کد مطلب: ۱۸۹۴۲۰
تعداد کل نظرات: ۲۴ نظر
تاریخ انتشار: دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
دستیار کارلوس، نان ایرانی ها را می خورد اما علیه باشگاه های شما اقدام می کند!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تشریح دلایل اختلافش با کارلوس کی‌روش می‌گوید که همواره سرمربی تیم ملی علیه او صحبت کرده است.

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ درباره نایب قهرمانی پرسپولیس درلیگ قهرمانان آسیا، آینده خودش و همینطور اختلاف نظرهایی که با کارلوس کی‌روش وجود دارد ، به صحبت پرداخت. او در این گفت و گو اشاره‌ای به اردوی دو سال قبل تیم ملی در دبی داشت و عنوان کرد: وقتی این اردو در برنامه لیگ گنجانده نشده بود، بخاطر آن با برگزاری این اردو مخالفت کرده است، البته سرمربی پرسپولیس به شدت اعتقاد دارد که هیچ اختلاف نظری از سوی او با سرمربی تیم ملی وجود ندارد و همیشه مثل یک هوادار دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران را تماشا کرده است، البته برانکو به شدت نسبت به عملکرد مربی دروازه‌بانان تیم ملی بعد از دیدار پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز گلایه کرد و گفت: وقتی نان مربی دروازه‌بانان تیم ملی ایران را دولت ایران می‌دهد، چرا باید او در دیدار پرسپولیس در برابر یک تیم خارجی بخاطر شکست نماینده ایران خوشحالی کند؟

***

* پرسپولیس با وجود مشکلات فراوانی که داشت علی رغم نداشتن بازیکن به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد چرا این تیم نتوانست قهرمان شود؟

ما قهرمان نشدیم،‌ بخاطر اینکه نتوانستیم کاشیما را ببریم و این تنها دلیلش بود. بیشتر از این نمی‌دانم چه بگویم.

* کسی باورش نمی‌شد که این تیم بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. با پرسپولیس چه کرده‌اید که انقدر راحت در آسیا نتیجه گرفت و به فینال صعود کرد؟

البته ما برای رسیدن به فینال دست خالی نبودیم، درست است که نسبت به سال قبل ضعیف‌تر بودیم،‌ اما من حداکثر اعتمادم را به بازیکنانم داشتم. ما در همه بازی‌ها از جمله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی با استحقاق کامل صعود کردیم. در بازی فینال هم نشان دادیم کاشیما آنتلرز هم بهتر از ما نبود، برخلاف هر اتفاقی که رخ داده بود. فرمول کار خیلی ساده بود. کار،‌ کار و کار بود. ما فوتبال را 24 ساعته زندگی می‌کنیم. در فوتبال فقط یک ساعت و نیم تمرین نیست، بلکه آماده‌سازی،‌ استراحت و فکر کردن هم مهم است. در این بخش بازیکنان واقعا تعصب خاص خودشان را نشان دادند و با لیاقت به فینال رسیدند. متاسفانه نتوانستیم قدم آخر را موفق برداریم، اما بازیکنانم استحقاق هر نوع تمجیدی را دارند و همه به نتیجه به دست آمده افتخار می‌کنیم.

البته این نتیجه فقط حاصل کار بازیکنان نبود، بلکه آقای گرشاسبی با کادر مدیریتش تلاش زیادی انجام داد و خیلی از مشکلات را که برای ما به وجود می‌آمد را حل کرد. از ثبات مالی و پرداخت‌های به موقع گرفته تا پرداخت بدهی‌های خیلی زیادی که ممکن بود پرسپولیس را محروم کند. در تابستان هم با چهار پنج بازیکن توافق کردیم که در نیم فصل به جمع ما اضافه شوند. مدیریت باشگاه کارهای دیگری را هم همینطور همزمان انجام دادند. این نتیجه‌ای که به دست آمد حاصل کار جمعی ما در باشگاه و همینطور حمایت هواداران بود.

* خاطرمان هست قبل از دیدار برابر السد شما در نشست خبری گفته بودید اگر به فینال نرسیم عملا کاری نکرده‌ایم. اما گویی بعد از رسیدن به فینال انگار همه کار کرده بودید و بازیکنان آن انگیزه و توان لازم را نداشتند. این موضوع را شما می‌پذیرید و یا فکر می‌کنید قدرتان به تیم کاشیما آنتلرز نچربید؟

من موافق این نظر نیستم. بهترین دلیل حرفم بازی در تهران است. ما در تهران طوری بازی کردیم که بازیکنان تا ثانیه‌های آخر به دنبال زدن گل بودند، ‌البته ما هم باید درک کنیم که کاشیما آنتلرز به فینال صعود کرده بود یعنی اینکه آن‌ها تیم مطرحی هستند و برای رسیدن به فینال رقابت سختی با تیم‌های چینی و کره‌ای داشته است. اگر به بازی دوم نگاه کنید ما از نظر آماری خیلی بهتر از کاشیما آنتلرز بودیم.

به هر حال گاهی همه مسائل آنطور که می‌خواهید پیش نمی‌رود. پنج روز قبل از فینال با سایپا بازی داشتیم و به دنبال تعویق آن بازی هم نبودیم. هیچ وقت به دنبال تخفیف هم نبودیم. اما متاسفانه ما دو گل بد خوردیم که حتی گل دوم مردود بود. بخاطر همین با حرف شما موافق نیستم زیرا بازیکنانم واقعا تلاش کردند که قهرمان شوند. جوی هم که در ورزشگاه آزادی حاکم بود، در آسیا بی سابقه بود و این بخاطر اینکه تا به حال سابقه نداشته برای ما یک افتخار بزرگ است. به بهترین نحو ایران و هواداران فوتبال ایران خودشان به فوتبال آسیا معرفی کردند.

*مهم‌ترین نکته‌ای که این روزها فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده،‌ اختلاف نظر شما و کارلوس کی‌روش است. مسئله‌ای که شاید به فوتبال ایران تیم ملی و شاید پرسپولیس لطمه می‌زند؟

من با هیچ کس اختلاف نظر ندارم. البته این مسئله فرق می‌کند که کی‌روش با همه اختلاف نظر دارد. او با چه کسی اختلاف نظر ندارد؟ من با هیچ کس اختلاف نظر ندارم. تا به حال شنیده‌اید من علیه کی‌روش حرفی بزنم؟

من هیچ وقت با اردوی تیم ملی مخالفت نکردم. تا آنجایی که در خاطرم است او (کی‌روش) بازیکنان پرسپولیس را از اردو اخراج کرد.

*البته مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های کرواسی انجام دادید که در آن گفته بودید کی‌روش بدون موفقیت از تیم ملی ایران اخراج می‌شود.

من هیچ وقت این حرف را نزدم و علاقه‌ای هم ندارم درباره این صحبت کنم. اصلا خودم را درگیر این مسئله نمی‌کنم. من مربی پرسپولیس هستم و قراردادم را دو سال دیگر تمدید کردم یعنی دلم می‌خواهد در پرسپولیس بمانم. حالا کی‌روش چگونه می‌خواهد کارش را تمام کند، مشکل من نیست. از شما می‌پرسم تا به حال شنیده‌اید من علیه کی‌روش حرفی بزنم؟ تا به حال چند بار کی‌روش علیه من صحبت کرده است؟

* اینکه کی‌روش علیه شما صحبت می‌کند و از جملات خوبی استفاده نمی‌کند یک واقعیت است، اما حدود دو سال قبل که تیم ملی قرار بود به دبی برود، آقای طاهری با شما در سازمان لیگ جلسه‌ای برگزار کرد تا موافقت‌تان را برای برگزاری اردوی تیم ملی در دبی اخذ کنند، طاهری پس از آن گفت برانکو مخالف این اردو بود اما ما موافقتش را جلب کردیم و باشگاه اجازه داده بازیکنان به دبی بروند.

هرگز این چنین نیست. من هیچ وقت با اردوی تیم ملی مخالفت نکردم. تا آنجایی که در خاطرم است او (کی‌روش) بازیکنان پرسپولیس را از اردو اخراج کرد.

*می‌خواهیم به اینجا برسیم که چه اتفاقی رخ داد زمانی که بازیکنان در اردوی دبی بودند، شما طی مصاحبه‌ای گفتید بازیکنانم از اردوی تیم ملی چاق برمی‌گردند؟

این یک اردوی سه الی چهار روزه در دبی بود و اردویی است که در برنامه از پیش تعیین شده که به ما داده بودند، نبود و بخاطر همین من مخالف بودم چون در برنامه نبود، چون یکدفعه یک نفر یادش افتاد که حالا به دبی برویم. حالا فکر می‌کنید حق با کیست؟

نه فقط بعد از جام جهانی بلکه (کی‌روش) همیشه علیه من صحبت می‌کرد. آن مصاحبه‌ای که البته خاص بود. او (کی‌روش) 10 پست علیه من در فیسبوکش منتشر کرده بود. کی من علیه او (کی‌روش) صحبت کردم؟

* اگر الان به گذشته برگردیم، آیا باز هم مصاحبه می‌کنید و می‌گویید بازیکنانم چاق برگشتند؟ آیا واقعا بازیکنانتان چاق برمی‌گشتند؟

برنامه تیم ملی با برنامه باشگاه تفاوت داشت، در این باره از من نپرسید بلکه بروید از بازیکنان بپرسید که چگونه تمرین می‌کنند؟ من مخالف بودم برای اینکه این اردو در برنامه نبود و به یک‌باره آمدند و به من گفتند فردا می‌خواهند بازیکنان به دبی بروند و آن‌ها به دبی رفتند اما او (کی‌روش) آن‌ها را بازگرداند. که بخاطر اینکه من می‌خواهم برنامه تیم ملی را بر هم بزنم.

*ما به این نکته اشاره کردیم که بگوییم همین موضوع نقطه عطف اختلاف نظر شما و آقای کی‌روش بود. کی‌روش هم پس از جام جهانی بخاطر این موضوع علیه شما صحبت کرد.

نه فقط بعد از جام جهانی بلکه همیشه علیه من صحبت می‌کرد. آن مصاحبه‌ای که البته خاص بود. او (کی‌روش) 10 پست علیه من در فیسبوکش منتشر کرده بود. کی من حرفی زدم و علیه او (کی‌روش) صحبت کردم؟

دولت ایران پول و نان او ( الکساندر لوپز) را می‌دهد. فدراسیون فوتبال نان او را می‌دهد بعد او علیه باشگاه‌های ایرانی برابر خارجی‌ها تشویق می‌کند. بعد شما می‌گویید که من کوتاه بیایم

*درباره اردوی دوبی میان شما و کی‌روش اختلاف نظر وجود داشت،‌ اما آیا شما سعی کردید مخالفت خودتان را از طریق باشگاه به گوش فدراسیون فوتبال برسانید و اجازه ندهید بازیکنانتان به اردو بروند؟ اگر اجازه دادید بازیکنانتان به دبی رفتند چرا بعد از آن علیه تیم ملی مصاحبه کردید؟

چرا همیشه باید من کوتاه بیایم؟ از وقتی که اینجا هستم مدام علیه من یا پرسپولیس صحبت می‌شود. آیا تا به حال کسی نسبت به عملکرد مربی دروازه‌بانان تیم ملی واکنشی نشان داده است؟ دولت ایران پول و نان او ( الکساندر لوپز) را می‌دهد. فدراسیون فوتبال نان او را می‌دهد بعد او علیه باشگاه‌های ایرانی برابر خارجی‌ها تشویق می‌کند. بعد شما می‌گویید که من کوتاه بیایم. مگر من اصلا چه گفته‌ام؟ بروید در روزنامه‌ها ببینید من چه گفته‌ام؟

اصلا دوست ندارم درگیر این مسائل بشوم. اصلا پایین‌تر از شأن من است که خودم را درگیر این مسائل کنم. فقط بگویند من کی و چه علیه کی‌روش و تیم ملی گفته‌ام؟ همیشه گفته‌ام من، پرسپولیس و بازیکنانم و کادر فنی‌ام حامی تیم ملی هستیم و فرقی هم نمی‌کند که چه کسی سرمربی تیم ملی است. همین! آیا تا به حال جلوی بازیکنان را گرفته‌ام که به تمرینات ریکاوری نروند؟ اصلا در این باره نظری داده‌ام؟ آیا جلوی بازیکنان را گرفته‌ام که در یک اردو شرکت نکنند؟

* شما را مربی صلح‌طلبی می‌دانم که با همه مربیان رابطه صمیمی دارید و همیشه در زمین فوتبال و با نتایج حرفتان را زده‌اید، خودتان می‌گویید اختلاف نظری ندارید و ما هم می‌گوییم اختلاف نظری از سوی شما وجود ندارد، اما در فضای مجازی و رسانه‌ها دو قطبی برانکو و کی‌روش وجود دارد که خیلی‌ها را اذیت می‌کند.

این سوال را چرا از او (کی‌روش) نمی‌پرسید؟ آخرین بار کی با کی‌روش مصاحبه کرده‌اید؟

*آخرین نشست خبری کی‌روش توسط رسانه‌ها تحریم شد. منظورم این است که مثل من روبروی شما بنشیند و مصاحبه کند.

با هیچ کسی هیچ وقت درباره هدایت تیم ملی فوتبال ایران صحبت نکردم.

*معمولا کمتر آقای کی‌روش اینگونه مصاحبه می‌کنند.

چرا مصاحبه نمی‌کند؟

* دلیل مصاحبه نکردن کیروش را نمی‌دانم اما قبول دارید دو قطبی کی‌روش و برانکو خیلی‌ها را ناراحت می‌کند؟ روزهای اول آنقدر رابطه شما خوب بود که به محل تمرین تیم ملی رفتید چه اتفاقی رخ داد که اینقدر میان شما اختلاف وجود دارد؟ جرقه اختلاف از کجا شروع شد؟

من که این رابطه را خراب نکرده‌ام. واقعا متوجه نمی‌شوم چرا که هیچ وقت من مشکل نمی‌سازم.

* برخی می‌گویند برانکو آلترناتیو کی‌روش است. ما می‌دانیم شما با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارید و می‌خواهید به کارتان ادامه دهید. آیا واقعا با شما برای تیم ملی فوتبال ایران صحبتی شده بود؟

واقعا مشکل کجاست؟ مگر قرارداد او (کی‌روش) تمام شده است؟

مگر کی‌روش با کره جنوبی، مکزیک و اروگوئه و ... مذاکره نکرد؟ چرا او حق دارد مذاکره کند اما فدراسیون این حق را ندارد؟

*الان تمام نشده اما بعد از جام جهانی قراردادشان تمام می‌شد و می‌گفتند با شما توافق کرده‌اند.

بگذارید موضوع را کاملا باز کنیم. من با هیچ کسی هیچ وقت درباره هدایت تیم ملی فوتبال ایران صحبت نکردم. قبل از جام جهانی قراردادم را دو سال تمدید کردم. آن زمان که کی‌روش قرار داشت. آیا فدراسیون این حق را دارد که با گزینه‌های مدنظرش مذاکره کند؟ مگر کی‌روش با کره جنوبی، مکزیک و اروگوئه و ... مذاکره نکرد؟ چرا او حق دارد مذاکره کند اما فدراسیون این حق را ندارد؟

کی‌روش مادام‌العمر قرار است سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد؟ به هر حال بعد از کی‌روش یک نفر می‌آید. بعد از برانکو ایوانکوویچ هم یک نفر باید به پرسپولیس بیاید

*پس با شما برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران هیچ صحبتی نشده بود؟

نه هیچ صحبتی با من نشده بود. اما باز هم می‌گویم فدراسیون چرا نباید حق داشته باشد با گزینه‌های مدنظرش مذاکره کند؟ تیم ملی باید بدون سرمربی بماند؟ کی‌روش مادام‌العمر قرار است سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد؟ به هر حال بعد از کی‌روش یک نفر می‌آید. بعد از برانکو ایوانکوویچ هم یک نفر باید به پرسپولیس بیاید. پرسپولیس و یا تیم ملی مگر می‌شود بدون سرمربی بماند؟ دیگر واقعا نمی‌دانم مشکل کجاست.

*برخلاف کیروش آیا شما تمایل داشته‌اید برای تماشای یکی از بازی‌های تیم ملی به ورزشگاه آزادی بروید؟ همانطور که آقای شفر در برابر دیدار ترینیداد و توباگو به ورزشگاه رفت.

من بازی برابر ژاپن را آمدم و در ورزشگاه تماشا کردم.

*این موضوع برای چند سال قبل است که آن زمان هم کی‌روش برای تماشای بازی‌های لیگ به ورزشگاه می‌آمد.

البته من الان وقت نداشتم که به ورزشگاه بروم. هر زمانی وقت کنم بازی‌های تیم ملی را تماشا می‌کنم. چرا نباید تماشا کنم؟

قبل از هر چیزی هوادار تیم ملی هستم. وقتی بازی را تماشا می‌کنم به عنوان هوادار نگاه می‌کنم و خودم هم دوست دارم مثل یک هوادار نگاه کنم و از بازی فوتبال لذت ببرم

*به این سوال به عنوان یک کارشناس پاسخ دهید. تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا چه نتیجه‌ای کسب می‌کند؟

من قبل از هر چیزی هوادار تیم ملی هستم. وقتی بازی را تماشا می‌کنم به عنوان هوادار نگاه می‌کنم و خودم هم دوست دارم مثل یک هوادار نگاه کنم و از بازی فوتبال لذت ببرم. حال چه نتایجی انتظار دارید آن دیگر توافق بین فدراسیون فوتبال و سرمربی است.

*پیش‌بینی می‌کنید چه نتیجه‌ای رقم بخورد؟

اینگونه مسائل را پیش‌بینی نمی‌کنم و فقط روی تیم خودم زوم می‌کنم.

*شما می‌گویید با کی‌روش اختلاف نظری ندارید و هوادار تیم ملی هستید آیا هواداران پرسپولیس را هم دعوت می‌کنید که به سرمربی تیم ملی توهین نکنند و از تیم ملی حمایت کنند؟

بله همینطور است. خودم هم هوادار تیم ملی هستم. غیر از این چکار باید بکنم؟

*وقتی پرسپولیس نایب قهرمان ایران شد خیلی از هواداران نگران شما بودند که مبادا با پیشنهادات خوب تیم‌های عربی، پرسپولیس را ترک کنید، حتی شایعاتی درباره پیشنهاد خوب 3 میلیون دلاری از یک تیم قطری مطرح شد.

بله پیشنهادات زیادی دارم. در کار ما آینده هیچ وقت معلوم نیست و همانجور که معمولا می‌گویند چمدان مربیان همیشه آماده است. نمی‌دانیم که سرنوشت ما را به کدام مسیر می‌برد. من چند ماه قبل هم پیشنهادی داشتم که دو برابر مبلغ دریافتی‌ام از پرسپولیس بود. اما پس از مشورت و توافق کادر فنی‌ام تصمیم گرفتیم که بمانیم، البته می‌دانستیم که پرسپولیس موقعیت سختی دارد و شرایط باشگاه آسان نیست، اما دلمان نیامد پرسپولیس و هواداران را در این شرایط تنها بگذاریم و بعدا بگویند ما بزدل بودیم و رفتیم. ما مقابل پیکان بازی کردیم که نگویند بخاطر اینکه یار نداریم ترسیده‌ایم و بخاطر همین ماندیم.

*شرایط اقتصادی حال حاضر ایران و افزایش نرخ ارز چقدر در تصمیم شما برای ماندن در پرسپولیس نقش دارد؟

وضعیت ساده‌ای را پیش رو نداریم. طبیعتا در اینجا بازیکنان ضرر کرده‌اند. ما هم که ماندیم از این موضوع مصون نمی‌مانیم. ما موقعیت و شرایط ایران را درک می‌کنیم و بخاطر همین هم هیچ وقت نشنیدید که من و یا کادر فنی‌ام بخاطر پول گله کنیم. ما حداکثر تمرکزمان را داشتیم و به باشگاه وفادار بودیم ام طبیعتا کار ساده نیست چون هم ما و هم بازیکنان برای پول بازی می‌کنیم همانطور که شما به عنوان خبرنگار برای دریافت حقوق کار می‌کنید.

*پس از دیدار برابر پیکان درباره علیرضا بیرانوند صحبت کردی که شاید از تیم جدا شود شما در پایان صحبت‌هایتان گفتید دوست ندارید بازیکن ناراضی را نگه دارید،‌ آیا به راستی بازیکنی در تیمتان هست از شرایط راضی نباشد؟

بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا است و باید به عنوان نامزد بازیکن سال آسیا انتخاب می‌شد و واقعا لیاقت آن را داشت. طبیعتا بازی که در جام جهانی از خود به نمایش گذاشت باعث شد پیشنهاداتی برایش بیاید. طبیعتا این احتمال وجود دارد که پیشنهاد خوبی به آن برسد. پیشنهادی که با یک قرارداد بتواند تمام مشکلات مالی زندگی‌اش را حل کند. شما باشید چه واکنشی انجام می‌دهید؟ حال اگر بخواهید جدا شوید و یک نفر اجازه ندهد چه کار می‌کنید؟ آن زمان می‌توانید از کارتان راضی باشید؟ بنابراین این مسئله ساده نیست؟ خواستن یک چیز است و برنامه وشرایط چیز دیگری است.

*بیرانوند اول فصل قصد جدایی داشت اما بخاطر شرایط باشگاه و محرومیت از نقل و انتقالات در تیم ماند اما آیا الان ناراضی است؟

او ناراضی نیست. وقتی قبول کرد که بماند با تمام تمرکزش کار را شروع کرد و بزرگی خودش را نشان داد که وقتی باشگاه با مشکل روبرو بود نرفت. اگر پیشنهادی مطرح شود که همه طرفین را راضی کند،‌ آن زمان قطعا باشگاه وارد مذاکره خواهد شد.

*بردهای پی در پی پرسپولیس که مثلا بدون بازیکن مقابل پیکان به دست آمد،‌انتظارات را بالا برده است به طوری که اگر شما یک مساوی کسب کنید، همه می‌گویند پرسپولیس وارد بحران شده است.

این فوتبال است. قبل از لیگ قبلی شما از من سوال می‌کردید من خیلی شفاف اهدافمان را گفتم ما عملا خودمان را تحت فشار قرار دادیم البته می‌دانستیم که افت و خیز خواهیم داشت. اما تلاش کردیم و می‌دانستیم نوسان وجود خواهد داشت. می‌دانیم که گاهی واکنش‌هایی هم وجود دارد، اما آنقدر شادی و نشاط به هواداران دادیم که آنها هم به ما احترام دادند. آن‌ها می‌دانند ما در فاز گذار هستیم و نشان دادند که چقدر به موفقیت باشگاه علاقه دارند. ما هم می‌دانیم اگر افتی وجود داشته باشد انتقادات شروع خواهد شد.

*نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا باعث شده حالا خیلی‌ها از شما قهرمانی آسیا بخواهند، سال آینده پرسپولیس می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد؟

ما هر چه بخواهیم می‌توانیم بگوییم، اما هدفمان این است که هر روز بهتر و بهتر شویم و مسائل زیادی وجود دارد که تعیین کننده است. ما تنها تیمی هستیم که دو سال پیاپی به نیمه نهایی صعود کردیم و یک بار در مقابل الحلال حذف شدیم و سال بعد به فینال رسیدیم. البته همچنان تلاشمان را برای نتایج بهتر بیشتر خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
دیدگاه بینندگان
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
34
29
برانکو‌ مرتب تکرار میکند که مربی تیم ملی بخاطر باخت پرسپولیس خوشحال کرده ، در حالیکه فدراسیون بعد از تحقیق در باره این موضوع ، آن را تکذیب کرد وگفت که هیچکس دیگری چنین صحنه ای را در استادیوم مشاهده نکرده و از آن مشاور تیم ملی قطر هم شکایت کرد . تکرار این دروغ عملا ، تحریک هواداران پرسپولیس علیه تیم ملی است .
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
کیروش در مصاحبه گفت مشتهاشو گره کرده . اما توجیه کرد برای سلام به زیکو . ظاهرا برزیلیها با مشت گره کرده شبیه خوشحالی بهم سلام میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
35
29
ماشالا چقدر دیوار حاشا بلنده! ایشون مدام تکرار میکنه من کی علیه کی روش صحبت کردم! همین صحبت هایی که طی این مصاحبه انجام داده رو کافیه یک بار بخونه! فعلاً که کی روش چندین ماهه سکوت کرده و ایشون و جان بر کفانشون ول کن نیستن! دروغ هم که میگن! برانکو تو برنامه زنده تلویزیونی خودش با زبون خودش گفت با دالیچ بابت سرمربیگری تیم ملی مذاکره کرده اما الان انکار میکنه و میگه با هیچ کس درباره هدایت تیم ایران صحبت نکردم! دیگه از همین جا کاملاً واضحه که اون مصاحبه با وبسایت کروات هم کاملاً واقعیه و تکذیب کردنش هم نمیتونه برانکو رو تطهیر کنه. برانکو خوب پشت اسم پرسپولیس پنهان شده و هر کاری دلش میخواد میکنه. ایشون هم یه روزی از پرسپولیس میره همون طور که کی روش میره. و اونی که ضرر میکنه تیم ملی مظلوم و مهجور ماست که مافیای رسانه و باند ضد کی روش با حمایت عده ای ساده دل تو بحرانی ترین روزها دارن تبر به ریشه اش میزنن.
پاسخ ها
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
کیروش همین امروز و همینطور چند روز پیش علیه برانکو پرسپولیس حرف زده . چجوری میگی چند ماهه ساکته .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
28
30
جناب آفای برانکوی عزیز
بعنوان یک پرسپولیسی قدیمی ازت خیلی ممنونم در طول مدتی که در ایران بودی به تیم محبوبم فراتر از نتایج درخشان شخصیت تیمی دادی و بدخواهان رو ناامید کردی ولی باید این نکات رو هم بعنوان یه کوچکتر به شما عرض کنم:
من بعنوان یک ایرانی به همان اندازه از کیروش خشنودم و متنفرم از کسانی که بخوان تو کار ایشون بذارن بعضیا بنا به سطح سواد پایین و روحیات برون گرایانه خیلی سطحی و متعصبانه و برخی هم خیلی موذیانه!!!
شما چندین بار در طول مصاحبه تون گفتین که من کی توهین کردم من کی چیزی گفتم من کی حرفی زدم و مصاحبه کننده گرامی هم که پیداست کاملا هماهنگ با شماست شروع اختلافات شما و کی روش رو به زمان اردوی دبی ربط می ده. ولی همه می دونن که این شما بودید که اولین بار قبل از شروع فصل و زمانی که کیروش بازیکنان زیادی از پرسپولیس رو به اردو دعوت کرد با این بهانه که او می خواهد با بهم ریختن عمدی برنامه تمرینی پرسپولیس قهرمانی رو از ما بگیره و به تیم دیگری بده (تیم رفیقش منصوریان یعنی استقلال) آتش اختلافات رو روشن کردید. بعد از این ماجرا بود که کیروش به دفعات پیام فیسبوکی میداد و خواستار عذرخواهی شما میشد. آقای برانکو عزیز این کار شما در تمام فرهنگها و فرهنگ لغتهای دنیا مصداق دروغگویی است. اگر من اشتباه میکنم و قبل از این تاریخ کیروش توهینی به برانکو کرده نشریه محترم خبر ورزشی و سایر خوانندگان عزیز بفرمایند تا من حرفم را پس بگیرم و از همه عذر خواهی بکنم.
در ثانی طبق ادعای کی روش بی بی سی از شایعه پراکنی کارشناس ایرانی خودش در خصوص شادی دستیار کی روش بعد از شکست پرسپولیس کتبا عذرخواهی کرده و فدراسیون فوتبال هم رسما این موضوع را تکذیب کرده. برانکوی عزیز شما که از نانی که دولت ایران به یک مربی می دهد حرف می زنی آیا درست هست وقتی خودت از این نان ارتزاق می کنی علیرغم تکذیبیه فدراسیون (حتی اگر مصلحتی باشد) باز در مصاحبه ات خوانندگان و هواداران سرخ را با طرح این موضوع علیه کادر فنی تیم ملی تحریک می کنی؟
می فرمایید که با هیچ کس هیچ وقت درباره هدایت تیم ملی صحبت نکردم. شاید حافظه تاریخی ما ضعیف باشد ولی نه آنقدر ضعیف که تا سه چهار هفته پیش رو به یاد نیاوریم. درست قبل از فینال جام باشگاههای آسیا خوب به یاد داریم که شما نه در رسانه نوشتاری که در تلویزیون فرمودید که برای هدایت تیم ملی ایران بعد از جام جهانی پیشنهاد داشتید و البته مامور بودید که با دالیچ هم برای این پست مذاکره کنید. ایکاش در ان ایام بجای آنکه در فکر جنگ رسانه ای خودتان با کی روش بودید، خود همیشگی تان می بودید و بیشتر به پرسپولیس فکر می کردید. شاید حالا جام قهرمانی در دستمان بود. به عقیده این حقیر هر کسی باید خودش باشد و با توجه با کاراکتر و سبک خودش جلو برود. برانکوی عزیز شما نمی توانی وارد دعوا و مجادله بشوی حتی با تاکتیک پشت هوادار پنهان شدن. نه به این علت که توانایی این کار را نداری بلکه به این علت که ذاتا با شخصیت هستی. برانکوی بزرگوار خواهش می کنم خودت باش و تحت تاثیر بظاهر دوستانی مثل ..... قرار نگیر. پرسپولیس و استقلال و تیم ملی همگی در یک کشتی هستند و موفقیت همه با هم بدست می آید. خواهش می کنم مشکلاتت را با واسطه یا بدون واسطه با کیروش حل کنید.بامید قهرمانی تیم ملی در جام ملتهای آسیا 2018 و دربی فینال جام باشگاههای آسیا 2019 در استادیوم آزادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
چه دل پري داري استقلالي!
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
من بعنوان یک استقلالی با حرفات مخالفم و بنظرم شما هم یک استقلالی هستی .
کیروش عامدانه و برای اثبات قدرتش با برانکو درگیر شده و شایعه عذرخواهی بی بی سی رو هم کیروش فقط گفت و هیچ کس دیگه ای تایید نکرد حتی این خبر گزاری
عرفان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
اقا محمد دوره این کارها که طرفداران یک تیم به اسم طرفدار تیم مقابل بیان و حرف بزنن و تیم مقابلو بکوبن سالهاست تموم شده. دیر اومدی
بهمن پورحنیفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
28
26
امیدوارم آقای برانکو واقعا" وقتی خدای نکرده مربی تیم ملی شد صحبتهای امروزش یادش نره ، حاشیه های زیادی که در این 3سال برای کیروش در تیم ملی ایجاد کرده به کمک تیم رسانه ایی آقای {...} در این مدت با تمامی برنامه های تیم ملی ایشون مخالفت کردند .یادمون نرفته وقتی ایشون مربی تیم ملی بود اردوهای تیم ملی چگونه بود ، انتخاب بازیکنان برای تیم ملی چگونه بود و وقتی که در تیم ملی بود چقدر بازیکن سالاری وحشتناکی وجود داشت .و در آخر چگونه بزدلانه تیم ملی رو ول کرد و پس از گرفتن تمام و کمال پولش و بدون پرداخت مالیاتش فرار کرد .نصف کیروش هم {...}
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
9
28
برانکو با اینکه با کیروش مشکل داره ولی جواب همه سوالات رو درست و حسابی و بدون کنایه داد ، مگه این خبرنگار نمیدونست برانکو با کیروش مشکل داره پس چرا ۹۰ درصد مصاحبش هی سوال میپرسید تا برانکو یه حرف در مورد کیروش بزنه ؟
به نظر من حاشیه سازای اصلی همین خبرنگارا هستن از ۴ سال پیش رو داشت نبش قبر میکرد یه چیز دربیاره ، اگه راست میگن خبرنگارا دیگه نه از کیروش راجع به برانکو بپرسن نه از برانکو راجع به کیروش ، امکان نداره حاشیه پیش بیاد
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
20
18
جناب برانکو میفرمایند کی کنایه زده ب کیروش:۱)بازکنان وقتی از اردو تیم ملی باز میگردن چاق هستن
۲)چرا تعداد بازیکنان ک دعوت میشن اینقدر زیاد هستن و در حال حاضر چرا اینقد کم هستن
۳)مربی تیم ملی بایدشجاع و قهرمان مثله دالیچ باشه جناب مربی قهرمان از اسپانیا ب قوله خودشان شش تا از اسپانیا خوردش توو مسابقات لیگ ملتها اروپا(کرواسی)
۴) کی روش از بازیکنان مگر میتونه ۴۰ روزه رونالدو بسازه؟؟
۵)لیگ قهرمانان آسیا سختره از جام ملتهاس خب حالا یه سوال جناب برانکو قهرمان سه دوره قبله لیگ قهرمان آسیا کی بودش؟؟؟؟عمرا اگه بدونی .
۶)بهترین مربیا در ایران مربی های کرواو بودن و اونم اخراج میشه بدون هیچ دستاوردی البته شاید خیلیا یادشون نیاد جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان فرار کردی و مالیاتتم ندادی. یادت میاد تیم ۳۱ جام جهانی شدیم و توو گروه ۴ تیمه آخر شدیم و با آنگولا ب زور مساوی کردیم تازه با یکی از بهترین نسل بازیکنانمون راستی لگد معروف در زمان سرمربیگیری جنابعالی اتفاق افتاد جناب مربی شجاع
ایرانی
|
Germany
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
9
8
یک ایرانی
برای اینکه که صداقت ندارید وبا عوام فریبی حرفه ای وموذیانه خود نقاگروفتنه گر ملت ایران بوده و میباشید وچشم موفقیت های بزرگ درسطح فوتبال عالی جهانی تیم ملی با کیروش راندارید واز تیم پرسپولیس با کمک یک تعداد رسانه های همسو ودیگرهمراهان کوردل و گول خورده..... با نهایت بی شرمی تمام با ضربه زدن منافع اکثریت ملت ایران سوء استفاد کرده و میکنید
جنابعالی فکرمیکنید و یا بهتر توهم و یا تخیلات واهی دارید ,که با این روش های فرهنگی ناپسند وغیرایرانی واین افکارذاتی و خصوصیات درونی ناشایست خود (مناسب با کشور و فرهنگ کرواسی خود...) خود میتوانید جای کیروش را بگیرید ؟؟؟
این اجازه را اکثریت ملت با فرهنگ ایران بجنابعالی و همراهان و دیگران...... نخواهند داد.
اکنون که جنابعالی درهرفرصتی و مصاحبه ای اینقدرغب وغب و منم و منم میکنید و درکرواسی و درایران من فلان , وفلان کرده ام.. و یک تعداد وطنی هم کورکورانه غب ,غب های شما را تقلید و تکثیر میکنند.... , لطف کنید و صادقانه بفرمآیید ,آیا جنابعالی تا بحال یک پیشنهاد مربیگری حتی از تیم های درجه 2-3 باشگاهی معتبردر اروپا ,درآلمان , فرانسه ,انگلیس و یا اسپانیا, و یا از ایتالیا , و.... داشته اید ؟؟؟ جواب خیر إ
چرا نه, برای اینکه مسؤلین این تیم ها دراین کشور ها بخوبی کارنامه جنابعالی را میشناسند ومیدانند ,که جنابعالی توانآیی و دانش فنی و تجربه فوتبال حتی دراین سطح فوتبال پاِیین فوتبال اروپا راهم نداشته و ندارید.
لطف کنید و دیگرساکت شوید و بکار خود در پرسپولیس بپردازید و درآنجا به غب وغب های خود ادامه دهید.... و دست مبارکتان را از تیم ملی و کیروش برداشته و سایه خود را کم کنید واین همه وقیحانه درکار تیم ملی دخالت نکرده و سنگ اندازی و سم پاشی نفرمآیید , همه ملت شریف و بزرگ ایران شما را دیگر بخوبی شناخته اند.إإإ
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
فرمودید "برانکو چشم دیدن موفقیت های بزرگ درسطح فوتبال عالی جهانی تیم ملی با کیروش رانداره"
موفقیت در این سطحی که گفتی یعنی حداقل نیمه نهایی جام جهانی
نداشتن صداقت و عوام فریبی یعنی همینای که شما میگی
بردن مراکش با گل بخودی مدافعش و تساوی با پرتغال با پنالتی نادرست اونم در حالیکه 80 دقیقه اتوبوس جلو دروازه پارک کنی اسمش موفقیت جهانی نیست چه برسه به موفقیت عالی جهانی
موفقیت خوب جهانی رو ژاپن داشت و تا حدی کره جنوبی که المانو برد
Reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
3
3
خداوکیلی هم این اقای خبرنگار که قشنگ معلومه با قصد و‌نیت ضربه زدن به کیروش و تیم ملی وهم برانکو کخ همیشه برعلیه کیروش حرف زده خوب باهم چفت شدن و یه مصاحبه مسخره و یه شو کاملا مضحک راه انداختن با چه هدفی !؟ فقط و فقط ضربه زدن به کیروش و تیم ملی وگرنه همه میدونیم توی این چندسال بدترین و بیشترین مصاحبه ها از طرف برانکو بوده برعلیه کبروش ، چه زوذ برانکو یادش رفت قبل از جام جهانی تو‌اواخر لیگ بیرانوند به شدت افت کرد و از نظر روحی و‌روانی و فنی به طرز عجیب و‌بدی افت شدید داشت ولی تو یکی از اردوهای تیم ملی رفت و حدود ۱۰ روز زیر نظر کادر فنی تیم ملی بود و چنان از هر نظر اماده و‌محیا شد به خصوص روحی و روانی که به پرسپولیس خیلی کمک کرد ، اقای برانکو یادتونه که چیکار باهاش کرده بودین بهتره الان نبش قبر نکنیم وگرنه حرفای خیلی زیادی هست ، الان وقت حمایت از استاد کیروش و تیم ملی هست ،
روزنامه خبر ورزشی محترم: متاسفانه بدجور با اینکاراتون درحال ضربه زدن به کیروش و تیم ملی هستین اونم تو این برهه زمانی
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
ممنون که خبرورزشی رو پیگیری می کنید
جهت اطلاع عرض می کنیم همانطور که در این مصاحبه قید شده این گفتگو توسط خبرگزاری ایسنا منتشر شده و خبرورزشی تنها به جهت اطلاع رسانی آن را باز نشر کرده است.
ایرانی
|
Germany
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
3
5
ایرانی
در پاسخ بجناب آقای حمید
آیا اینکه تمام کارشناسان سرشناس و بیطرف فوتبال جهان از کشورهای مختلف ( بر خلاف کار شناسان وطنی های عقده دار "و پر از علم و دانش و تجربه فوتبال جهانی....") در جام جهانی روسیه در باره و بازی های تیم ملی دراین مسابقات جام جهانی بتمجید و تحسین وادار کرد و بخصوص شادی بزرگ اکثریت ملت ایران در آن روز ها برای جنابعالی و همراهان... اهمیت و ارزشی نداشته و ندارد ؟؟؟
تمام این لحظه های بازیهای تیم ملی در روسیه و درآن شب و روز ها... چه از دید کارشناسان بیطرف فوتبال جهانی وچه از دید و احساسات وفهم و درک ملت ایران.. ,این یک ارزش بزرگ فرهنگی وملی برای کل ایران محسوب میشود ,اگر چه یک تعداد افراد مغرص دروطن میخواهند آن را نا دیده گرفته و یا بدلایل واهی خود و یا فهم و درک خود از فوتبال دنیا... آن را بد نام کنند , که بیهوده بوده و میباشد
درباره نتایج این بازیها وعمل کرد تبم ملی و کیروش و قضاوت در باره ان راباید باین حقایق عینی و واقعی آشکار وقابل انکارتوجه خاص داشت :
وآن اینکه بضاعت و شرایط تیمی و بازیکنانی, که کیروش و بدون هیچ امکانات حد اقلاستاندارد درخود ایران... و بدون بازیهای تدرکاتی لازم و مناسب برای این بازیکنان اکثر جوان و بی تجربه درعرصه مسابقت بزرگ بین المللی... دراختیارداشت (ویا بهتردر اختیار نداشت و اکنون هم بعنوان تیم اول آسیا دراختیار ندارد..) , باید تمام این مسائل را درمقایسه با ومانند همه تیم های دیگر کشورهای جهان شرکت کننده در این مسابقات ( حتی درمقایسه با کشورهای آسیآیی و آفریقآیی.... وامکانات آنان و بازیکنان مطرحی که درسطح بین المللی فوتبال مانند در تیم مراکش و کره جنوبی و ژاپن ,و.. , میباشند و در در اختیار داشتند که در این مسابقات شرکت داشتند... ) , در نظر گرفت و تا بعد بتوان یک قضاوت درست و منصفانه وعلمی انجام داد.
جنابعالی و دیگران در واقع توقع داشتید با این شرایط تیمی ایران... که همه و همه و کارشناسان وطنی یخصوص قبل از بازیها میگفتند... (اگر حتی درمقابل اسپانیا و پرتقال دو تیم نامدار فوتبال جهان.. 3-4 گل بخوریم , خیلی خوب آبرومندانه میباشد , و...) حال که نتایج خوبی هم درمقابل این تیم های بزرگ گرفته ایم , حال بعد از بازیها.. با افکاراتی تخیلی و توهم آوریگوئیم , چرا تیم ما به نیمه نهاِیی راه پیدا نکردیم ؟؟؟
با معذرت کامل : درخواب عمیق فرورفته اید ؟؟ , بیدار شوید و دنیای فوتبال جهان امروزی را نمیشود فقط از دیدگاه و فهم فوتبال پرسپولیس و یا استقلال و یا سپاهان , و.. در ایران دید....
نکته دیگر برای روشن شئن موضوع یک حقیقت دیگر فوتبال ایران:
با وجود همه این کاستی ها واین دشمنی های فراوان نا مفهوم و عقده ای برعلیه کیروش و تیم ملی کشور خود دراین 8 سال و تا بامروز ادامه دار... از طرف این
"آقایان وطنی پر مدعای فوتبال فهم و دلسوز.." این نتایج تیم ملی ازدید اکثریت ملت ایران واز دید خیلی انسان های کار شناسان درجه یک و بیطرف و با وجدان ( هیچ کدام طرفدار شخص کیروش...) وغیرایرانی , ولی با درک و فهم خوب از دانش وعلم و تجربه فوتبال در سطح بالای جهان , و نوع بازیها بسیار باارزش و درخشنده بوده میباشد و ایران را آبرومندانه سرافراز نموده واین دست آورد بزرگ درتاریخ فوتبال ایران بی سابقه بوده ودرتاریخ ورزش ایران هم ماندگار خواهد ماند.
کسانی ,که برایشان این حقیقت تلخ و قابل هضم نبست ونمیتوانند ویا نمیخواهند آن را صادقانه بپذیرند , در حقیقت و دردرون با خود مشکل دارند.
برای اطلاع جنابعالی و دیگران...
شخص بنده و خیلی ازایرانیان از داخل ایران و خارج ازایران و ساکن در کشورهای دیگر زنده دراستادیوم های شهر های نورنمبرگ , فرانکفورت و لایپزیک آلمان تمام بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی آلمان 2006 بسرمربیگریآقای برانکو و با آن بازیکنان شاخص تیم ملی ایران و با تجربه بین المللی درآن زمان ومشغول درلیگ برتربوندس لیگای آلمان ( مهدوی کیا, هاشمیان , کریمی , علی داِیی , و دیگر بازیکنان..) در 3 بازی و با نتایج درمقابل مکزیک ( 3-1 ) , پرتقال ( 1-0 ) وآنگولا (1-1 با زور..) مشاهده کردیم و ما همگی ایرانیان با افسردگی فراوان و ناراحت ازاین بازیهای کسل کننده و بی روح و سرافکنده وار تیم ملی برای ایران و ایرانیان در ایران و خارج از ایران استادیوم ها را ترک کردیم.
صرف نظراز نتایج بازی ها نوع و روش نا مشخص و درهم بودن تیم ایران بدون هیچ تاکتیک مشخص تیمی و فنی گروهی و بدون هدف و وحدت و یک پارچگی تیمی بسر مربیگری جناب آقای برانکو بازی میکرد و ازهمه مهمتر یک بی نظمی خاصی در تیم بر قرار بود , یک تعداد بازیکنان برعلیه دیگر و تعدادی برعلیه مربی , و....

بعد ازاتمام بازی آخر مقابل آنگولا برانکو از تیم ملی فوری اخراج شده و ده سال جرآت نداشت بایران بیـایید ,وحد اقل درایران جوابگوی عملکرد وکارنامه خود باشد .
در ان زمان و سالیان دراز بعد از آن کیروشی درایران وجود نداشت , که بشود عملکرد ودانش و تجربه آقای برانکو در سطح فوتبال جهانی را مانند با کیروش در تیم ملی بعد ها مقایسه کرد..
اما وهمچنان مانند ذکر شده در بالا.... شخص بنده و خیلی ازایرانیان از داخل ایران و خارج ازایران و ساکن در کشورهای دیگر زنده و مستقیم از نزدیک در استادیوم های روسیه 2018... 3 بازی تیم ملی را مشاهده کردیم و خیلی خیلی لذت بردیم...
و همانطورکه اکثریت ایرانیان در داخل و خارج از ایران بعد از این بازی ها در روسیه... صادقانه میدانند واحساس کرده و میکنند واین حقیقت نا انکاررا درک کرده و ان را لمس نموده و هرگز ان را فراموش نخواهند کرد .
همه ناظران و تماشاگران دراستادیوم ها , چه ایرانی و چه غیرایرانی..., از این بازی های هیجان انگیزو بوجه آمده بودند و همگی شورخاصی داشتند و صرف نظراز نتایج بازی ها همگی مسرور و خوشحال وراضی بودند و استادیوم ها را ترک کردند , بخصوص از اینکه تیم ایران با غیرت وبا قدرت و توان کامل بازی کرد و تا دقایق آخر جنگید و مبارزه کرد و انچه توان داشت بکار گرفت
این است یک حقیقت , که باید بدون هیچ خصومت شخصی با فردی و یا طرفداری از یک شخص بخصوصی اقرارکرد:
چه از نظراحساسی و چه از نظر فوتبالی و فنی , هرکسی که آن بازیها در المان 2006 را دیده باشد , در کجا (؟؟؟) و آن بازی ها یی که در روسیه 2018 دیده باشد , درکجا ( ؟؟؟ )
در اینجا باید سکوت کرد و در خود فرو رفت و دیگر حرفی برای گفتن باقی نمانده ومقایسه کردن این و آن با یکدیگر...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
ما خسته شدیم اینقدر زدیم پایین که مطلب شما تموم بشه ، موندم چطوری نوشتی شما این طومار رو!
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
2
3
در جواب ب ایرانی
مرحبا واقعا خوشم اومد خیلی متین و جالب بود فقط یک جا حرفتو اصلاح میکنم
۲۰۰۶ ایران ۰ پرتغال ۲
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
2
3
پاسخ بجناب آقای ایرانی
میفرمایید در حال حاضر کیروش امکانات نداره در حالیکه کمپ تیم ملی و ایفمارک در بست در این سالها در اختیارش بوده و حتی به تیم امید نداد . هروقت ایشون تصمیم گرفت اردو برگزار شد و لیگو تعطیل کردن . برانکو در سال 2006 برانکو هیچکدوم از این شرایط و امکانات رو نداشت. بعد با زدن مثال از کره جنوبی و ژاپن میفرمایید مقایسه علمی کنیم
در ادامه فرمودید در تیم برانکو مهدوی کیا, هاشمیان , کریمی , علی داِیی رد اروپا بازی میکردن . تیمی که کیروش داشت و داره لژیونرهاش خیلی بیشتره
از بازیهای تداکارتی کم کیروش گفتید و اشاره به بازیهای تدارکاتی برانکو نکردی . به تایید تمام رسانه کمیت و کیفیت بازیهای تدارکاتی تیم کیروش از زمان برانکو خیلی بیشتر بوده
از فرار و جرات نداشتن برگشتن برانکو به ایران گفتید اما از اخراج و عدم اجازه ورود به بعضی از خبرنگاران در مصاحبه های کیروش چیزی بیان نکردید
قهرمانی بازیهای پوسان و بردن جام بین قارهای اسیا و اقیانوسیه و مقام سومی جام ملتها توسط برانکو و حذف تیم کیروش در مرحله یک چهارم جام ملتها رو هم کلا فراموش کردید
در مورد هوادارانی که با شما موافق باشن از عنوان فرهیخته و بافرهنگ یاد کردید و خالفان نظرتونو با عباراتی همچون افراد مغرص، دشمن و عقده ای توصیف کردید
دوست عزیز من یه نیمچه سوادی دارم و با علم زیاد بیگانه نیستم . فوق لیسانس مهندسی نرم افزار دارم و کار اصیلم هم برنامه نویسی با Asp mvc ، css جاوا اسکریپت برای وب بیسها و اندروید استادیو و سویفته برای تاچ پدهاست

دوست گرامی متاسفانه روش مقایسه شما که گفتن نقاط قوت برای کیروش ، نقاط ضعف برای برانکو ، تعریف از موافقین و توهین به مخالفان و خود رو نماینده همه دونستن هستش اصلا هیچ پایه و مبنای علمی نداره فقط در چهارچوب هواداری دو اتیشه بدون منطق قرار میگیره
ایرانی
|
Germany
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
2
3
ایرانی
ب جناب آقای حمید مهندس فوق لیسانس نرم افزار دار و........
بنده درابتدا قصد نداشتم , دیگر جواب این دوست محترم را بدهم ,که متاسفانه این نوع بحث های بیهوده وبجآیی نمیرسد و فقط تلف کردن زمان میباشد.
اینکه صحبت ها را وارونه جلوه داده و یا آن را با دیدگاه خود تعبیرکنند ویا ان را بخواهند بسبک خود و برای خود و دیگران آن را بمباحث دیگری ربط داده و بسوی دیگری جهت بدهند و یا آن را بدیگران اینطور و آنطورتلقین کنند ( طرفداری از این و آن و یا بر علیه دیگری این و آن , و..., ) شیوه ای راحت و آسان بوده و کاری با صداقت نبوده ودرضمن کاری نا پسند ودرعین حال این نوع استدلال ها هیچ مبنای منطقی وعلمی وتجربیهم ندارند و در عمل یا یک نوع فرافکنی درموضوع مطرح شده ویا با هدف فقط گول زدن خود ودیگران میباشد ,چه خواسته و یا ناخواسته ؟؟؟.
حقایق همیشه برای یک تعداد انسان ها تلخ و قابل پذیرش نمیباشند.
ولی با این وجود لازم دانستم , بدون رخ کشیدن مدارک تحصیلی خود در المان بدیگران ودر کنار شغل اصلی و تجربه در زندگی خود بطورکل...و در اینجا ازهمه مهمتر تجربیات و اطلاعات و کاری 40 ساله خود در ورزش وفوتبال اروپا و جهان ( از روی علاقه شخصی خود بورزش از زمان نو جوانی تا بامروز..); و همکاری های علمی و تجربه ای با سازمان های معتبر ورزشی درالمان , بخصوص در ورزش فوتبال.. , مطالبی را خدمت جناب آقای مهندس حمید و دیگران , که اگر علاقعه مند میباشند ,بدون هیچ تنشی و کنایه ای بشخص دیگری , در اینجا ارائه کنم , خواه گوش شنوا باشد و یا نباشد .
با معذرت و با احترام :
جنابعالی مهندسی فوق لیسانس کامپیتور , و... را با بازی فوتبال مدرن وآنچه , که در جهان ازآن بعنوان دانش علم و تجربی مرسوم یاد ودیده میشود ,کامل باشتباه گرفته اید.
اگر اینطور بود.. , در گذشته و درزمان فعلی هم , بهترین مدیران فوتبال , بهترین مربیان , و بهترین بازیکنان با استعداد با فهم ودرک درست از فوتبال دردنیای امروزی را از بهترین متخصصان در آکادمی و دانشگاه ها در رشته های مختلف علمی و تجربی پژوهشی, پروفسورها , دکترها و فوق لیسانس ها دراین رشته های دانشگاهی بیرون میآمدند و انتخاب میشدند, که اینطوردر هیج کشوری نبوده ونیست.

ورزش وبازی های گروهی در جهان و درایران در استادیوم های ورزشی با طرفداران و جمعیتی ازهر جامعه ودرهرکشوری همراه و روبرومیباشند, که علاوه بر عوامل دیگر...در درجه اول همیشه با احساسات و بر داشت ذهنی جمعی و فردی ( چه مثبت و منقی آن و چه عینی و چه کاذب آن..چه شادی و خوشحالی آن از یکطرف و ناراحتی و افسردگی آن از یک طرف دیگر , و...) همراه و دخیل بوده است ومیباشد
باین علت بازی فوتبال و یا هرورزش دسته جمعی دیگر را نمیشود فقط با آکادمی های علمی و دانشگاهی در رشته های دیگر دنبال و پیدا کرد وآن را تجزیه و آنالیز کرد, که راهی بیراهه و بیهوده بوده و میباشد.

برای روشن شدن بیشتر موضوع یک مثال عینی و واقعی:
بعد از شکست های متوالی تیم ملی آلمان بروش های سنتی سابق خود و بخصوص تا سال 204 - 2005 و بخصوص بعد ازبازی های جام جهانی آلمان 2006 و نا کامی درآن , فدراسون آلمان با تجدید نظر کاملوبفکر با سازی اساسی در ساختار کل فوتبال آلمان افتاد و دراین راستای این اهداف با میلیون ها یورو صد ها آکادمی با بهترین مربیان جوان و با استعداد و کار آمد آموزش دیده با دانش و با تجربه درتمام آلمان ودررابطه و همکاری نزدیک با باشگاهای آلمان هزینه کرده و آن راتشکیل دادند.
دراین راستا بخصوص استعداد های جوان در سنین 14-17 را تحت نظر گرفته وآنان را برای تربیت و اموزش اساسی و اصولی درفوتبال بخدمت گرفتند ( روحی , جسمی و بدنی , تغذیه ,و... ) , که در سالیان بعدی این افراد انتخاب شده و آموزش دیده شده ...پایه های تیم های نوجوانان , جوانان و تیم المپیک و بدنبال ان تیم ملی بزرگسالان را ساخته و تشکیل دادند , که در نهایت نتیجه ده ساله این کار اصولی یک تیم رویآیی ساخته شد منجربقهرمانی تیم ملی آلمان در برزیل2014 شد.
( در این مسابقات هم تیم ملی ایران با تمام شرایط موجود و نبود آن زمان بخصوص دربرابر قهرمان آفریقا نیجریه و بخصوص دربرابر تیم آرژانتین پرقدرت آن زمان با مسی , و.. با بازی های منطقی خود نتایج نسبی قابل قبولی را هم گرفت.. , که این تیم آرژانتین بفینال این مسابقات هم رسید وبا اختلاف نزدیک دربرابر تیم آلمان یک برهیچ بازی را واگذار کرد,....).

برای رسیدن باین موفقیت همچنین درکناراینهمه مجموعه های دیگر و نامبرده... بدانشگاه عالی ورزش در شهر کلن (Bundessport Hochschule Köln) ماموریت داده شد , تمام اطلاعلات فنی و تاکتیکی تیم های فوتبال در کل جهان و بازیکنان این تیم ها و مربیان این تیم ها , و.. در اختیار کادر فنی مربیان تیم بزرگسالان و مربیان تیم های دیگر پایه و جدید تآسیس داده شده بگیرد واز این اطلاعات جمع آوری شده از سرایر جهان برای تیم های آلمانی در مسابقات مختلف استفاده شود
همه این عوامل و با آمدن این بازیکنان جوان و با استعداد توانست تیم ملی آلمان با کمک یک روش های تاکتیکی جدید وبا داشتن تمام امکانات مالی ممکن و بازی های تدارکاتی در سطح بالا وبا تیم های مطرح دنیا و با داشتن مدرن ترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری , و..با کارو تلاش شبانه روزی همه و همه با هم باین موفقیت بزرگ برسد ودرمجموع همه ملت آلمان توانست باین پیروزی بزرگ افتخار کند ( صرف نظر ملت طرفدار چه تیمی د لیگ باشگاهی خود میباشند و یا نمیباشند..)
ولی بعد ازماه ها وسالیان متوالی مسؤلین و مربیان و بازیکنان تیم ملی آلمان بنوعی روی این موفقیت بزرگ استراحت کرده و خوش گذارند وبا غرورکاذب تکیه باین پیروزی بخوای عمیق رفتند.. , که مابا این روش همیشه قهرمان خواهیم بود ,غافل از کاروان و قافله در راه فوتبال جهان شدند وباین ترتیب قسمت دوم و ترادژی داستان شروع شد, که بعد از 4 سال خواب وغفلت وغرور کاذب در روسیه 2018 منجربه بد ترین شکست تاریخ فوتبال آلمان منجر شد...
پس چرا ایناتفاق افتاد ,که تا حتی از قبل هم قابل پیش بینی هم بود ؟؟؟
برای ایاکه ,با وجود اطلاعات این این آکادمی در شهرکلن وامکانات همیشگی وپشتیبانی دولت و فدراسیون فوتبال وهمه نهاد های دیگر برای واز تیم ملی آلمان و مربی آن ( Joachim Löw) غافل ازآن شدند , که فوتبال درهمه کشورهای جهان هر روز با سرعت زیاد و رو پیشرفت و دچارتغیردگر گونی طبق قوانین خود بوده و میباشد وحتی با بهترین امکانات ...با روش ومتد های دیروزی و درگذشته دیگر شانسی قطعی برای موفقیت در آینده نخواهد بود
تیم آلمان در این مسابقات یک نوع بازی تیکی وتا کا وحفظ توپ هشتاد درصدی و بازی رو بجلو و باصظلاح هجومی را اجرا میکرد... , ولی بدون هیچ خلاقیت تیمی و فردی وبا تقلید ازفوتبال اسپانیا ,که روزی کار آمد داشت و دیگربا این شیوه در فوتبال امروزی بدلایل مختلف دیگر موفق نخواهی بود , شاید آنحا و اینجا نقطه ای ممکن باشد...
باین ترتیب همه تیم ها دست تیم آلمان را کامل خوانده بودند باضافه آن اکثر بازیکنانی که دیگرآن اقتدار قبلی خود ازنظر بدنی شرایط روحی و روانی را بدلایل مختلف دیگر نداشتند (بازی های زیاد فشرده در لیگ خود و دیگر مسابقات بلشگاهی اروپایی و ملی...) و تیم آلمان در مقابل تیم هایی ,هرچند ازجهت پآیین تراز نام خود و رنکینگ جهانی خود قرار میگرفت , تیم های حریف با یک بازی دفاعی خوب و حساب شده و با یک ضد حملات طراحی شده تیم آلمان را شاخ و مات کردند, مانند بازی تیم ملی آلمان درمقابل مکزیک و حتی در بربر کره جنوبی..... , البته با در نظر گرفتن دلشتن ابزارعالی بازیکنان مطرحی تیم مکزیک در جهان و تا حدودی هم در تیم کره جنوبی..
در اینجا مقایسه جناب آقای حمید هم خیلی جالب است ( بازی آلمان - کره جنوبی ..) :
مقایسه کردن کل ساختارو ازهرجهت ممکن که دیده شود... در کشورودرفوتبال کره و جنوبی و یا با ژاپن با شرایط فوتبال ایران... وتکامل و پیشرفت اصولی و سرمایه گذاری های سر سام آور وکلانی که در فوتبال دراین دو کشور آسیایی دراین 20 سال اخیر انجام شده است... هم قابل توجه میباشد.
درعمل درفوتبال و ورزش ویا عملکرد و نتایج کل اقتصاد ایران.... درمقایسه با این دو کشور اسیآیی ایران در همه زمینه ها درحدود سی سال بدلایل مختلف ...دچار عقب ماندگی شده است و فرق و شرایط آین دو کشور درمقایسه با و در ایران... همان فرق ماشین های با کیفیت بالا تویوتا و هیوندای ژاپنی و کره ای در جهان , و.. و ماشین های تولیدی.... در ایران میباشد .
این باین معنی نیست , که اینکه ایرانی این وآن استعداد ها را ندارد ,که چنین ماشین های با کیفیت را نتواند تولید کند ویا نتواند آنان را بدنیا صادرکند, بلکه این مانند شرایط درورزش و فوتبال ایران میباشد .. ,که دراین زمینه و زمینه های دیگر... کار ها اصولی وعلمی و تجربی انجام نمیشود و صداقت انسانی کمیاب ومدی انی نا کار آمد و بی مسؤلیتی فراوان و سوء استفاده های کلان ...این استعداد ها و این سرمایه های کلان ملی را بدلالیل مختلف سیاسی و اقتصادی و یا اجتماعی دیگر تلف کرده وبهدرداده شده ومیشوند.
بازگشت بفوتبال:
این اتفاق مانند برای تیم آلمان برای تیم های بزرگ دیگری مانند اسپانیا , پرتقال و با آن همه ستاره... , و برای خیلی دیگر تیم ها, آرژانتین , اروگوئه از تیم های بزرگ هم در جام جهانی روسیه اتفاق افتاد و همگی شکست خوردند و حذف شدند
پس باید نتیجه گرفت: بازی فوتبال یک بازی محاسباتی دانشگاهی وآکادمی نیست و قابل پیش هم بینی نیست . خیلی از فاکتورهای دیگر آمادگی عینی وذهنی دران موثرند ,چه درباخت و چه در پیروزی هر تیمی...
واگر اطلاعات و دانش فنی فوتبال در جهان درست و پایه ای خوب ارزیابی وآنالیز وازآنان استفاده های اصولی بشود , میتواند درراه پیشرفت موفقیت موثر باشد, ولی این بتنهآیی کافی نیست.
شاهکارکیروش دراین مسابقات جام جهانی این بود ( نطر کارشاسان معتبرغیر ایرانی..) , که با توجه با بضاعت و ابزار بازیکنانی و شرایط انان که دراختیارداشت... و با شرایط نا مطلوب و همیشگی تیم ملی ایران که مسؤلیت آن بعهده دولت محترم و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال محترم. میباشد.. کیروش توانست با یک محاسبه واقعی ولی ساده( بقول خود کیروش قبل از بازی ها : بازی گربه و موش..) شرایط و قدرت و توانایی تیم های حریف ( اسپانیا , پرتقال و حتی مراکش..) را سنجیده و با تاکتیک دفاعی خود واکثر با بازیکنان جوان و بی تجربه دراین منطقه بازی و بطورکامل درکل زمین مسابقه قدرت تاکتیکی وفنی بازیکنان واهداف تیمی سرمربی این تیم ها را هر سه تیم تا حدود زیادی خنثی کند و آنان را فلج کند.( گفته های خود مربیان و خیلی از بازیکنان این تیم ها بعد از اتمام بازی ها..).

فوتبال گاهی اوقات مانند بازی شطرنج میباشد , که باید نسبت بتوانایی خود وقدرت حریف مقابل مهره های خود را طوری ترکیب بدهیدو بچینید ,تا بتوانید کمترین آسیب ها و ضربه ها را تحمل کنید.
این یک هنر بزرگ و شاهگار وهوش عالی یک مربی بزرگ میباشد ,که یک مربی با تجربه و با دانش خود درچنین شرایطی و با داشتن با اطلاعات مهم از تیم حریف واطلاعات در باره واقعیت های تیم خود , تا بتواند ازاین بازی شطرنج نا برابر تا حد ممکن کمترین آسیب ها را ببیند. که متاسفانه خیلی افراد کار شناس , و در ایران... این جملات عام پسند تکراری و کلیشیه ای را " فوتبال اتوبوسی , و...... " برای اهداف نا معقول خود ان استفاده و یا سوء استفاده میکنند.
درفوتبال مدرن امروزی این کلمات و این جملات دیگر مفهوم حرفه ای وعقلانی و تجربی ندارند و در همان حد کلیشه ای باقی خواهند ماند.
اگر کیروش بعنوان مربی فوتبال بازیکنانی درسطح رونالدو , و یا درتیم اسپانیا آین و آن بازیکن و با آن همه تجربه را در اختیار میداشت , باضافه همه امکانات این دو تیم و حتی درتیم مراکش, آن زمان مسلم و روشن بود و نمایان هم میشد برای همگان ( چه دوست و یا دشمن واقعی و یا ذهنی..) .. , که کیروش یک بازی دیگر شطرنج را براه میانداخت , که متد و روش آن را مانند یک شطرنج باز حرفه ای او فقط خود آن را میداند و از ان بخوبی حفاظت هم میکند.
واینکه کیروش توانسته بعد ازسالیان درازاین آشفتگی واین نا کامی و نا بسامانی ها و این سردرگمی های متداول در فوتبال تیم ملی ایران با این و آن مربی ( راه نیافتن بجام جهانی , و..) , که سال ها در ایران حکفرما بود وعدهای آن را فرموش کرده اند ,با وجود تمام این کمبود وامکانات استاندارد و لازم , و , و.. یک تیم خوب و جوان یک پارچه با نظم و دیسیپلین مثال زدنی با وحدت کامل تیمی وبا شخصیت بسازد , که این خود یک نعمت و دست اورد بزرگی برای فوتبال ایران بوده و خواهد بود , خارج ازهر نتیجه ای وهر برد و یا باختی ....
آن مانی ,که کیروش از ایران برود و یا رانده شود و یا نباشد, آن وقت شاید ارزش ها وخدمت ها و تفکرات صادقانه کیروش بفوتبال ایران بیشتراحساس شود و یا شاید هم نه و دیگر دوباره همان
" آش و کاسه..." گذشته فوتبال ایران برپا خواهد شد , که سال های زیاد شاهد آن بودیم
این حقایق گفته شده فقط ناشی ازدیدگاه وتجربیات کاری وشخصی بنده درسالیان دراز میباشد (بدون ادعای مطلق درست بودن ان ) وبا هدف تمجید وتحسین ازیک فرد خاصی هم نیست ( اگر اینطورباشتباه برداشت شود..), بلکه دردرجه اول شرح وحال و روز یک فوتبال بیمارپرازحاشیه ها وجنگ وجدال های مصنوعی وبیهوده و یا بهتر گفته شود مخرب کننده و زیان آور برای همه درسالیان دراز دریک کشوری با این همه انسان های با استعداد فراوان ودیگرامکانات ونعمت های مادی وطبیعی بوده میباشد ,که متاسفانه ازآنان بخوبی برای پیشرفت کشوردرهمه زمینه ها درست واصولی استفاده نشده و نمیشود.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
3
3
به جناب آقای ایرانی که کل دنیا گشته و دور زده و همکاری های علمی و تجربه ای با سازمان های معتبر ورزشی درالمانی دار ........ هستش
خدا روشکر که قصد جواب دادن نداشتید ولی چند صفحه تایپ کردید اگه قصد جواب دادن داشتید احتمالا امروز تمام صفحات روزنامه خبر ورزشی رو باید به پاسخ شما اختصاص میدادن .
ولی من صادقانه حرفمو میزنم اگه مطلبی رو شما و یا سایر دوستان موافق و مخالف بفرمایید و نیاز به پاسخ ببینم پاسخ میدم و اگه نظرم باهاش یکی باشه لایک میدم اینکه چند صفحه هم بشه بازم ارسال میکنم اما منتشر شدن در اختیار من نیست و در اختیار روزنامه خبر ورزشیه که از همه عواملش بدلیل فرام اوردن شرایط بحث و اظهار نظر سپاسگزارم

فرمودید "اینکه صحبت ها را وارونه جلوه داده و یا آن را با دیدگاه خود تعبیرکنند ویا...." کدام صحبت وارونه جلوه داده شده همه حرفای من و شما تو همین صفحه هست لطف کنید مطالب وارونه جلوه داده شده رودقیقا مشخص کنید . من به مطالبتون پاسخ دادم و نظر جنابعالی در مورد موافقین و مخالفین رو دقیقا از متن خودت کپی پیست کردم و تایپ نکردم
شما مشابه مطالب قبلی بجای پاسخ دادن به فرار رو به جلو ادامه داده و اینبار بجای پرداختن به مطلب اصلی گفتید "جنابعالی مهندسی فوق لیسانس کامپیتور , و... را با بازی فوتبال مدرن .......کامل باشتباه گرفته اید."
خوشبختانه در این ادعا جنابعالی ، نظر منو در خصوص علمی و معتبر نبودن نظراتتون رو تایید کردید
1- بر چه اساس مدعی هستید که من" مهندسی فوق لیسانس کامپیتور , و... را با بازی فوتبال مدرن وآنچه.......کامل باشتباه گرفتم" (نقل قول عینا کپی و پیست شده)
2- مدعی شدید که فوتبال رو علمی و تجربی تحلیل میکنید در حالیکه پایه ای ترین اصل این علم امار مقایسه ای هستش و جنابعالی هیچ اماری برای اثبات حرفاتون در خصوص مقایسه نتایج تیم ملی در گذشته و حال ارائه نکردید و بجاش از برنامه ریزی المان و کره در فوتبال صحبت کردید لازمه یادآوری کنم کمبود امکانات برای هردو مربی بوده اما کیروش شرایط بهتری نسبت به برانکو داشته و اینم بر میگرده به توسعه فوتبال

اما این پرسش برام مطرح شده ایا در سازمان های معتبر ورزشی درالمان که شما باهاشون همکاری میکنید به مخالفان نظرشون میگن مغرص، دشمن و عقده ای (اگه مغرض به اشتباه مغرص نوشته شده بدلیل کپی و پیست از متن خود شمادر تاریخ ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ که مطمئن باشید اصالت متن و مفهوم مطالب شما حفظ شده و وارونه جلوه داده نشده )
و یا در تاریخ ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ خطاب به برانکو فرمودید "برای اینکه که صداقت ندارید وبا عوام فریبی حرفه ای وموذیانه خود نقاگروفتنه گر ملت ایران بوده و میباشید وچشم موفقیت های بزرگ درسطح فوتبال عالی جهانی تیم ملی با کیروش راندارید واز تیم پرسپولیس با کمک یک تعداد رسانه های همسو ودیگرهمراهان کوردل و گول خورده....."
در تاریخ ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ گفته اید "بعد ازاتمام بازی آخر مقابل آنگولا برانکو از تیم ملی فوری اخراج شده و ده سال جرآت نداشت بایران بیـایید ...."
لطفا به این پرسش پاسخ بدید که کدام سازمان های معتبر ورزشی درالمان چنین حرفایی میزنه و معیار بررسی عملکرد این مطالب هستش

در ادامه فرمودید "این یک هنر بزرگ و شاهگار وهوش عالی یک مربی بزرگ میباشد ,که ...... با داشتن با اطلاعات مهم از تیم حریف واطلاعات در باره واقعیت های تیم خود ,......... تا حد ممکن کمترین آسیب ها را ببیند. که متاسفانه خیلی افراد کار شناس , و در ایران... این جملات عام پسند تکراری و کلیشیه ای را " فوتبال اتوبوسی , و...... " برای اهداف نا معقول خود ان استفاده و یا سوء استفاده میکنند. "
در تمام جام های جهانی ایران تاکتیک دفاعی داشته و اینکه این نکته از شما که همکاری های علمی و تجربه ای با سازمان های معتبر ورزشی درالمانی دار هستید عجیب بود . اما خدمتتون عارضم که در جام ملتهای قبلی در مقابل امارات ما 37 درصد مالکیت توپ داشتیم و در مقابل عراق که متاسفانه در ضربات پنالتی باختیم هم دفاع کردیم وقتی 10 نفر بودیم دوبار گل خوردیم در اون شرایط بازیکنان تاکتیک دفاعی رو کنار گذاشتن و موفق شدن گل بزنن سوال بنده از شما بعنوان یک کارشناس که همکاری های علمی و تجربه ای با سازمان های معتبر ورزشی درالمانی دار هستید اینه چرا یک مربی با " هنر بزرگ و شاهگار وهوش عالی یک مربی بزرگ میباشد ,که یک مربی با تجربه و با دانش و.... " (کپی و پیست از متن خود شما) هست علیرغم برتری تیمش به لحاظ نفرات و .... در مقابل عراق و امارات تاکتیک تیمشو صرفا دفاعی میزاره
در قسمت دیگه ای در خصوص جمله دفاع اتوبوسی فرمودید "درفوتبال مدرن امروزی این کلمات و این جملات دیگر مفهوم حرفه ای وعقلانی و تجربی ندارند و در همان حد کلیشه ای باقی خواهند ماند." چیزی که مشخصه این صفحه و بحث بنده و جنابعالی در خصوص درگیری برانکو و کیروشه و تا جایی که یادم هست شخص برانکو هرگز چنین حرفی رو در مورد کیروش نزده ولی شما بفرمایید در سازمان های معتبر ورزشی درالمان به 11 نفره دفاع کردن در محدوده 18 قدم و خراب کردن توپ و بازی تیم مقابل چی میگن که ما هم اونو بگیم

در انتهای مطالبتون و بلافاصله بعد صحبت درباره برنامه ریزی المان از کیروش گفتید تا بتونید عملکرد کیروش رو در همون سطح قرار بدید
شما از کیروش بدین صورت تعریف کردید "این یک هنر بزرگ و شاهگار وهوش عالی یک مربی بزرگ میباشد ,که یک مربی با تجربه و با دانش ....." و در ادمه "اگر کیروش بعنوان مربی فوتبال بازیکنانی درسطح رونالدو , و یا درتیم اسپانیا آین و آن بازیکن و با آن همه تجربه را در اختیار میداشت , باضافه همه امکانات این دو تیم و ...."
این حرف بسیار کلیشه ای تر از دفاع اتوبوسیه تقریبا اکثر مربیان دنیا هم اگه چنین شرایطی رو داشتن احتمالا نتایج خوبی رو میگیرن ولی ظاهرا فراموش کردید که کیروش در تیم ملی پرتغال و رئال مادرید همه این شرایطو داشت ولی موفق نبود در ارشیو همون " سازمان های معتبر ورزشی درالمان " حتما پرونده هاش هست اظهار نظر های رونالدو در مورد کیروش فراوان هست ولی جدید ترین اظهار نظر متعلق به کاسیاسه" کاسیاس درباره ناراحت‌کننده‌ترین دوران حضورش در این تیم گفت: «آخرین ماه‌های فصل ۰۴-۲۰۰۳ را به یاد دارم. آن زمان ناراحت‌کننده‌ترین دوره حضورم در رئال مادرید بود.» هدایت رئال مادرید در آن فصل، برعهده کارلوس کی‌روش بود."

در انتها بنده بعنوان کسیکه بقول شما "مهندسی فوق لیسانس کامپیتور , و... را با بازی فوتبال مدرن .......کامل باشتباه گرفته ..." عرض میکنم که کیروش تاکتیک و ساختار دفاعی رو به فوتبال ما یاد که کار بسیار مثبت و خوبی هستش و قدمی رو به جلو بود
اما ندیدم شما بعنوان یک کارشناس ورزشی و کسیکه " تجربیات و اطلاعات و کاری ۴۰ ساله .. در ورزش وفوتبال اروپا و جهان .....و همکاری های علمی و تجربه ای با سازمان های معتبر ورزشی درالمان" هستید حتی یک نکته مثبت از عملکرد برانکو گفته باشید یعنی از نظر شما و سازمان های معتبر ورزشی درالمان برانکو حتی یه نکته مثبت در عملکردش نداشته؟
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
اقا حمید بهت توصیه میکنم خودتو خسته نکن . این دوستان طرفدار کیروش هستن نه تیم ملی .
تیم ملی از نظر این افراد فقط و فقط شخص کیروشه برای همین همه کارای کیروش ازنظرشون درسته .
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
3
2
در خبر ورزشی امروز
روبن داریو هرناندز، تنها بازیکن کلمبیاییست که زیر نظر کارلوس کی روش، سرمربی کنونی تیم ملی ایران که گزینه اصلی هدایت کلمبیا می باشد، کار کرده است.
بازیکن سابق تیم ملی کلمبیا کی روش را مناسب هدایت تیم ملی کشورش ندانست،
ایرانی
|
Germany
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
3
3
ایرانی
پاسخ ب جناب آقای مهندس حمید محترم
دوست عزیز و گرامی
بس وکافی میباشد این مباحث... , همیشه حق با جنابعالی و دوستان...
دوضرب المثل آلمانی میگویید :
"دیدگاه خود از لب بشقایهای مبز خود فراتر وسعت دهید "
" ازبس فقط درخت ها را میبینند, توان دیدن کل جنگل را دیگر ندارند "
با آرزوی هرچه بیشتر شادی و پیروزی برای ملت بزرگ ایران در همه زمینه ها إ
همچنین این آرزوها برای جنابعالی و دوستان دیگر...
پویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
1
با سلام دوستان استقلالی خوب می نویسند الکی اینجا می گویند طرفدار پرسپولیس هستیم ممتا پشت سر برانکو ایوانکوویچ دارن حرف ها ی بامزه می نویسند داداش ما خودمان سیاه میکنیم شما چرا،،کیروش خودش رو بزرگ تر از همه می داند کیروش حتی خودش بالاتر از وزیر ورزش فدراسیون ایران می داند الحق انصاف همگی از کیروش ترسیدن ممتا یک نفر که جنتلمن هست کم نه آورد اونم برانکو ایوانکوویچ ماشالله مرد دوست داشتنی. کیروش خواست به پرسپولیس ضربه بزند ولی پرفسور چنین اجازه ای نداد شماها که از کیروش حمایت میکنید جام ملت های دوره قبل یادم نرفته با چه ابرو ریزی حذف شد اونم مقابل تیم بحران زده وجنگ زده عراق. ،، بباید باور کنیم اگر آین تیم ملی دست برانکو ایوانکوویچ باشد راحت قهرمان آسیا میشه. أین همه بازیکن ‌‌‌
دیدگاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین عناوین
عناوین برتر