توصیه ویژه به بلینگام: اگر توپ طلا می‌خواهی از مسی تقلید کن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت بیل معتقد است که جود بلینگام برای شکست دادن وینیسیوس جونیور در کسب توپ طلای ۲۰۲۴ باید از لیونل مسی الگوبرداری کند.

عملکرد قابل توجه جود بلینگام در رئال‌مادرید او را به یکی از اصلی‌ترین مدعیان کسب توپ طلا تبدیل کرده است. این هافبک ۲۰ ساله در این فصل ۲۳ گل به ثمر رسانده و نقشی اساسی در کسب عنوان قهرمانی رئال‌مادرید در لالیگا و رساندن آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده است.

پیشرفت بلینگام او را تبدیل به یک چهره مهم برای انگلیس در رقابت‌های قهرمانی اروپا در آلمان کرده است، در حالی که در غیاب نیمار جونیور، وینیسیوس جونیور قهرمان تیم ملی برزیل خواهد بود و باید تاج قهرمانی کوپا آمریکا را از چنگ آرژانتین درآورد. گرت بیل بر این باور است که اگر یکی از آنها جام بین‌المللی را بالای سر ببرد، برنده توپ طلا خواهد شد؛ درست مانند مسی که در سال ۲۰۲۲ آرژانتین را به قهرمانی جام جهانی رساند.

هنگامی که خبرگزاری PA از بیل پرسید که آیا بلینگام نامزد مناسبی برای توپ طلا است، پاسخ داد: «البته. برگزاری یک تورنمنت بین‌المللی بزرگ نقش مهمی در کسب آن جام خواهد داشت. کوپا آمریکا نیز در جریان است بنابراین حدس می‌زنم رقابت زیادی بین بلینگام و وینیسیوس وجود دارد زیرا برای بردن توپ طلا باید جام‌های تیمی به دست آورید. مانند کاری که لیونل مسی چند سال پیش انجام داد. بدیهی است که در خیلی از موارد باید خود را ثابت کنی و او تا به الان به خوبی از پس کارها برآمده است.»

بلینگام و وینیسیوس در کوتاه‌مدت بر بالا بردن پانزدهمین جام قهرمانی رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا متمرکز هستند و قصد دارند با نهایت توان برای شکست دادن بوروسیا دورتموند در تاریخ یک ژوئن در ومبلی ایفای نقش کنند. اما قبل از پرواز به انگلیس، در آخرین بازی رئال در لالیگا در روز یکشنبه حضور خواهند داشت و مقابل رئال بتیس به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی