نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
۲ |
۰
پرسپولیس هر ۳ حریف استقلال را شکست داده است +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به نتایج تیم پرسپولیس مقابل سه حریف استقلال مشخص می‌کند تعقیب کننده صدرنشین لیگ هر سه حریف آخر استقلال را برده است.

استقلال در ادامه مسیر خود تا پایان مسابقات لیگ برتر به ترتیب باید با تیم‌های نساجی مازندران، گل گهر سیرجان و پیکان دیدار کند تا سرنوشت نتیجه نهایی رقابت‌های این فصل از مسابقات لیگ برتر و تکلیف قهرمانی روشن شود. در این هفته‌ها تیم پرسپولیس با تنها یک امتیاز اختلاف تعقیب کننده اصلی استقلال بوده که در ماه‌های اخیر هر سه حریف باقیمانده مقابل تیم استقلال را شکست داده است.

تیم پرسپولیس دیدار با نساجی را با حساب دو بر یک به سود خود به پایان رساند. این دیدار در چهارچوب هفته بیست و ششم، هفدهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد که اورونوف هر دو گل پرسپولیس را در دقایق ۶ و ۶۹ به ثمر رساند.

تیم گل گهر سیرجان حریف هفته بیست و نهم استقلال نیز در هفته بیست و دوم با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم پرسپولیس شده بود. تک گل پرسپولیس در آن دیدار را باز هم اورونوف در دقیقه ۲۸ به ثمر رساند. دیداری که در تاریخ نوزدهم فروردین ماه برگزار شد. اما آخرین حریف استقلال در هفته سی‌ام پیکان است که این تیم نیز در تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه سال گذشته با حساب ۲ بر صفر مغلوب پرسپولیس شد. گل‌های پرسپولیس در آن دیدار را محمد حسین کنعانی‌زادگان در دقایق ۳۸ از روی نقطه پنالتی و ۵۳ به ثمر رساند.

در حال حاضر تیم استقلال با ۶۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و تیم پرسپولیس با ۵۹ امتیاز پشت سر این تیم در تعقیب صدرشین لیگ است.

بیشتر بخوانید: شانس بالای قهرمانی پرسپولیس در ۳ هفته آخر به یک دلیل خاص

پرسپولیس هر ۳ حریف استقلال را شکست داده است +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عدالت خواه IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    البته به لطف کمیته داوران فدراسیون فوتبال....✌️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی