نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
۲ |
۱
دوپینگ در لیگ برتر تایید شد؛ سه هفته پایانی را جدی بگیرید 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار از کمیته مبارزه با دوپینگ این است که در سه هفته پایانی لیگ برتر به طور جدی تردر بازی ها حاضر شود، چون نتیجه آزمایش اخیر یکی از فوتبالیست ها ثابت کرده که در لیگ برتر بازیکنان دوپینگ می کنند.  

بنا بر اعلام نادو نتیجه تست دوپینگ صادق صادقی بابا احمدی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در جریان بازی با ملوان مثبت از آب در آمده است و او به همین خاطر ۱۸ ماه از همراهی تیمش محروم شده است. نتیجه آزمایش دوپینگ این بازیکن نشان می دهد با همه هشدارها از سوی کمیته مبارزه با دوپینگ خطاب به بازیکنان  و باشگاه ها برخی از بازیکنان از مواد نیروزا استفاده می کنند. بر همین اساس  ماموران نادو باید حضور جدی تری دربازی های لیگ برتر داشته باشند و دست کم در سه هفته پایانی حضور آنها موجب بر هم زدن امنیت بازیکنانی شود که تصمیم به استفاده از مواد نیروزا گرفته اند.   

بازیکنان برخی از تیم های لیگ برتر شائبه استفاده از مواد نیروزا را به وجود آورده اند.  آیا در سه هفته پایانی بازی های لیگ برتر ماموران نادو در بازی های لیگ برتر حاضر خواهند شد؟  

پرس و جوی ما از فدراسیون فوتبال منجر به این نتیجه شد که ماموران نادو به طور حتم در بازی های سه هفته پایانی لیگ برتر حاضر خواهند شد. اما ماموریت آنها پنهانی است و فدراسیون فوتبال از حضور ماموران نادو در بازی های لیگ برتر مطلع نخواهد شد.  

با احتمال قوی این حضور در بازی های مهم قهرمانی و بقاء در جدول بازی های لیگ برتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نمی‌دانم خود نکونام از این استقلال راضی است یا نه! / به جز سیلوا بقیه در حد این تیم نیستند/ ضیایی می‌گوید در جوانان استقلال بازی کرده اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    بعضی از بازیکنان مسن از بازیکنان جوان وحتی از زمان جوانیهای خود بیشتر می دوند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی