نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
۱۲ |
۵
جمله عجیب ساکت الهامی درباره استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به جایگاه حریف بعدی استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر شرایط حساس تیم ساکت الهامی را بیشتر مشخص می‌کند.

صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر در شرایطی پس از پشت سرگذاشتن تیم فولاد - در رده پانزدهم جدول - به استقبال بیست و هشتمین دیدار خود در چارچوب مسابقات این فصل می‌رود که باید با یکی دیگر از تیم‌های در خطر سقوط مسابقه بدهد.

نساجی مازندران در حال حاضر با ۲۷ بازی و ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر تنها ۳ امتیاز بیشتر از تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد ۲۲ امتیازی در رده‌های ۱۴ و ۱۵ جدول رده‌بندی لیگ برتر اندوخته است.

پیروزی هر یک از دو تیم استقلال خوزستان و فولاد و شکست نساجی سیزدهم جدولی می‌تواند شرایط را کاملاً برای این سه تیم دستخوش تغییر کند.

اما از نکات جالب توجه در آخرین مصاحبه ساکت الهامی پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان ین بود که وی در بخشی از مصاحبه‌اش گفت :« ما تمام شرافتمان را می گذاریم و قول شرف می دهم که با تمام قوا بازی کنیم. به بچه‌های استقلال خوزستان قول می‌دهم که با شرف بازی کنیم و در نهایت هرچه خدا خواست همان می‌شود».

این در حالی است که تیم نساجی مازندران بیش از این که به موضوع شرافت در رابطه با تیم استقلال خوزستان و بازی‌های پیش رو تمرکز کند باید در به فکر شرایط فعلی تیم خودش در پایین جدول و احتمال سقوط به دسته یک در صورت باخت به استقلال باشد.

جمله عجیب ساکت الهامی درباره استقلال

با توجه به اظهار نظر اغلب کارشناسان استقلالی و غیر استقلالی که برد تیم صدرنشین در دیدار مقابل نساجی را پیش بینی کرده‌اند این احتمال وجود دارد که در پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر شرایط نساجی در جدول رده‌بندی لیگ برتر بغرنج‌تر هم بشود.

ناگفته نماند؛ تیم‌های نساجی و استقلال خوزستان به ترتیب ۲۵ و ۲۲ امتیاز در جدول دارند اما تفاضل گل هر دوی این تیم‌ها منفی ۱۳ است که در صورت شکست نساجی در دیدار این هفته و کسب هر نتیجه ای غیر از شکست استقلال خوزستان روبروی پرسپولیس، نساجی اوضاع وخیم تری پیدا خواهد کرد.

یادآور می‌شود؛ تیم استقلال خوزستان نیز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر یک مسابقه حساس مقابل پرسپولیس در تهران دارد که در ردیف دوم جدول‌بندی لیگ برتر به دنبال استقلال تصاحب جایگاه صدرنشینی این تیم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رمضانی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    جرا فقط از سرمربیان تیمهای حریف استقلال قول شرف گرفته می میشود ؟ یعنی سرمربیان تیمهای حریف پرسپولیس بی شرف باشند و اهل تبانی مشکلی نیست ؟ واقعا که!!!!
  • حسین IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    چرا واقعا از تیم‌های دیگر سوال نشده جلوی پیروزی با شرافت بازی کنند.مگر استقلال مال این مملکت نیست که انقدر دشمنی می کنید.
  • عباس IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    بعد الان وضعیت استقلال اهواز که با لنگ بازی داره خوبه و هیچ‌خطری تهیدیش نمی‌کنه حتی با باخت به لنگ می دونه سه پله هم صعود کنه که همون از صدا و سیما گرفته تا مطبوعات زوم کردیم روی حریفان استقلال.
  • عدالت خواه IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    مهدی تاج و خداداد افشاریان عضوي از مافیای سرخ تهران هستند، و باید از فدارسیون فوتبال برکنار و دادگاهی شوند ۰۰۰۰✌️
  • اشکان پرسپولیسی IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    ساکت الهامی کیسه کش سه امتیاز و هدیه میده به تیم کیسه، شرافت کجاش بود
  • علی IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    خیلی جالبه که 2-3 هفته است تمام مطالبتون در جهت روحیه دادن به تیم پیروزی و در جهت تهییج حریفان بعدی استقلال نوشته میشه . از نظرسنجی ها که گاهی محتوای مسخره ای مثل این داره که کدامیک از این دو تیم در چند بازی آینده امتیاز از دست می دهد ؟ !!!! ( خداوکیلی خودتون از این نظرسنجی خنده تون نگرفت ؟؟ ) گرفته تا مسئله پیش پا افتاده ای مثل یک کرنر مشکوک ( که تازه اگر باز هم کرنر نبوده باشه هیچ وقت اعلام یک کرنر یا اوت دستی اشتباه تاثیرگذار محسوب نمیشه ) . برید به آرشیو خودتون یه سر بزنید ببینید به گل های آفساید پیروزی مقابل آلومینیوم و ذوب آهن و .. و توپ گل گهر که نیم متر از خط دروازه پیروزی رد شده بود به اندازه این ضربه کرنر استقلال پرداخته بودید ؟؟!!! اینقدر که شما از این کرنر گفتید روزنامه کیهان و اخبار 20:30 از برجام زمان ظریف و روحانی نگفته بودند !!!!
  • بهرام IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    مساله اینه که آمار نشون میده اغلب سرمربیای استقلالی روبرو استقلال وا دادن واز قضا بدترین روزشون بوده. ولی روبرو پرسپولیس گواردیولا میشن
    • 💙💙⭐⭐💙💙 IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      اخه چقدر شما لنگیا حقیرید مگه همین ساکت جلو تیم لنگ گواردیولا شد اون دوزاری که جلو تیم دهنفرتون واداد
  • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    لنگ با معیشتی و .........لیگ رو بی رمق کرده
  • یا الله IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    سلام دوستان عزیز...لیگ امسال کدوم مربی استقلالی مقابل تیم سابقش مردونه جنگیده...که نساجی بجنگه...بعد بیایید در مورد جوانمردانه بودن حرف بزنید
    • 💙💙⭐⭐💙💙 IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      جلو تیم لنگ کدوم سرمربی لنگی شرافتشو حفظ کرده اصلا شرف داشتن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی