نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
امیر قلعه نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کار اصلی امیر قلعه نویی در ۲۲ دی ماه سالجاری آغاز خواهد شد؛ یعنی دقیقا همان روزی که جام ملت های آسیا در کشور قطر استارت می خورد.

در سال های گذشته هر جا سخنی از نساجی مازندران بود، با دلیل و بی دلیل حرف امیر قلعه نویی هم به میان می آمد.

در فوتبال ایران، خیلی ها از رفاقت رضا حدادایان و قلعه نویی با خبرند و آنها که اطلاعی از این موضوع ندارند، شاید بیانیه باشگاه نساجی را در زمان صدور حکم امیر در تیم ملی به خاطر بیاورند: «هواداران نساجی و مردم مازندران به‌خوبی می‌دانند که در روزهای سخت نساجی، بیش از یک دهه گذشته تا کنون جناب آقای امیر قلعه‌نویی چه زحماتی را به‌عنوان یک یار، دلسوز و بزرگ فوتبال، برای این تیم ریشه‌دار و مردمی متحمل شده‌اند. بی‌تردید امیر قلعه‌نویی نام نیک، ماندگار، جاودان، محبوب و شریف در میان هواداران نساجی است که همواره قدردان زحمات ایشان هستند.»

حالا قلعه نویی که روابطش با مالک نساجی به اثبات رسیده، در کمپ گرین پارک استانبول هم حضور دارد؛ دقیقا لوکیشن اردوی خارجی نساجی که برای تمرینات پیش فصل این تیم در نظر گرفته شده است.

روزهای خوش سرمربی تیم ملی در گرین پارک ترکیه/ تا ۲۲ دی ماه هیچ استرسی در کار نیست؛ خنده و شوخی با مالک تیم لیگ برتری...

روزهای خوش قلعه نویی در فوتبال ایران، این روزها بیش از گذشته در چشم است؛ او در حال حاضر، استرس تیم بستن در لیگ برتر را ندارد و خودش را از جمع مربیانی که در این رقابت ها حضور دارند، جدا کرده است. امیر پس از مدت ها انتظار و حاکمیت مطلق کی روش به نیمکت تیم ملی رسیده و طبیعی است که در آرامش و هوای خوب استانبول، در کنار مالک باشگاه نساجی این طور شاداب و خندان به نظر می رسد.

کار اصلی قلعه نویی در ۲۲ دی ماه سالجاری آغاز خواهد شد؛ یعنی دقیقا همان روزی که جام ملت های آسیا در کشور قطر استارت می خورد. روزهای حساس و سرنوشت سازی که شاید تکلیف او و تیم ملی ایران، یک بار برای همیشه روشن خواهد شد.

در همین ارتباط: جزئیات دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال با یک تیم اروپایی/ اولین محک جدی قلعه‌نویی روی نیمکت ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • شمسعلی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    همچین ژستی هم گرفتن انگار آنچلوتی نشسته کنار پرز 😂😂 برید دنبال کارتون! شانس آوردن امثال بزرگانی مثل دایی و علیدوستی خونه نشین شدن
  • پرسپولیس IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    این تیم مهره های زیادی داره هرچند که نسبت به فوتبال ژاپن حرفه ای نشده ولی شاید اگه مربی با برنامه ای باشه بتونه تیم رو به فینال برسونه مثلا برانکو که روش بازی تهاجمی و نسبتا قابل قبول و ساده و قابل انطباقی با فوتبال ما داشت اگه الان سرمربی تیم ملی بود با احتمال 80 درصد به فینال میرسید در آسیا اون با ایران خوب نتیجه گرفته با پرسپولیس و تیم ملی هر چند که در حد بازی های بزرگ جهانی نبود ولی در آسیا بهترین روش رو حداقل برا ایران داشت اگه قلعه نویی نتونه بهتره سریع کنار بره و جایگاهش رو به یک مربی حرفه ای تر بده
    • محمد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      کسی که فوتبال ملی ما رو خراب کرد دیگه حق نداره به تیم ملی برگرده. در ضمن با فرض نتیجه نگرفتن قلعه نویی باید بریم به سمت مربیای جوون و آینده دار خارجی. نه یکی مثل برانکو که دیگه آخرای مربیگریشه
    • محمود IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      استقلالی ها اینقد کینه دارن بخاطر جامهاش مگه میزارن بیاد همیشه معترضن نمیگن تیم 2006 با کلی بازیکن مصدوم که اخرای فوتبالشون بود رو با این تیم میشه مقایسه کرد؟نتیجه بقیه رو هم دیدیم تو جام جهانی انگار بردن همرو.یکی از راحت ترین صعودهارو کنار ژاپن داشتیم.الان بزار طارمی ازمون نباشن یه فوروارد نداریم به تیمهای ضعیف گل بزنه اون دوره هم اینطوری بود.دایی اخر فوتبالش کریمی مصدوم.منصفانه نقد کنین
  • مهدی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    خوش باشین با پول این ملت .ما داریم توی این گرما عرق می ریزیم شما دارین خوش میگذرونید.گوارای وجود
  • MD TR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    جناب خبر ورزشی، دمای هوا در استانبول امسال تا 35 درجه هم میرسه، با رطوبت حداقل 50 درصد. الان این آب و هوا خوب است. البته در مقایسه با گرمای عسلویه، آبادان، اهواز، بوشهر، شوش، برازجان و یزد و اینها که مردم عزیزمون تحمل می کنند تقریبا هیچ است. اما جناب قلعه نویی رو همه می شناسند. دشمن امثال ناصرخان حجازی، علی دائی ( رفتار او با دائی پس از 2006 یادمون نرفته)، و یارغار امثال علی انصاری، همین حدادیان و ... هرکجا نام مافیا و پول است، نام او هم می درخشد.
  • ناشناس IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    نگران نباشید این روزهای خوب تا جام ملتهای آسیا بیشتر دوام ندارد.
    • ک IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      خودشو بسته حالا حالا ها ادامه داره
  • اصغر US ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    از میان این همه ورزشکار و هنرمند و وزیر و کیل که شب و روز به بلندگو دسترسی دارند یک زن و مرد پیدا نمی شود به جای گرسنه گان این کشور فریاد بزند در حالی که ما برای بدست اوردن لقمه ای نان بله فقط نان صبح تا شب در ستیزیم چگونه است و چرا دیگرانی که وجودشان وکارشان هیچ سودی برای کشور ندارد سالی ده ها میلیار در آمد داشته باشند و کره زمین برای تفریح شان کوچک باشد!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی