نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
۰ |
۹
خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها درباره ۲ ستاره خارجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو ستاره خارجی پرسپولیس فصل بعد هم در این تیم بازی خواهند کرد.

عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف دو ستاره خارجی پرسپولیس که در نیم فصل و در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس آمدند، عملکرد فوق العاده ای در این تیم داشتند و یکی از دلایل متحول شدن پرسپولیس در نیم فصل دوم همین دو بازیکن بودند. ستاره‌هایی که کاملا در ترکیب پرسپولیس جا افتادند و سرمربی قرمزها هم حساب ویژه ای روی این دو بازیکن باز کرده است. اورونوف و حسن برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارند.

با این حال طی روزهای اخیر نگرانی‌هایی بابت جدایی این دو بازیکن به وجود آمد. پرسپولیسی‌ها نگران این بودند که دو ستاره تاثیرگذار تیمشان جدا شوند ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که هر دو بازیکن در فصل آینده هم برای پرسپولیس بازی خواهند کرد. پرسپولیس به شدت مشکل مالی دارد و حتی با وجود واگذاری هم این مشکلات هنوز حل نشده است. بازیکنان پرسپولیس درحالیکه تنها ۳ بازی از فصل مانده و تقریبا کمتر از دو هفته دیگر لیگ به پایان می‌رسد، تنها ۵۰ درصد از قراردادشان را دریافت کردند. پرسپولیسی‌ها هنوز از سال قبل هم طلب دارند و مشخص نیست چطور مدیران پرسپولیس می‌خواهند این مشکلات مالی را حل کنند.

همین مشکلات مالی باعث شده بود تا پرسپولیسی‌ها نگران جدایی ستاره‌های تیمشان به خصوص عبدالکریم حسن و اورونوف باشند. این نفرات اگر دو ماه پول نگیرند به راحتی می‌توانند قراردادشان را با پرسپولیس فسخ کنند. حالا خبر رسیده که باشگاه پرسپولیس عمده قرارداد این دو بازیکن را پرداخت کرده و مشکلی از این بابت پرسپولیس را تهدید نخواهد کرد.طبق پیگیری‌های ما هر دو ستاره خارجی پرسپولیس که در نیم فصل به این تیم آمدند، تقریبا ۹۰ درصد مبلغ قراردادشان را گرفتند و امکان فسخ یکطرفه قرارداد را ندارند. به این ترتیب بزرگترین نگرانی این روزهای پرسپولیسی‌ها رفع شد و خیال آن‌ها از بابت این دو ستاره خارجی تاثیرگذار راحت گردید.

بیشتر بخوانید: مایلی‌کهن: کسی جرات نداشت به من پیشنهاد رشوه بدهد/ بعید نیست استقلال، پرسپولیس و بقیه تیم‌ها همه را سورپرایز کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی