نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
محض رضای خدا در جام ملت‌ها فقط به قهرمانی در آسیا فکر کنید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا به دنبال قهرمانی نیست.

به امیر قلعه‌نویی گفته‌اند اگر تیم ملی را به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا برسانی، در جام جهانی هم می‌مانی! اصلاً کاری به خوب یا بد بودن امیر نداریم ولی سؤال اینجاست که چرا کعبه آمال تیم ملی باید رسیدن به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا باشد؟ ما اگر نیت قهرمانی داشته باشیم، تازه شاید به نیمه‌نهایی برسیم وای به حال اینکه دنبال چهارم شدن باشیم.

دانش‌آموزی که برای نمره ۱۵ درس می‌خواند، نهایتاً ۱۰ یا ۱۲ می‌گیرد ولی دانش‌آموزی که دنبال ۲۰ گرفتن باشد، قطعاً ۱۵ را می‌گیرد. احتمالاً مسئولان محترم می‌گویند مگر ما با کی‌روش و برانکو قهرمان جام ملت‌ها شدیم که حالا از قلعه‌نویی قهرمانی بخواهیم اما این یک قیاس غیرمنطقی است.

تیم برانکو که در ۲۰۰۴ مستحق قهرمانی بود و با ناداوری از رسیدن به فینال بازماند. تیم‌های کی‌روش هم که بد بازی نمی‌کردند اما به هر حال مقابل ژاپن وقتی ۳ گل خوردیم، کار تمام شد. الان هم بحث این نیست که قلعه‌نویی حتماً تیم ملی را قهرمان کند. مهم طرز فکر تاج و امیر است. اگر قرار است ما به نیمه‌نهایی برسیم و قلعه‌نویی با این افتخار! تا جام جهانی هم بماند، خب از همین الان قراردادش را برای ۴ سال تمدید کنید و این‌قدر شأن تیم ملی را پایین نیاورید. این خیلی بد است که ما در جام جهانی دنبال صعود به مرحله بعدی باشیم ولی در جام ملت‌های آرزویمان نیمه‌نهایی باشد. مگر آسیا چند تیم بزرگ مثل ژاپن دارد که ما به سوم و چهارم شدن ببالیم و به سرمربی‌مان (هرکس که می‌خواهد باشد) پاداش بدهیم؟ 

آقای تاج! لطفاً همین امروز قرارداد امیر را تمدید کنید ولی محض رضای خدا در جام ملت‌ها فقط به قهرمانی فکر کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    اینا بخوان هم عرضه قهرمانی با این مربی و امکانات رو ندارن..
    • حنیف IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      قهرمانی😂😂😂😂😂
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    لابد انتظار دارید با وجود کره و ژاپن و عربستان و استرالیا قهرمان هم بشویم . همانقدر که جزو 4 تیم باشیم شاهکار کرده ایم.کلا ما ایرانیها عادت داریم خودمان را خیلی دست بالا بگیریم و این اعتماد به نفس کاذب بدجوری ما را اسیر خودش کرده
  • فرامرز IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    این موضوعش یا دانش آموزی که به خاطر پانزده گرفتن بخواند نهایتا ده یا دوازده خواهد گرفت متفاوت است چون نمره گرفتن در یک امتحان محصول یک تلاش فردی صرف است یعنی در یک کلاس ممکن است بیست های زیادی داشته باشیم اما در یک تورنمنت یک قهرمان بیشتر نداریم اما اگر واقع بین باشیم به غیر از کره جنوبی،ژاپن عربستان و استرالیا که سطح فوتبال شان واقعا از ایران در حال حاضر بالاتر است تیم های دیگری هم می توانند یقه تیم قلعه‌نویی را بگیرند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی