نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
۵ |
۱
حمله مدیرعامل پرسپولیس به استقلال با اسم رمز بلانکو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از چگونگی ثبت قرارداد مهاجم جدید استقلال ابراز تعجب می‌کند.

یکی از مشکلات باشگاه استقلال چگونگی ثبت قرارداد بلانکو مهاجم آرژانتینی این تیم بود. اتفاقی که در نهایت انجام شد و با اعلام باشگاه استقلال بعد از کم کردن مبلغ قرارداد تعدادی از بازیکنان استقلال قرارداد بلانکو ثبت شد و این بازیکن مجوز بازی گرفت. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حالا با اسم رمز بلانکو به استقلالی‌ها حمله کرده و ابراز تعجب کرده که چطور قرارداد این بازیکن ثبت شده است.

مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد بر اساس اطلاعات ثبت شده در سایت کدال قبل از ثبت قرارداد بلانکو، استقلال از سقف بودجه رد شده بود.حال اینکه چطور قرارداد این بازیکن ثبت شده جای سوال دارد. درویش همچنین حرف‌های جالبی هم در خصوص مبلغ قرارداد این بازیکن زد. مدیرعامل پرسپولیس گفت: این بازیکن قبلا به پرسپولیس معرفی شده بود و برای سال اول مبلغ ۶۲۴ هزار دلار دستمزد درخواست کرد و برای سال دوم هم ۸۰۰ هزار دلار دستمزد می‌خواست.

حال اینکه این بازیکن چطور با رقمی کمتر از ۳۰۰ هزار دلار با استقلال قرارداد بسته هم جای تعجب و سوال دارد. مدیرعامل پرسپولیس همچنین مدعی شد که یحیی گل محمدی به لحاظ فنی این بازیکن را تایید نکرد و او بلانکو را نخواست.

گفتنی است علی خطیر چندی قبل در برنامه فوتبال برتر مدعی شد قرارداد بلانکو با استقلال کمتر از ۳۰۰ هزار دلار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • تاجی اصیل IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    اولاً اینها خودشونم میدونن قرارداد چجوی ثبت شده منتها با مصاحبه و رنگ و لعابی که خبرناهاران رسانه ای پیروزی میدن به این مصاحبه ها میخوان یه جوری تحت فشار بزارن ارکان قضایی فدراسیون رو تا از استقلال هم امتیاز کسر بشه.. دوما آقای درویش مشک آن است که خود ببوید نه آنکاه عطار بگوید!!! به پیروزی پیروزی کردن شما نیست، بازیکن خارجی قبل از این که به تیم خواهانش بره کامل اطلاعات کسب مبکنه از طریق اینترنت و فرق تیمها رو متوجه میشه.. اسناد دیگه حرف شما نیست که روی هوا باشه با سندیت استقلال پرافتخار ترین تیم ایرانی آسیاست! با سندیت استقلال پر هوادارترین تیم آسیاست.. با سندیت هر بازیکن خارجی اومده استقلال براش سکوی پرتاب شده تا سال بعد قرارداده بهتری ببینده از نظر مالی.. حالا شما به جای اون بازیکن کدوم تیمو با کدوم مبلغ انتخاب میکنی! اینکه ما بازیکن بین المللی گرفتیم با قیمت کمتر هم بخاطر ابهت تیممونه و هم توان مدیران استقلال رو نشون میده... الان هم چاره ای جز گفتن این حرف ندارین که یحیی دانمارکی نخواست! اگر نخواست چجوری پیشنهاد بالاتر دادین؟ این مصاحبه های آش و دوغیتونم تو رکن قضایی تاثیر نداره
    • عباس بوعذار IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      دقیقا درسته همشون هوچی گرن که یه جا جمع شدن. یحیی دانمارکیو خوب اومدی :)))))))))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی