نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
واکنش مسعود شجاعی به فلسفه محمود فکری پس از شکست مقابل پرسپولیس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: برابر پرسپولیس حق‌مان شکست نبود و می‌توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم.

مسعود شجاعی در نشست خبری بعد از شکست ۲ بر صفر هوادار مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، گفت: طبیعتا خوشحال نیستیم و خستگی روی تن‌مان باقی ماند. کارهایی که در زمان کوتاه روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس انجام داده بودیم عملی شد و خوب کار کردیم. دقایقی از بازی از دست‌مان دَر می‌رفت و طبیعی بود که پرسپولیس فشار وارد کند. حق‌مان شکست نبود و می‌توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم. عدم خودباوری نمود پیدا کرد و امیدوارم در بازی‌های بعدی برنده باشیم. این وظیفه من و همکارانم است که به بازیکنان خودباوری بدهیم.

وی در مورد تعریف و تمجید اوسمار ویرا از سبک بازی هوادار عنوان کرد: ایشان لطف دارند. من از بابت نتیجه حرف زدم و از سبک بازی راضی بودم. یکسری کاستی‌ها و ایرادها داریم که می‌توانیم برطرف کنیم. این ایرادها باعث اختلاف نتیجه می‌شود. به نسبت کارهایی که انجام داده‌ایم، راضی هستم. فقط جزئیات مثل اعتماد به نفس، رعایت نکات فنی و ... است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند.

سرمربی هوادار در خصوص موقعیت‌های زیادی که به پرسپولیس داده شد، گفت: در این سبکی که بازی می‌کنیم، ایرادات طبیعی است. اگر زمان بیشتری باشد و بتوانیم وقت بیشتری بگذاریم این ایرادها برطرف می‌شود. این سبک بازی‌ها این ریسک‌ها را هم دارد. بازیکنان به نحو احسن کارشان را انجام دادند. در همه جای دنیا همین است و تیم‌هایی که این سبکی بازی می‌کنند، باز می‌شوند و همانقدر که موقعیت دادیم، فرصت هم داشتیم.

شجاعی در رابطه با مصدومیت علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیمش گفت: حقیقی تا زمانی که در بازی بود، عالی بازی کرد و از او تشکر می‌کنم. امروز درگیر علیرضا بودیم چون در تمرین روز گذشته آسیب دید و خیلی دوست داشت به این بازی برسد. با مسکن‌هایی که زد، به بازی رسید و از بدشانسی ما بود که مصدوم شد. در وهله‌ اول سلامتی بازیکنان برای‌مان مهم است. تفکرم همین است که بازیکنان را داشته باشم ولی نکته مثبت دیگر، حضور آرشا شکوری بود که با اعتماد به نفس بازی کرد تا خودش را پیدا کرده و به آینده معرفی کند.

وی در خصوص اینکه هوادار با مربیان قبلی آرامشی نداشت ولی حضور او آرامش خاصی به نیمکت این تیم داده است، اظهار کرد: این بحث مفصل است. در کنفرانس قبلی گفتم این موضوع یک فلسفه است. در فوتبال اگر نگوییم هزار ولی صد نوع مکتب می‌تواند وجود داشته باشد. اینها به ایده‌های مربی بازمی‌گردد. چون سعی می‌کنم اینطوری باشم به بازیکنان نیز انتقال می‌دهم که از بازی لذت ببرند.

شجاعی افزود: به بازیکنان گفتم می‌توانید در فوتبال معروف و مشهور شوید و چه چیزی بهتر از فوتبال بازی کردن. به آنها می‌گویم که از سر اجبار تمرین یا فوتبال بازی نکنند. محمود فکری هم در این تیم زحمت می‌کشید و فلسفه خودش را داشت. سعی کردیم شادابی را به بازیکنان بدهیم و آنها نیز سعی می‌کنند که از بازی کردن لذت ببرند و شاید فرقش همین باشد. فرهنگ مربی را باید دیگران نظر بدهند. خودم از اینکه بازیکنان را هدایت می‌کنم لذت می‌برم. برخی مواقع تلخ و عصبانی می‌شویم ولی باید در نهایت انرژی را به بازیکنان منتقل دهیم. همکاران نیز روی نیمکت کمک می‌کنند.

سرمربی هوادار درباره موقعیت‌هایی که تیمش در بازی با پرسپولیس از دست داد، گفت: شاید روز بد بوده باشد. هم بی‌دقتی است و هم روز بد یک بازیکن. شاید نیاز به تمرین بیشتر باشد که مربوط به ما می‌شود. همین که موقعیت‌ها را ایجاد می‌کنیم، پوئن مثبتی است. در تمام کردن ضعیف بودیم و باید بیشتر کار کنیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر باشیم.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس جانشین استقلال شد/ رقص عیسی در سکوت ورزشگاه بدون هوادار

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ۶۶ IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    آره شجاعی راست گفته اگر تیم پرسپولیس نیمه اول از روی شکم سیری توپها را خراب نمیکرد الان استقلال یک شریک ۶تایی پیدا میکرد
  • مافیای لنگ IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    بازیکن هات عمدا موقعیت ها رو خراب می کردن آقای شجاعی😏
  • MIS قرمزته IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    مسعود با شخصیت و بی نظیر
  • پرسپولیسم آرزوست IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    برو بابا مگه چیزی زدی؟ همتون تو قوطی بودید.سلطانتان پرسپولیس قهرمان لیگ برتره.هنوز بچه ای شجاعی وخیلی مونده تجربه کسب کنی میشی همون محمودفکری
  • جانم اوسمار IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    چه اعتماد بنفسی؟ گربه دستش بگوشت نمیرسه میگه خیلی سیرم.فیلم بازی رو نگاه کن.تنها تیمی که پرسپولیس مثل آب خوردن بردش هوادار بود تازه بعد شجاعی میگه باید مساوی میشد.
  • طوفان سرخ آسیا IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    اینقد هوادار روگنده کرده بودندکه طرف فکر کرده حقشون مساوی بوده.اصلا کی تورو مربی کرده.بخدا تیمت باید جای نفت آبادان باشه.چون درحد تیم محلی بازی کردیدحیف وصد حیف که باید امروز 10بار دروازتون باز میشد.حقیقی خوب موقه ای جیم زد.اگه بودش چنتای دیگه تو کیسش میرفت.بهرحال سرورهمه تیم های لیگ امسالم قهرمان میشه.ای جان جهان نمایم پرسپولیس
  • آبی ترینم IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    وقتی یکی مثل قاسمی نسب که دیگه ازرده خارج شده دروازه خالی رو میندازه کره ماه دیگه هم حرفی باقی میمونه؟
  • قهرمان آسیا زیبنده نام توست ای پرسپولیس IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    برو عزیزم سرتو بنداز پایین‌.بازیکنات فقط بدرد امسال خودت میخورندکه چیزی ازفوتبال نمیدونی.یکی مثل قاسمی نسب باید بره رانندهدتاکسی شه‌کریم اسلامی بدرد بلال فروشی میخوره.یه مشت پیرو پاتال رو جمع کرده که پرسپولیس رو اذیت کننن‌ای خدا قربون کریمیت باید 10تا به هوادار میزدیم
  • ......... IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    من خودم پرسپولیسیم.ولی اقای شجاعی واقعا از نظر شخصیتی و کلاس مربیگری ی سروگردن از دوست قدیمیش ک تو لالیگا بازی میکرد سرتره.این مربی حرفی برای گفتن تو اینده خواهد داش.با گذاشتن اتوبوس تو زمین هچوق نتیجه حاصل نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی