چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
۰ |
۰
تغییرات خط هافبک رئال مادرید بعد از تونی کروس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید باید تغییراتی اساسی در تیم به وجود بیاورد تا جای خالی تونی کروس در میانه میدان به خوبی پر شود.

تونی کروس روز سه‌شنبه اعلام کرد که بعد از یورو ۲۰۲۴ به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهد داد. به نظر می‌رسد همه بر این موضوع که غیبت کروس به شدت بر لوس‌بلانکوس تاثیر خواهد داشت، اتفاق نظر دارند اما تیم برای این اتفاق که دیر یا زود رخ می‌داد برنامه‌ریزی کرده‌ است.

به گزارش رلوو، رئال مادرید در تابستان امسال برای پیدا کردن جانشین تونی کروس وارد بازار نقل و انتقالات نخواهد شد زیرا احساس می‌کند ادواردو کاماوینگا می‌تواند نقش او را بر عهده بگیرد. این بازیکن فرانسوی با همین هدف خریداری شد و قرار است جانشین کروس شود، البته با سبک بازی متفاوت.

ساخت خط میانی بر اساس منابع فعلی کارلو آنچلوتی در این فصل، حول محور فده والورده و اورلین شوآمنی خواهد بود. با آمدن کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور یک شریک جدید در خط حمله به دست خواهد آورد و آنچلوتی باید تصمیم بگیرد که آیا جود بلینگام را بیشتر به عمق هافبک منتقل کند یا از کاماوینگا در خط میانی با شوآمنی استفاده کند.

اگر اینطور شود احتمالاً رودریگو گوئس نیمکت‌نشین خواهد شد، اما نباید فراموش کرد که لوکا مودریچ برای به دست آوردن جایگاهی ثابت در تیم تلاش خواهد کرد. انتظار می‌رود تا ۱۲ ماه دیگر شرایط بلینگام تغییر کند و رئال‌مادرید روی فلوریان ویرتس از بایرلورکوزن تمرکز کند.

بیشتر بخوانید: پیام مودریچ به کروس: تکرار نخواهی شد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی