نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
اقدام توهین‌آمیز علیه ستاره فوتبال گران تمام شد/ پشیمانی پس از جریمه سنگین؛ اشتباه کردم! +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنزل دومفریس، مدافع اینتر، پس از نمایش بنر توهین آمیز علیه تئو هرناندز، مدافع میلان، با انتشار پیامی در فضای مجازی ابراز پشیمانی کرد.

تیم اینتر که هفته گذشته قهرمانی‌اش را در سری‌A ایتالیا مسجل کرده بود روز گذشته بعد از پیروزی در تورین قهرمانی را در خانه جشن گرفت اما جشن نراتزوری با یک اتفاق جنجالی همراه شد.

دنزل دومفریس، مدافع اینتر، بنری در دست داشت که تصویر روی این بنر شخصی که قلاده یک سگ را گرفته با الهام از بازی ویدیویی GTA بود اما به جای صورت سگ از چهره تئو هرناندز مدافع میلان استفاده شده بود که این ماجرا بازتاب بسیاری در رسانه‌ها داشت و حسابی جنجال به پا کرد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات درمورد این پرونده را آغاز کرده و جریمه ۴ هزار یورویی برای مدافع اینتر در نظر گرفته شد.

اکنون دومفریس پشیمان شده و با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش از تئو هرناندز، ستاره میلان، عذرخواهی کرد و نوشت: دیروز زیباترین روز برای من، همه بازیکنان و همه در باشگاه بود. از هوادارانی که در این جشن شرکت کردند، بسیار سپاسگزارم. این احساس بسیار خوبی بود که در کنار شما جشن گرفتیم، این برای تیم اهمیت زیادی داشت. در طول جشن، بنری در دست گرفتم که تصویر نامناسبی را نشان می‌داد. من بازیکنی هستم که عاشق رقابت در فوتبال هستم، این بخش مهمی از هر بازی است. من متوجه شدم که بالا بردن این بنر از سمت من اشتباه بوده و اصلا پسندیده نبود. بیایید بر روی شگفت انگیزترین فصل اینترمیلان تمرکز کنیم. یک بار دیگر از شما برای حمایت‌هایتان در این فصل و جشن‌های دیروز تشکر می‌کنم، هرگز آن‌ها را فراموش نخواهم کرد.»

بیشتر بخوانید: عکس| جشن باشکوه هواداران اینتر در خیابان‌های میلان/ بنر توهین‌آمیز ستاره افعی‌ها

اقدام توهین‌آمیز علیه ستاره فوتبال گران تمام شد/ پشیمانی پس از جریمه سنگین؛ اشتباه کردم! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی