. وقتی اعتماد همه را می‌بینم احساس می‌کنم قوی‌تر هستم. داستان این است.»

گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه هیئت مدیره مخالف ماندن ژاوی هستند و با توجه به اینکه یک سال از قرارداد او مانده، اگر باشگاه را ترک می‌کرد باید مبلغ قابل توجهی به او پرداخت می‌شد. ژاوی در این مورد افزود: «با این حرف‌ها می‌خواهند وجهه من را خراب کنند. اگر در باشگاه نمی‌ماندم یک یورو هم درخواست نمی‌کردم. رئیس این را می‌داند. پول قرارداد من متعلق به مربی بعدی است.»

لاپورتا همچنین توضیح داد که «این نمونه دیگری از عشق او به بارسلونا است. او همیشه می‌گفت که بند قراردادش را رها می‌کند. ژاوی از نظر مالی همیشه با وقار رفتار کرده و هرگز طمع نشان نداد.»

در طول هفته صحبت‌های زیادی مطرح شد مبنی بر اینکه ژاوی در صورتی می‌ماند که بازیکنانی که می‌خواهد خریداری شوند و تغییراتی اعمال شود. ژاوی در این مورد گفت: «من با دکو و رئیس هماهنگی خوبی دارم و همیشه به دنبال بهترین‌ها برای باشگاه بودیم. من هیچ شرطی نگذاشتم.»

بیشتر بخوانید: رئیس باشگاه در نشست خبری بارسلونا پاسخ داد: چرا ژاوی می‌ماند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی