نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
۰ |
۰
بهترین گوشی های آنر بازار ایران
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

بهترین گوشی های آنر بازار ایران کدام مدل‌ها هستند؟ در بازار پرنوسان موبایل، یافتن قیمت به‌روز و دقیق گوشی چالشی همیشگی برای خریداران است.

بخش محصولات زومیت با ارائه قیمت گوشی آنر از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی در سراسر کشور، به شما در یافتن بهترین قیمت موبایل یاری می‌رساند.

قیمت‌ها به‌طور مداوم با آخرین تغییرات فروشگاه‌های اینترنتی معتبر همگام‌سازی می‌شوند. با ابزار مقایسه قیمت‌ها می‌توانید مطمئن باشید که در زومیت گوشی مورد نظرتان را با پایین‌ترین و بهترین قیمت پیدا خواهید کرد. نه فقط آنر بلکه تاریخچه قیمت هر محصولی از جمله سامسونگ، اپل یا گوشی نوکیا نیز به صورت نمودار قابل مشاهده است و می‌توانید روند تغییرات قیمت را در طول زمان مشاهده کنید.

چرا گوشی آنر بخریم؟

تصمیم‌گیری برای خرید گوشی جدید به‌ویژه با تنوع زیاد برندها و مدل‌های مختلف در بازار می‌تواند مشکل باشد. اما گوشی‌های آنر برخلاف تنوع کمتر نسبت به سایر برندها مثل شیائومی یا سامسونگ، می‌توانند دلایل قانع‌کننده‌ای برای انتخاب داشته باشند.

یکی از بزرگترین مزیت‌های گوشی‌های آنر، قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه آن‌ها در مقایسه با برندهای مشابه است. آنر پس از جدایی از هواوی نه تنها همان سیاست‌های قیمتی مناسب را دنبال کرده؛ بلکه با جسارت بیشتری به سراغ ساخت پرچم‌دار و گوشی‌های تاشو رفته است. از این‌رو حتی اگر به مدل‌های گران‌قیمت این برند هم اعتماد نداشته باشید می‌توانید پایین‌رده‌های باکیفیتی را با قیمت‌های رقابتی تهیه کنید.

مشخصات فنی به‌روز و دوربین باکیفیت از دیگر نقاط قوت آنر محسوب می‌شوند. گوشی‌های آنر از نظر مشخصات فنی به‌روز هستن و جدیدترین تراشه‌ها، حافظه و دوربین‌های مختلف در آن‌ها به‌کار برده می‌شوند. برای مثال سری مجیک جزو بهترین گوشی‌های آنر هستند و پرچم‌دار این برند به‌شمار می‌روند. تنها مشکل آنر در کشور ما واردات دیرهنگام آن است. به‌گونه‌ای که هر محصول جدید از این شرکت با تأخیر بسیار زیاد وارد کشور می‌شود و زمانی امکان خرید آن را داریم که عملا باید منتظر معرفی نسل بعدی آن سری باشیم.

دسترسی به گوگل با گوشی آنر

آنر یک برند چینی فعال در تولید دستگاه‌های دیجیتال است که در سال ۲۰۱۳ تحت عنوان زیربرند هواوی برای ساخت و عرضه گوشی‌های هوشمند میان‌رده تأسیس شد. در سال ۲۰۱۹ با تحریم هواوی و شرکت‌های تابعه آن از جمله آنر توسط ایالات متحده، دسترسی این شرکت به سرویس‌های گوگل از جمله پلی‌استور، به‌روزرسانی‌های امنیتی و اغلب سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های ساخت گوگل قطع شد. 

هواوی با هدف رفع مشکل و اطمینان از ادامه حیات آنر، نام تجاری و تمام فناوری‌های آنر را به شرکتی چینی واگذار کرد. به این ترتیب آنر در سال ۲۰۲۰ میلادی از شرکت هواوی جدا شد و در حال حاضر می‌توانید گوشی‌های این برند را با اندروید و تمامی سرویس‌های گوگل استفاده کنید. در ادامه تعدادی از بهترین گوشی های آنر بازار ایران را بررسی می‌کنیم. هنوز هم بسیاری گوشی هواوی و گوشی آنر را یکی می‌دانند.

گوشی آنر با طراحی زیبا

آنر مجیک ۶ پرو

مجیک ۶ پرو یکی از جدیدترین گوشی‌های آنر است که با قیمت بسیار بالایی در بازار فروخته می‌شود. البته استفاده از اسنپ‌دراگون ۸ نسل سوم به همراه ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و نمایشگر اولد با ۵۰۰۰ نیت روشنایی تاحدودی می‌تواند قیمت آن را توجیه کند. نقطه قوت مجیک ۶ پرو اما این موارد نیست، دوربین شگفت‌انگیز آن است. دو لنز واید و اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی به همراه تله‌فوتوی ۱۸۰ مگاپیکسلی جای صحبتی باقی نمی‌گذارند. این گوشی هر آن چیزی که از یک پرچم‌دار اندرویدی نیاز دارید را برطرف می‌کند.

آنر ۹۰

گوشی آنر ۹۰ از نظر قیمتی با گلکسی A۵۵ سامسونگ در رقابت است که البته از نظر مشخصات فنی هم از این مقایسه سربلند بیرون می‌آید. تراشه اسنپ‌دراگون ۷ نسل اول به‌کار رفته در این گوشی بهبودهایی را تجربه کرده و فرکانس هسته پرمصرف آن نسبت به پردازنده اولیه مقداری افزایش یافته است. دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آنر ۹۰ صرفا یک عدد است و تصاویر معمولی رو به خوبی را ثبت می‌کند. اما در مقابل سلفی بسیار جالب توجهی دارد و تصاویر پرتره بسیار با کیفیتی را می‌توانید با آن ثبت کنید. نمایشگر این گوشی هم با تراکم پیکسلی بالا از نقاط قوت آن محسوب می‌شود و اگر قصد بازی با این گجت را دارید اسپیکر نه‌چندان خوب آن را به کلی فراموش کنید.

آنر X۹b

میان تمام گوشی‌های آنر شاید ارزش خرید X۹b کمتر از بقیه باشد چون به‌طور کلی غیر از نمایشگر و شارژدهی نکته‌ی مثبت دیگری ندارد که بتواند کاربر را وادار به خرید آن کند. این گوشی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، بدون اسلات کارت حافظه روانه بازار شده و اسپیکر آن هم مونو است. دوربین X۹b مشابه آنر ۹۰ فاقد لرزش‌گیر اپتیکال تصویر است و هنگام عکاسی باید مراقب لرزش دستتان باشید.

خرید گوشی آنر بالارده با زومیت

آنر X۸a

آنر X۸a با اندروید ۱۲ وارد بازار شده است و از رابط کاربری اختصاصی آنر یعنی Magic UI بهره می‌برد. نمایشگر ۶.۷ اینچی این محصول از نوع IPS با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. تراشه به‌کار رفته در X۸a هلیو G۸۸ ساخت مدیاتک بوده و عملکرد مناسبی دارد. X۸a در دو پیکربندی با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت قابل خریداری است که البته کماکان امکان استفاده از کارت حافظه را ندارید و میزان رم نیز از ۴ تا ۱۲ گیگابایت تنوع دارد. این مسئله موجب خواهد شد تا تجربه کاربری هر فردی نسبت به دیگری بسیار متفاوت باشد.

آنر X۷b

گوشی موبایل آنر X۷b در دو نسخه ۴G یا ۵G به بازار عرضه شده که تا زمان نگارش این مقاله هنوز مدل ۵G وارد کشورمان نشده است. آنر X۷b به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۸۰ ۴G مجهز شده است و در بازی‌ها هم عملکرد نسبتا قابل قبولی دارد. صفحه نمایش ۶.۸ اینچی IPS با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مشخصات اصلی این گوشی را تشکیل می‌دهند. کیفیت اسپیکر استریو مناسب است و خبر خوب این‌که از جک ۳.۵ میلی‌متری نیز پشتیبانی می‌کند که برای اتصال هدفون باسیم می‌توانید از آن استفاده کنید. گوشی X۷b با دو باتری ۵۳۳۰ یا ۶۰۰۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود که خوشبختانه مدل ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن وارد کشور شده است.

آنر ۹۰ لایت

برادر کوچک‌تر آنر ۹۰ تراشه مدیاتک Dimensity ۶۰۲۰ را به‌عنوان قلب تپنده خود در اختیار دارد. پکیج دوربین به‌کار رفته در این گوشی خوب است و شما را ناامید نمی‌کند. طراحی این گوشی می‌تواند سلیقه‌ای باشد و ممکن است آن را دوست داشته باشید یا به هر دلیلی شکل ظاهری آن به دلتان ننشیند. در هر حال استفاده آنر از رم ۴ گیگابایت در گوشی آنر ۹۰ لایت کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ در صورت امکان سعی کنید نسخه ۸ گیگابایت رم را تهیه کنید. حافظه ذخیره‌سازی داخلی هم به ۲۵۶ گیگابایت محدود شده است و امکان استفاده از کارت حافظه را ندارید.

انتخاب و خرید گوشی آنر به نیازها، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. اما اگر به‌دنبال خرید گوشی باکیفیت و خوش‌قیمت با امکانات درخور توجه هستید، محصولات آنر می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. پیش از خرید می‌توانید فهرست فروشندگان معتبر در بخش محصولات زومیت را بررسی کرده و همچنین مشخصات کامل هر گوشی، تصاویر، نظرات کاربران و بررسی‌های تخصصی زومیت را نیز مطالعه کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی