نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
۳ |
۰
آبروریزی فدراسیون فوتبال/ تیم ملی اخراج شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم ملی فوتسال به دلیل بی پولی در آستانه اخراج از هتل قرار داشت.

درحالی که دیروز جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در هتل آکادمی برگزار شد،چند قدم آنطرف تر یک آبروریزی رخ داد که مقصر اصلی آن مدیران فدراسیون فوتبال بودند. ماجرا از جایی آغاز شد که هتل المپیک بعد از گذشت تنها یک روز از آغاز اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان اعلام کرد به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال به این هتل و بی توجهی به تذکرات، ملی پوشان باید این هتل را ترک کنند.

این تهدید وقتی جدی تر شد که مسئولان هتل المپیک اظهار کردند بازیکنان باید تا بعدازظهر اتاق‌هایشان را خالی کرده و آن را تحویل بدهند.

در فاصله رایزنی مدیران فدراسیون فوتبال با هتل المپیک و به موازات آن، یک راهکار دیگر در دستور کار کمیته فوتسال قرار گرفت.

علاوه بر تیم ملی فوتسال بزرگسالان، تیم‌های جوانان فوتسال و تیم فوتبال دختران نوجوان هم در اردو بودند. دختران در هتل آکادمی و تیم جوانان هم در خوابگاه کمپ اسکان داشتند و مقرر شد با دو جابجایی، مشکل تیم ملی فوتسال برطرف بشود.

بر این اساس، اردوی تیم جوانان که قرار بود تا دوشنبه در جریان باشد، تعطیل شد تا تیم دختران به جای آنها به خوابگاه کمپ بروند و تیم وحید شمسایی هم با ترک هتل المپیک در هتل آکادمی جایگزین محل اقامت دختران بشوند.

تیم جوانان با تهیه فوری بلیت برای چند بازیکن خود، اردویش را زودتر از تاریخ مقرر تعطیل کرد اما با گذشت زمان، رایزنی‌های فدراسیون هم با هتل المپیک جواب داد تا تیم شمسایی در آستانه اخراج از این هتل، مجدداً پس از تمرین نوبت عصر به اتاق‌هایشان برگردند و فعلاً در المپیک ماندنی باشند.

این اتفاق تلخ و به نوعی آبروریزی درحالی رخ داد که رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در جلسه هیئت رئیسه حضور داشت و بعد از پایان جلسه هم روبروی خبرنگاران قرار گرفت و پاسخگوی سوالات شد.

با این حال اخراج اعضای تیم ملی فوتسال از هتل به دلیل بی پولی یکی از نکات منفی فدراسیون به حساب می آید و امیدواریم دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم. ضمن اینکه مشخص نیست وقتی فدراسیون تا این حد بی پول است و در تامین حداقل‌ها هم برای تیم‌های ملی عاجز است، چطور وعده‌های بزرگ می دهد.

همچنین مشخص نیست اگر این اتفاق برای تیم‌های خارجی که قرار است برای بازی‌های دوستانه به تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال ما به ایران بیایند رخ دهد، چه کسی پاسخگوی این آبروریزی بین المللی و بزرگ خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    پول فدراسیون فوتبال را تاج هپولی کرد بیشترش داد به ویلتموس البته دنگ خودشو ازش گرفت .بقیه پول راهم صرف عیاشی محافل خصوصی خودش کرد.‌‌
  • عدالت IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    از وزیر ورزش درخواست داریم با هلیکوپتر امداد خودش را به هتل برساند تا مشکلات این دفعه حل بشه انشاءالله
  • {……} IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    اقای تاج که دیگه معرف حضورهستنددیگه تواین نزدیکیابایدناراحتی قلبی پیداکنه.تهش چیزی نمونده خالی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی