نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
۲ |
۱
چرا مهم‌ترین لحظه بازی باعث حذف تراکتور شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین موقعیت گلزنی تراکتور به مس رفسنجان را رحمان جعفری در دقیقه ۷۷ و از روی نقطه پنالتی به آسمان زد تا آه از نهاد تبریزی‌ها برآید!

تراکتور تبریز در هفته‌های گذشته نتایج بسیار خوبی با حمید مطهری سرمربی جدید خود گرفته و کم کم شکست‌های دوران خمس را فراموش کرده بود که ناگهان بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از راه رسید.

تراکتوری‌ها در مصاف با شاگردان محرم نویدکیا شروع خوبی داشتند و درنیمه اول و دوم بازی مالکانه ای ارائه دادند. با این وجود موقعیت‌های تیم تبریزی یکی پس از دیگری خراب شد تا اینکه حمید مطهری تصمیم به تعویض گرفت و امیرحسین حسین زاده را به جای گوستاوو واگنین در دقیقه ۷۰ به زمین فرستاد.

وینگر سابق استقلال بلافاصله پس از ورود به زمین یک پنالتی به سود تیم تراکتور گرفت که ابتدا ریکاردو آلوس ستاره شماره ۱۰ تبریزی‌ها توپ را برداشت اما ...

لحظاتی بعد رحمان جعفری پشت ضربه پنالتی ایستاده و آن را خراب کرد تا در ادامه تراکتور در وقت‌های اضافی گل خورده و از این رقابت‌ها کنار برود. ماجرا اما چه بود؟

در آخرین تمرین تیم تراکتور، حمید مطهری تمرین پنالتی زدن را انجام داده بود. از قضا هر بازیکن ۳ پنالتی زده بود که رحمان جعفری هر ۳ پنالتی خود را گل کرده و ریکاردو آلوس چپ پا هر ۳ ضربه‌اش را از دست داده بود. برهمین اساس رحمان جعفری در دقیقه ۷۷ توپ را برداشت که پنالتی بزند اما ضربه‌اش، با بی دقتی از بالای دروازه حامد لک به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: زنوزی به دنبال واگذاری باشگاه تراکتور؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ورزش دوست IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    لعنت براش با دل و احساس چندین میلیون هوادار بازی کرد و افسردگی و دلشکستگی برایشان ایجاد کرد.
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      راست می گی طرفداران را خیلی ناراحت کرد ولی لعنت نفرست چون عمدا اینکاررانکرد وچه بسا بازیکنان بزرگ جهانی پنالتی هایشان در بازیهای مهم از دست داده اند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی