نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
توصیه به پرهیز از اختلافات!/ راه حل عجیب مسئولان ورزش برای حل دعوای خطیر و نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون وزیر ورزش از طرفین دعوا در استقلال خواست که از اختلافات پرهیز کنند و از پیگیری وزارت ورزش در این رابطه خبر داد.

اسبقیان معاون وزیر ورزش در مورد اختلاف جواد نکونام و علی خطیر گفته وزارت ورزش پیگیری می‌کند که از اختلافات پرهیز شود و افراد از اختلاف بپرهیزند چرا که به هر حال این موضوعات حل و فصل می‌شوند!

جالب بود نه؟ آفرین به این حجم از رسیدگی و مثبت‌اندیشی! آقای اسبقیان! آقای کیومرث هاشمی! در تمام سال‌هایی که شما کار می‌کنید کدام مشکل و کدام اختلاف با «توصیه به پرهیز از اختلافات» و مصاحبه حل شده که این دومی باشد؟ اگر قبول دارید که استقلال به‌واسطه پرطرفدار بودنش تیم مهمی است که اتفاقاتش مستقیم با اعصاب و روان میلیون‌ها جوان ارتباط پیدا می‌کند، محض رضای خدا دست از این مصاحبه‌های فرمالیته و کلیشه‌ای بردارید و یک کاری بکنید.

البته خیلیی جاها ثابت شده که اگر هیچ کاری نکنید بهتر است اما حداقل توصیه به پرهیز از اختلافات هم نکنید چون اگر قرار بود با توصیه و برگزاری مراسم آشتی‌کنان مشکل حل شود تا حالا شده بود. استقلال و پرسپولیس در حد تیم ملی برای مردم مهمند و در این شرایط اقتصادی فوتبال تنها دلخوشی بخش بزرگی از جامعه است، پس شما بزرگواران هم تلاش کنید که اگر کاری می‌کنید یک کار اساسی و ریشه‌ای باشد. اصلا تا حالا شده که برای یک‌بار خطیر و نکونام را به وزارت ورزش دعوت کنید و ببینید چه می‌گویند؟ تلاشی اگر برای حل مشکلات می‌شود باید عملی باشد نه با مصاحبه و توصیه. اگر به توصیه بود که بسیاری از بزرگان خودِ استقلال توصیه کردند طرفین دعوا به خاطر هواداران کوتاه بیایند اما ماجرا حل که نشد هیچ، بدتر هم شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی