نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
بازیکنان پرسپولیس هنوز به این تیم گل نزده‌اند/ سومین رویارویی سرخ‌پوشان ظرف ۱۱ ماه با سومین مربی هوادار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های پرسپولیس و هوادار از خرداد ماه سال گذشته که در چهارچوب مسابقه جام حذفی با هم دیدار کردند حالا برای سومین بار و بار دیگر در شرایطی متفاوت با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

تیم پرسپولیس در خرداد ماه سال گذشته در رقابت‌های جام حذفی مقابل تیم هوادار در شرایطی به میدان رفت که ساکت الهامی هدایت این تیم را بر عهده داشت. مسابقه‌ای که با سه گل گیورگی گولسیانی (پنالتی)، وحید امیری و عیسی آل ‌کثیر برای تیم پرسپولیس به سود این تیم به پایان رسید و پرسپولیسی‌ها یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شدند.

هوادار در پایان فصل کادر فنی‌اش را تغییر داد و این بار در دیدار رفت فصل جاری لیگ برتر با هدایت محمود فکری به مصاف پرسپولیس آمد که در پایان نیز با گل به خودی شاگردان فکری پرسپولیس موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد.

اما با تغییرات ایجاد شده در کادر فنی هوادار در ماه‌های گذشته حالا بار دیگر و در کمتر از یک سال پرسپولیس با هوادار در شرایطی دیدار می‌کند که یک مربی جدید دیگر روی نیمکت این تیم نشسته است. مسعود شجاعی سرمربی جدید تیم هوادار که در ۲۵ بهمن سال گذشته هدایت این تیم را در دست گرفت در مسابقات اخیر نتایج بدی هم کسب نکرده اما سومین مربی است که ظرف یک سال اخیر تیم هوادار را مقابل پرسپولیس هدایت خواهد کرد.

نکته جالب دیگر اینکه  بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر هنوز نتوانسته‌اند دروازه هوادار را باز کنند بلکه ساعد محبی در بازی رفت و در دقیقه ۲۲ با گل‌به‌خودی زمینه شکست تیمش مقابل پرسپولیس را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: هوادار - پرسپولیس؛ دسته استقلالی‌ها سد راه سرخ‌ها می‌شود؟/ حتی زمین این بازی هم جنجالی شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی