نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
نقطه ضعف پرسپولیس تبدیل به قوت شد/ فرمول جادویی اوسمار برای ماندن در کورس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در نیم فصل دوم آمار دفاعی فوق العاده‌ای دارد و اوسمار ویرا هم خودش را روی نیمکت سرخ‌ها نشان داده است.

پرسپولیس با هدایت گل محمدی در ۱۵ بازی نیم فصل نخست ۱۰ گل خورد و عملکرد دفاعی خوبی نداشت. برخلاف سال‌های گذشته که پرسپولیس همواره گل‌های کمی می‌خورد، در این فصل و در نیم فصل نخست عملکرد دفاعی این تیم اصلا قابل قبول نبود و عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برای استقلال بود. در نیم فصل دوم و با آمدن اوسمار این تیم کاملا متحول شد و در همه زمینه‌ها عملکردی بهتر از نیم فصل اول به نمایش گذاشت.

پرسپولیس اوسمار در نیم فصل دوم گل‌های بیشتری در تعداد بازی‌های برابر نسبت به نیم فصل اول زده و در کارهای دفاعی هم فوق العاده عمل کرده است. پرسپولیس با اوسمار در نیم فصل دوم و طی ۱۲ بازی تنها ۴ گل دریافت کرده که آماری فوق العاده به حساب می‌آید و حالا عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برای قرمزهاست.فرمول جادویی اوسمار باعث شده تا پرسپولیس هنوز در کورس قهرمانی بماند و احتمالا تا هفته پایانی هم شانس کسب جام قهرمانی را خواهد داشت. پرسپولیس با فرمول نیم فصل نخست و در صورت ادامه همان روند، بعید بود حالا در کورس قهرمانی باشد و بتواند با استقلال برای کسب جام رقابت کند.   

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با استراتژی سلطان؛ مرد برزیلی دهه ۶۰ را بازسازی می‌کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • رضا DK ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    کاملا درسته و تیم اوسمار بسیار خوب کار کرده . ولی چه اصراری هست در این مطلب کوتاه دو خطی ، این چنین پررنگ و با تاکید سعی در مقایسه اوسمار و گل محمدی داشته باشید و بگویید این تیم بهتر از تیم گل محمدی است. با تایید کارنامه اوسمار، مردم می دانند این نوشتارها بیشتر دستوری و برای تخریب گل محمدی است.
  • شمسعلی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    کدام فرمول جادویی؟تنها فرمول جادویی حمایتهای بی حد وحصر از لنگ می باشد
    • ن د IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      خیلی هوچیگر هستید شما کیسه کشا.
  • مجید انصاری IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    آقای عزیز یادت نره پرسپولیس پارسال قهرمان شده. یکسال قبلش پنج بار پشت سرم هم قهرمان گردید.ااصولا کرد دار قهرمانیه لیگ ایرانه.اره بابا سرور هرچی کیسه کشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی