نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
مبادا پرسپولیس کاری کند که افسوس این ۳ مسابقه را بخورد/ الان وقت حاشیه‌پردازی نیست/ پایین جدولی‌ها خطرناک‌ترند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی با استقلال خوزستان گرچه آسان به نظر می‌رسد اما قطعاً می‌تواند برای پرسپولیس چالش مهمی به حساب بیاید.

اسماعیل حلالی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: ما تا آخر فصل ۳ فینال دیگر در پیش داریم که اگر بتوانیم هر سه بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم آن وقت آخر فصل لااقل چیزی به خودمان بدهکار نیستیم. در واقع بچه‌های پرسپولیس باید زحمتشان را بکشند تا اگر استقلال امتیاز از دست داد آن وقت پشیمان نباشند و غصه و افسوس این سه هفته را نخورند.

وی با اشاره به استوری علیرضا بیرانوند پس از پیروزی استقلال در بازی آخر خاطرنشان کرد: واقعاً پرسپولیسی‌ها کاری جز برنده شدن ندارند. البته شرایط تیم در این هفته‌ها هم خوب شده است من شرایط تیم اوسمار را بهتر از تیم یحیی می‌بینم چون به لحاظ تاکتیکی تیم در وضعیت بهتری قرار دارد و از این نظر کاملاً مشخص است که بچه‌ها به آن هماهنگی لازم دست پیدا کرده‌اند.

حلالی اضافه کرد: به نظرم بحث‌های حاشیه‌ای در رابطه با داوری و مسائلی از این دست را باید کنار بگذاریم و فقط تمرکزمان روی بازی‌ها باشد. از این بابت خوشحالم که مربی پرسپولیس خیلی وارد این مسائل نمی‌شود او می‌داند که در این روزها و هفته‌های حساس حتی یک امتیاز هم می‌تواند در تعیین قهرمان سرنوشت ساز شود.

وی با اشاره به شکست تیم استقلال خوزستان در بازی قبل مقابل نساجی مازندران گفت: ما در بازی رفت در مقابل تیم متوقف شدیم و تساوی دو بر دو نتیجه‌ای نبود که از پرسپولیس انتظار می‌رفت. کاملا به یاد دارم ما در آن بازی هم تیم استقلال خوزستان را دست کم گرفتیم. الان وقت این قبیل کارها نیست نباید هیچ تیمی به خصوص تیم‌های پایین جدولی که در خطر سقوط هستند را دست کم بگیریم.

بازیکن قدیمی پرسپولیس تأکید کرد: این تیپ تیم ها خطرناک تر از صدرجدولی ها هستند. به ویژه اینکه در دیدار قبلی شان هم باخته اند و الان هم با این احتمال که شاید نساجی جلوی استقلال امتیاز از دست بدهد حتما انگیزه زیادی دارند. مطمئناً با یک پیروزی در این دیدار می‌توانیم خودمان را در کورس نگه داریم و همانطور که گفتم منتظر اتفاقات در سه هفته پایانی باشیم.

بیشتر بخوانید: نقطه ضعف پرسپولیس تبدیل به قوت شد/ فرمول جادویی اوسمار برای ماندن در کورس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • افشین دست کج IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    ما هوادارن باشگاه لنگ از خبر ورزشی ممنونیم که اینقدر به فکر‌ ما و تیم لنگ هست و حرفی از دست داشتن افشین خان پیروانی در فساد جنجالی سازمان لیگ نمیکنه تا تیممون در کورس قهرمانی وارد حاشیه نشه و حاشیه هارو هدایت میکنید به باشگاه استقلال، انشالله جبران کنیم داداش
    • .h IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      کی حرف از داوری میزنه؟؟ بنیادی فر ببخشید نتونست تو همه‌ی بازی های ما و شما داوری کنه چون ۱ نفره نشد متاسفانه وگرنه مشکلتون حل میشد الانم بعید نیست از داوری عزیزتون که به خاطر اینکه نکونام ناراحت نشه و قهر نکنه جامو بهش بدن
  • جغفر IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    کیسه حقیر برگ زرین باشگاه درتاریخ میدرخشدایول
    • تاج کبیر 4444 IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      لنگی حقیر استقلال چه قهرمان بشه چه نه فونبالی بوده به این نیم افتخار میکنم ولی لنگ نهاد نظامی حامی او فاسد های فونبالی صددا سیما حامی لنگ 14 امنیاز دورای هدیه داد به لنگ مهدی سر طلای هاشمی نصب با غیرت گفت جدا از هر نینجه استقلال قهرمان هست لنگی حقیر نباشم
  • #لنگ بی لیاقت IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    هر جا هدایتی و بابک زنجانی و سهیل مهدی هست نام لنگ میدرخشد....حسرت ۶۲ ساله با فرمت جدید ادامه دارد لنگی جان ،😆🤣😅😂😂😂😅
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    کیسه منشا فساد در ورزش هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی