نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
۱ |
۰
راهنمای مختصر خرید میز بیلیارد و اسنوکر با چشمان باز
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

در این مقاله به نکات مهم در خرید میز بیلیارد و اسنوکر یا خرید لوازم آن‌ها مثل چوب بیلیارد خواهیم پرداخت.

وقتی می‌خواهید در بازی بیلیارد و اسنوکر به مهارت برسید، خرید میز بیلیارد یا اسنوکر و تجهیزاتی نظیر چوب بیلیارد، برای رسیدن به این هدف بسیار حیاتی هستند. خرید میز اسنوکر و بیلیارد و در کنار آن، خرید لوازمی مثل چوب اسنوکر هم مهارت‌های شما را در این دو بازی افزایش می‌دهد و هم می‌تواند مهمانانی را که از آن‌ها پذیرایی می‌کنید برای ساعت‌های زیادی سرگرم کند.

با خرید میز بیلیارد و اسنوکر باکیفیت، از خرید میز دیگری در طول زندگی خود معاف خواهید شد. بنابراین بهتر است تا تمام دقت خود را پیش از خرید آن‌ها به کار بگیرید. با وجود تنوع عواملی که بر قیمت میز بیلیارد یا قیمت میز اسنوکر تاثیر می‌گذارند، خرید میز اسنوکر حرفه‌ای و بیلیارد و حتی خرید لوازم متعلق به این دو بازی مثل خرید چوب اسنوکر به کار دشواری تبدیل شده است. در ادامه‌ی این مقاله به بررسی دشواری‌ها و نکات مهم در خرید میز بیلیارد و اسنوکر یا خرید لوازم بیلیارد و اسنوکر مثل چوب بیلیارد و اسنوکر خواهیم پرداخت.

تنوع انتخاب‌ها در خرید میز بیلیارد و اسنوکر

میزهای بیلیارد و اسنوکر به‌خاطر ویژگی‌های متفاوت و پرتعداد در گروه‌های متنوعی قرار می‌گیرند. از جمله این تقسیم بندی‌ها می‌توان به وجود ابعاد مختلف در میزها اشاره کرد که اساسی ترین تفاوت بین میزها را رقم می‌زنند. شما به عنوان خریدار لازم دارید تا پیش از خرید میز بیلیارد یا خرید میز اسنوکر، فضایی که برای قرارگیری آن‌ها انتخاب کردید را به طور دقیق محاسبه کنید. سپس میز مورد نظر خود را متناسب با آن فضا خریداری کنید. البته تفاوت در گزینه‌ها به ابعاد یا اندازه ختم نمی‌شود.

میزهای زیادی به همراه ویژگی‌های متنوع وجود دارند که از نظر اندازه، یکسان‌اند؛ ولی در تناسب با نیاز تعداد خاصی از مشتریان طراحی شده‌اند. میزهای تاشو یا میزهای بیلیاردی که توانایی تبدیل شدن به میز ناهارخوری را دارند، مثال‌های خوبی برای این دسته از میزها هستند.

ابعاد و ویژگی‌هایی که مثال زدیم، تاثیر مستقیمی بر قیمت میز بیلیارد یا قیمت میز اسنوکر می‌گذارند. با افزایش اندازه‌ی یک میز، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. برای مثال قیمت میز اسنوکر از قیمت میز بیلیارد بیشتر است؛ چرا که ابعاد بزرگ‌تری دارد. سعی کنید از فروشگاه‌هایی خرید کنید که محدودیتی در گزینه‌های شما ایجاد نکنند و به آزادی بتوانید متناسب با نیاز خود، میز را انتخاب کنید و نه برعکس.

تاثیر متریال بر قیمت میز اسنوکر و بیلیارد

شما به عنوان خریدار باید پیش از خرید میز بیلیارد و اسنوکر، بدانید که این نوع میزها از چه اجزایی تشکیل شده‌اند. این قسمت‌ها، علاوه بر قیمت میز بیلیارد و اسنوکر، بر طول عمر آن‌ها و کیفیت بازی هر بازیکن تاثیر می‌گذارند. عدم تسلط و شناخت بر اجزایی نظیر شاسی، بدنه، ماهوت، پایه‌ها و... که هرکدام می‌توانند از مواد خام بسیار متنوعی تشکیل شوند، در اغلب موارد، خریداران را به زحمت می‌اندازند. در اصل این اجزای میز هستند که تمایز بین یک میز حرفه‌ای و آماتور را به وجود می‌آورند. خرید میز بیلیارد یا خرید میز اسنوکر بدون دریافت اطلاعات دقیق از آن‌ها و مقایسه براساس قیمت میزهای اسنوکر و بیلیارد، از اشتباهات رایج در هنگام خرید به صورت حضوری است. قبل از انتخاب یک میز، مطمئن شوید که شناخت کاملی از اجزای تشکیل دهنده‌ی میز داشته باشید.

خرید لوازم بیلیارد و اسنوکر

پس از خرید میز اسنوکر و بیلیارد، به لوازم ضروری دیگری برای انجام این بازی‌ها نیاز دارید. اگر به صورت مداوم به این بازی مشغول هستید و میز بیلیارد جزئی از زندگی شما شده است، چندین و چند بار به خرید چوب اسنوکر و دیگر لوازم بیلیارد و اسنوکر احتیاج پیدا می‌کنید.

پس لازم است به اهمیت تجهیزات در تنظیم سطح مهارت‌های یک بازیکن اشاره کنیم. در صورت خرید چوب اسنوکر بی‌کیفیت، توانایی سود بردن از بعضی راهکارها و استراتژی‌های موجود در بازی را از خود خواهید گرفت. برای مثال، بسیاری از ضربات حرفه‌ای توسط تجهیزات آماتور ممکن نیست و نتیجه‌ای برای بازیکن به همراه ندارد. مشخصات تجهیزات، گاهی نقش تعیین کننده‌ای دارند. مثلا خرید چوب اسنوکر حرفه ای کاربردی نخواهد داشت اگر فضایی متناسب با طول آن در نظر نگرفته باشید. جدا از تجهیزات ضروری، لیست بلندی از لوازم وجود دارد که اختیاری هستند و خریدن آنها به تسهیل و افزایش کیفیت بازی کمک می‌کند. در بعضی فروشگاه‌ها، در کنار خرید میز می‌توانید لوازم بیلیارد و اسنوکر مثل چوب بیلیارد هم بخرید؛ اما اگر ناچار شوید که تجهیزات را جداگانه بخرید، باید اشاره کنیم که به علت وجود تنوع در جنس و ویژگی‌های آن‌ها، برای خرید لوازم بیلیارد هم باید زمانی کافی صرف کنید.

خرید میز بیلیارد

فروشگاه لوازم ورزشی لوزی؛ مقصد مطمئن خرید میز اسنوکر و بیلیارد

همه‌ی ما با سپری کردن زمان زیادی در قرنطینه، به اهمیت خرید غیرحضوری پی برده‌ایم. فروشگاه لوازم ورزشی لوزی بهترین وبسایت برای خرید میز بیلیارد و اسنوکر است؛ چرا که خریداران با چند کلیک ساده به دنیایی از گزینه‌های متنوع برای خریدی مطمئن دسترسی پیدا می‌کنند. میزهای بیلیارد و اسنوکر موجود در سایت لوزی، براساس ابعاد و طرح‌ها طبقه‌بندی شده‌اند و با تعداد و تنوع بسیار زیاد، پاسخگویی نیازهای شما هستند. علاوه بر این شما به عنوان خریدار می‌توانید با مراجعه به قسمت مشخصات و توضیحات میز بیلیارد، اطلاعات کاملی درباره‌ی اجزای مختلف میز دریافت کنید و با مقایسه کردن آن‌ها به یک انتخاب درست برسید. علاوه بر این نکات، شما به عنوان خریدار میز بیلیارد و اسنوکر می‌توانید به شخصی‌سازی میز مورد علاقه‌ی خود بپردازید. از جمله این گزینه‌ها، انتخاب رنگ پارچه‌ی میز توسط شماست که می‌توانید سلیقه‌ی خود را در طراحی میز هم دخالت دهید. میزهای بیلیارد و اسنوکر وبسایت لوزی، به همراه تجهیزات ضروری برای خریداران ارسال می‌شود تا آن‌ها را از کار پرزحمت خرید تجهیزاتی مثل چوب بیلیارد بی‌نیاز کند. علاوه بر این مزایا باید اضافه کنیم که خریداران می‌توانند از نصب رایگان میزها نیز بهره ببرند. اگر در فکر خرید میز اسنوکر و بیلیارد هستید، فروشگاه لوازم ورزشی لوزی با بهترین قیمت و کیفیت، مقصد امنی برای شماست. پس بد نیست که سایت لوزی را به آدرس lozi.shop باز کنید و گشتی در پاساژ مجازی میزهای بیلیارد بزنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مینا محمدی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    سلام لوزی تنوع زیاده هست اگر مستقیم از تولیدی میخواهید خرید کنید حامدی بیلیارد پیشنهاد میکنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی