نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
ماجرای پیشنهاد ۷میلیاردی پرسپولیس به قلعه‌نویی/ رویانیان به مربی استقلالی چه گفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داستان ارائه پیشنهاد ۷میلیارد تومانی از طرف باشگاه پرسپولیس به امیر قلعه‌نویی در زمان خودش هیاهوی بسیار زیادی راه انداخت.

استقلال در لیگ دوازدهم شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بود و در نهایت هم به فاصله یک هفته مانده تا پایان این مسابقات عنوان مذکور را از آن خود کرد.

این اتفاق در حالی رقم خورد که پرسپولیس برخلاف استقلال اصلا وضعیت خوبی در آن فصل نداشت و یحیی گل‌محمدی که خودش در میانه راه به جای مانوئل ژوزه آمده بود، پس از ناکامی پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی عملا کنار رفت و قرمزپوشان دنبال سرمربی جدید می‌گشتند. در چنین شرایطی شایعه شد که محمد رویانیان مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس به امیر قلعه‌نویی سرمربی آن زمان استقلال پیشنهادی ۷میلیارد تومانی داده تا از جمع آبی‌ها جدا شود و هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد!

البته امیر طی مصاحبه‌ای که ۳۰ اردیبهشت سال ۹۲ در خبرورزشی و سایر نشریات منتشر شد، با رد این مسئله گفت: داستان پیشنهاد ۷میلیاردی به من از طرف پرسپولیس صحت ندارد. البته آقای رویانیان لطف کرد و زنگ زد اما صرفا برای تبریک قهرمانی استقلال بود و من هم به رسم ادب از این حرکت ایشان تشکر کردم ولی صحبتی بابت هدایت پرسپولیس نشد. قطعا این باشگاه مربیان خوب و بزرگی دارد که می‌توانند به آن‌ها کمک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    بعید می بینم این اتفاق افتاده باشه گروبان با داشتن ده ها جنرال معقول نیست
  • اکبرمعراجی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    قلعه نویی یعنی مهد فساد وناپاکی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی