نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
۳ |
۱
فیزیوتراپی ۶ ساعته بازیکن استقلال برای بازگشت به میدان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن مصدوم استقلال این روزها برای برگشتن به فوتبال تمرینات فشرده‌ای را سپری می‌کند.

اوایل امسال و در جریان بازی استقلال مقابل مس رفسنجان مهدی مهدی‌پور هافبک اصفهانی استقلال به شدت دچار آسیب دیدگی شد و کارش به عمل جراحی و البته از دست دادن تمام این فصل و بخش قابل ملاحظه‌ای از فصل آینده کشید.

مهدی‌پور پس از اینکه دوره نقاهت عمل جراحی را پشت سر گذاشت حالا زیر نظر کادر پزشکی دوران فیزیوتراپی خود را آغاز کرده است و در حال تلاش است تا هرچه زودتر به میادین بازگردد. او این روزها به طور میانگین در روز ۶ ساعت فیزیوتراپی می‌کند تا کم‌کم آماده حضور در میدان شود به احتمال فراوان در آینده نزدیک دوره آب درمانی مهدی‌پور هم استارت می‌خورد.

اینطور که بازیکنان استقلال می‌گویند رفیق مصدوم آنها طی روزهای آینده در تمرین حاضر شده و با بازیکنان خوش و بش می‌کند. برخی صحبت‌ها حکایت از آن دارد که مهدی مهدی‌پور آذر ماه می‌تواند به میدان بازگردد و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد او عملاً قبل از پایان دور رفت لیگ ۲۲ چهارم به میادین بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: مدافع استقلال بازی با نساجی را از دست داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    به عنوان یک استقلالی آرزوی سلامتی برای داداش مهدی مهدیپور وتمام بازیکنان مصدوم لیگ دارم .انشاالله که تمام فوتبالیستهای مصدوم همشون سلامتی‌شان رو بدست بیارن وداخل مستطیل سبز ببینمشون.امین.
  • .h IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    پن پرسپولیسی ام ولی مهدی مهدی پور واقعا بازیکن خوش اخلاق و با ادب و بی حاشیه ای است درسته من از استقلال خوشم نمیاد و حتی بعضی بازیکن هاش ولی مهدی پور با همه بازیکنان استقلال فرق داره امیدوارم هرچی زودتر سلامتی اش رو به دست بیاره
  • مهدی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    به امید بازگشت دوباره به مستطیل آبی ببخشید سبز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی